De enige die ik 100% geloof is dat Jeffrey Epstein geen zelfmoord heeft gepleegd
Ik had een glow in the dark bert en ernie veel cooler.
pics or it didnt happen
ja dit leef ik ook na en kan ik iedereen aanraden. al wat je missen kan/verdelen kan en een ander mee kan helpen (& het voelt goed): doen. als een vriendin structureel de huur niet kan betalen en aan komt kloppen vind ik het een ander verhaal - dan help ik in de vorm van een goedkoper huis vinden. maar gaat het om een kapotte wasmachine in een kutsituatie, of een beschimmeld bed en geen geld hebben voor een nieuwe: koop dat bed, koop die wasmachine, doe het. komt het geld terug, heel fijn, maar reken er vooral niet op, dan kost het je tussentijds ook geen energie in de vorm van wrok of woede of geldnood of wat dan ook.
ik geloof er in dat als je zo in het leven staat, dergelijke steun weer bij jou terug komt, al dan niet op een andere manier/in een andere vorm. het heeft mijn leven echt stukken leuker gemaakt en tevens een veel gezondere relatie met geld gegeven.
Er gaat een verhaal dat Disney in 2016 er al helemaal vanuit ging dat Hillary de verkiezingen ging winnen en daarom alvast een beeld van haar lieten maken. Toen uiteindelijk bleek dat Trump won hadden ze geen zin om een heel nieuw beeld te maken. Ze hebben toen Hillary beeld halfbakken aangepast.
Is epstein didnāt kill himself een complottheorie? In principe wel toch?
Oh sorry spuit11 @NInja
Ik vind boze emojiās altijd heel grappig en het leukst, op msn had ik ook altijd 8o| als status ondanks ik best vredelievend ben.
Ik heb ook een boze-emojiknuffel!
Nog steeds
Nja vroeger was fotos maken niet zo makkelijk als nu. En nu heb ik ze ook niet meer. Ik ga ff googlen of ik ze daar kan vindenm
Ja ook!
Hoe was de uitkomst van je belastingaangifte?
0 stemmers
Optie 5:
0 stemmers
Haha ik zie geen gifs?
Ze hadden bij mij ook even tijd nodig om te laden.
My vicious earthworm might just swallow us now! En donāt keep your mars bars too close to the sun want dan smelten ze.
Ja super goede houding!!
Sgat de Oprah Winfrey Show, elke middag om 15:15-16:15, tussen 2001 en 200nogwat, RTL4
Met veel animo maakt Joost soep uit 'n pakje
Hahahaha die earthworm zin is ook een stretch maar waarom zou er veel animo zijn voor Joost zān soep? Uit een pakje dan ook nog
Nee The Financial Diet op Youtube!! Van Oprah leerde ik dat poep s-shaped moet zijn.