Stel je persoonlijke vraag #26

Ja denk dat die 75 beetje de max is. En zal dan wel met een non-verbale test zijn gemeten haha.

1 like

Maar dan klopt die IQ test sowieso voor geen meter, als je 75 haalt terwijl je een phd hebt gedaan.

2 likes

Er bestaat een kans dat dat niet letterlijk bedoeld was (of ik vat hem verkeerd op)

2 likes

Zo heb ik een collega die zichzelf continu omschrijft als ‘sympathiek’ :nauseated_face: mag ik dat ff zelf bepalen? Sinds dat me opvalt vind ik het er zo dik bovenop liggen, dat het een act lijkt.

2 likes

Nou ja het zegt vast wel iets maar als je mij nu zou vragen om binnen de tijd rekensommen enzo te maken dan zou ik dat niet echt kunnen.
Maar als ik het oefen gaat het beter (daarom oefenen voor assessments loont).

Voor een PhD hoef je niet perse slim te zijn ook (looking at you Jerry Baudet) maar vooral veel doorzettingsvermogen hebben.

Ik heb trouwens 20 minuten gezocht naar het iq van de mensaap maar heb geen bevredigend antwoord gevonden.
Maar wel dit

3 likes

Ja of van die opdrachten waarbij je na het zien van een scène op een plattegrondje de gelopen route uit moet kunnen stippelen. Of dat je aan moet geven welke blauwdruk bij welke kubus past. Door die shit scoor ik altijd -1000 op een iq test.

4 likes

Borreltijdddd

FB_IMG_1616968367409

Kies een drankje:
  • Aperol spritz
  • Pinky sour
  • G&T
  • Bálon 43
  • Moscow mule
  • Classic mojito
  • Strawberry mojito
  • Passionfruit mojito
  • Geen alcohol voor mij pls

0 stemmers

Borrelkaart-bij-Storm-juni-2020-1-1086x1536

Hapje erbij? Max 2.
  • Bitterballen
  • Thai green curry bitterballen
  • Kaasstengels
  • Hot en spicy chicken wings
  • Gemengd bittergarnituur
  • Groente minicroquette
  • Garnalen in panko
  • Brood met dips
  • Calamares met aioli
  • Nachos deluxe
  • Olijven
  • Nootjes
  • Veggies met dips
  • Appeltaart
  • Cheesecake

0 stemmers

Anders: Cito-score

:clown_face:

5 likes

Nee, gebruik dat moment als kans om te bewijzen dat t niet zo is. Daar kan ik dan wel van genieten. 🥲

Ik vind mezelf overigens zeker niet dom, ook niet bijster slim ofzo. Alleen 9/10 voel ik me verheven genoeg om te denken in zo’n situatie : mwehhh nee jij bent echt niet slim. Je hebt misschien iets goed kunnen leren en daardoor een leuke diploma gehaald. Maar daar is t wel mee gezegd, want een beetje logisch nadenken is er iig niet bij.

1 like

Basic nachos “Nacho deluxe” noemen haha.

13 likes

Maar ik moet wel weten welke gin. Geen gordon’s voor mij :grimacing:

1 like

Haha ja dat zag ik ook :joy::joy: niet veel deluxes aan

1 like

Ik had over de ‘max 2’ gelezen en had al zo’n 8 dingen aangeduid :upside_down_face:

4 likes

Hahahaha ja dat zou ik zelf ook doen en ik denk veel meer mensen, dus vandaar echt kiezen wat je het liefste wil :joy:

1 like

Of met guacamole uit een bakje :thinking:

1 like

kan m nog helemaal meezingen

Ik vind het echt heerlijk dat dit soort polls soms langskomen. Eten/drinken uitkiezen van een menukaart geeft echt een ander gevoel, alleen jammer dat ik het niet krijg.

15 likes

Idd, heb nu zin in brood met dips, en in nacho’s, en in cheesecake.

4 likes

Ja ik durf meestal geen nacho’s te bestellen, want 9 van de 10 x een (dure) teleurstelling.

16 likes

Waarschijnlijk vindt zo’n tent chips met salsa ‘basic nachos’ dat zie je zo vaak. Staat er nachos op de kaart, is t alleen de chips met salsa of guacamole :sob:

Ik vind dit echt leuke polls trouwens, maar meteen ook mega zin om op een terras te zitten

1 like