Pfff dat slim gedoe vind ik zo vermoeiend. Vooral als mensen zeggen dat ik slim ben, omdat ik kan praten. Euh… whut?
Eerder andersom
Oplichter!!! als je gewoon echt wil en je best doet dan trek je die rijkdom gewoon aan hoor geen cursus nodig
Hahahaha das wel een aandoenlijke ondergrens?
Tja, ze hebben denk ik lage verwachtingen van mij
Maar ‘soms’, niet overwegend!
Maar nu bedenk ik me dat m’n poll weer lekker nietszeggend is eigenlijk, want soms doe je ook per ongeluk slimme dingen
Welk random lichaamsdeel van jezelf vind je het mooist? Stel je zou een insta account aan moeten maken en alleen maar foto’s van dat deel plaatsen. Welke wordt het?
- Oor
- Voorhoofd
- Kin
- Elleboog
- Knieholtes
- Grote teen
- Navel
0 stemmers
Ik ben niet van het kinkshamen maar een insta maken voor een van deze lichaamsdelen zou heel anders uitpakken dan hoe jij het bedoelt
Hahah maar wie vindt knieholtes nou weer leuk dan
Dr is een kink voor iedereen sgat.
knieholte/oksel/elleboog wordt echt zo’n is dit een ass or elbow haha
True, TLC taught me that.
Rule 34
Ik moest dit googelen. De dingen die ik nu zie langs komen 🥲 wereld gaat voor me open.
43
Ik heb een paar jaar geleden allemaal assessments moeten doen waaronder een iq test en als ik die niet heel veel oefen van te voren dan is mijn iq vergelijkbaar met een chimpansee.
En ik heb een phd behaald dus hoger opgeleid dan dit kan niet en toch doe ik met enige regelmaat dingen dat ik denk “but why”
Dus tja.
Wat is het IQ van een chimpansee?
Liquor
Volgens mij rond de 75 wel! Maar IQ is een dusdanig menselijke (westerse) maat dat dat moeilijk te zeggen is
Lijkt me ook wel verschillen per chimpansee toch? Misschien niet zoveel variatie als tussen mensen, maar vast wel wat.