Oh Oprah zei dat ook altijd en dan dacht 10 jarige ik met €10 zakgeld per week ja lekker makkelijk met je miljarden Oprah!! Ik wil m’n €0,15 gewoon terug en wel nu!
Ja true die roomboter gangmakers uit de kantine op school betalen zichzelf niet, Winfrey.
Kan toch nog een maand ofzo?
Haha ja dit ezelsbruggetje had ook de degradatie van Pluto niet ingecalculeerd. En wow blijkbaar was dat in 2006 al? Een echte classic dan
Wat zou jij het liefst willen qua zomer-/wintertijd?
- Blijven wisselen zoals we nu doen
- Altijd wintertijd
- Altijd zomertijd
0 stemmers
Een hardrijder een anonieme brief meesturen bij de prent is een nieuwe maatregel in België. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat op de bon geslingerd worden geen effect heeft op het rijgedrag maar een brief wel. Misschien kunnen die mensen dan in Nederland ook op die manier boetedoen voor hun snelheidsduivelgedrag.
- Mogen ze in NL ook doen
- Nee liever niet
- Anders
0 stemmers
Als je nu weer middelbare scholier zou zijn welke fiets zou je dan kiezen (als je er eentje van je ouders mocht uitkiezen)?
- omafiets
- transportfiets
- mountainbike
- racefiets
- e-bike
0 stemmers
Rijd je 3 km te hard krijg je zo’n brief erbij, dat lijkt me een beetje much.
Heb je wel eens kumpir gegeten?
- Wat?
- Ja, lekker
- Ja, niet zo lekker
- Nee
0 stemmers
Waar heb jij wel eens ingezeten?
- Kabelbaan
- Achtbaan
- Rodelbaan
- Speedboot
- Bananenboot
- Zeilboot
- Catamaran
- Gondel
- Kano
- Kajak
- Rubberboot
- Waterfiets
- Hoovercraft
- Ligfiets
- Zeepkist
- Hybride auto
- Elektrische auto
- Benzine auto
- Dieselauto
- Gasauto
0 stemmers
Als je een kind zou hebben die naar de middelbare school zou gaan vanaf welke afstand zou je eventueel overwegen om een e-bike aan te schaffen (enkele afstand van huis naar school)
- < 2,5
- 2,5
- 5
- 7,5
- 10
- 12,5
- 15
- 20
- 25
- _ > 25
- Kind moet zelf maar sparen voor een e-bike
- Wij betalen mee aan een e-bike
- Kind moet maar met het openbaar gaan
- we kiezen een school uit die dichterbij is, ook als het de A-keuze van kind is
0 stemmers
Altijd zomertijd, want ik hou van de zomer!!
Ik ben net gefascineerd over poep in een s-vorm gaan googelen, nog nooit over gehoord
Echt geen idee dat het zo heette, maar de beste falafeltent in de stad heeft die. Ze zijn vooral de beste omdat ze de lekkerste toppings en sauzen hebben die je er zelf naar hartelust op kan doen, ik heb wel eens een aardappel gehad maar ik vind falafel toch het allerlekkerste!
Of zoals hier mij lekker maken met een riks maar na een paar weken niks meer geven.
Wat voor soort jassen heb jij (in je bezit gehad)?
- bikerjack / leren jas
- bomberjack
- spijkerjack
- regenjas
- outdoorjas
- skijas
- kamerjas
- badjas
- parka
- trenchcoat
- anorak
- poncho
- cape (jas)
- mantel
- winterjas
- tussenjas
- zomerjas
- peacoat
- nepbontjas
- pufferjas
0 stemmers
Maar dat betekent wel dat het in de winter echt pas heel laat licht wordt ‘s ochtends, lijkt mij persoonlijk niet zo fijn.
Ik ben wel blij dat de zomertijd vannacht in gaat want ik vind het nu echt te vroeg licht, hoorde rond 4u al vogels fluiten. En mijn zoontje komt dan ook om half 7 de kamer binnen rennen: MAMA DE ZON SCHIJNT!!! Hopelijk blijft hij dan ook wat langer liggen
Was maar een grapje, dat argument gaven heel veel mensen bij het kiezen bij die twee. Ben zelf meer van wintertijd (zoals ik stemde)
Oh haha sorry!
Heb jij het ooit meegemaakt dat je iemand herkent op een opsporingsbericht op tv?
- Ja, dit is al gebeurd
- Nee, heb ik nog nooit meegemaakt
0 stemmers
Maak van acht meter Japanse stof uw nieuwe pyjama
Nee, maar moet gelijk denken aan die keer dat ik iemand herkende die vermomd was en anoniem moest blijven.
Ik vind het echt heerlijk, eet nu geen vlees meer maar had altijd kip, nu gewoon alleen toppings. I love it, heb er echt zin in nu maar verkopen geen goeie in mijn stad.