Stel je persoonlijke vraag #26

Ik weet nog wel dat ik in valencia in een dure strandtent zat. En dat we allemaal goeie cocktails en broodjes hadden gehad. Maar dat we nog om een tegoed op te maken nachos namen. Naaaah dat was letterlijk zon boxje als wat je bij de jumbo kan halen. Gewoon droge nachos met een queso dip en kant en klare quac.

6 likes

Waarom ik de eeuwige promovenda ben en blijf

4 likes

Ik heb een keer nachos besteld bij een tentje hier in de buurt. Stond op de kaart alleen “nachos” dus was benieuwd.

Kreeg ik een bakje droge nachochips… met chilisaus. Never forget 🥲

4 likes

guac-a-mole
guac
guac
a
mole
peel the avocado

heb hier echt lang niet aan gedacht, en jullie waarschijnlijk ook niet dus you’re welcome

18 likes

afbeelding

17 likes

ben eigenlijk wel jaloers op hoeveel fun deze mevrouw heeft
had ik maar zoveel levenslust

24 likes

hoezo mag ik niet meerdere cocktails kiezen :sob:

3 likes

Ik ga een nacho politie beginnen. Droge TORTILLA chips mogen geen nachos heten.

7 likes

Dit is pre-Corona hè, waarschijnlijk zit ze nu ook chagrijnig op de bank avocado’s te vreten

1 like

Mogelijk de enige reden waarom ik het heb afgemaakt (naast natuurlijk de mogelijkheid tot de dolfijnen…)

19 likes

Sorry :sob: kies maar welke je als eerst zou drinken!

1 like

Anders, namelijk ik kan me niet voorstellen dat ik in zo’n heftige en verwarrende situatie zou zitten, en zou me ook echt niet kunnen voorstellen wat ik dan zou doen of willen. Lijkt me echt heel moeilijk voor je.

2 likes

Zou je alsnog een tattoo nemen als ode/eerbetoon aan een overleden opa/oma/moeder whatever als diegene tattoos vreselijk vond

• Ja, moet kunnen
  • Nee, lullig eerbetoon
  • Dit heb ik gedaan
  • Zou ik wel willen
  • Ik haat tattoos
  • Jouw lijf jouw leven
  • Wat niet weet wat niet deert

0 stemmers

Dit heb ik een paar weken geleden nog gedaan. :joy: Mijn opa is afgelopen zomer overleden en hield niet van tattoos, piercings etc. Oma leeft nog en vindt het dan wel weer tof. Dus heb pas een tattoo laten zetten, oma vond het fantastisch en werd helemaal emotioneel.

13 likes

Haha wat leuk dat zij er wel blij van werd!

Mijn nicht heeft op het sterfbed van m’n oma gevraagd of ze iets in haar handschrift wilde schrijven voor haar zodat ze dit kon laten tatoeëren en ik denk dat mn oma van schrik nog eerder het loodje heeft gelegd

33 likes

Welke nacho’s schuif jij naar binnen?

• 1200px-Nachos-cheese
  • 4094E578-5EF9-45C4-8F86-6B68163D5189-1080x1080
  • DSC03804-2gg
  • IMG_8104
  • img_106382_1224x900_JPG
  • Nachos-met-gehakt-en-groente
  • Nachos-met-gehakt-en-kaas-uit-de-oven-4-585x585
  • Nachos-todos
  • nachos-uit-de-oven_v
  • nachos5
  • nachosuitoven1
  • recept_nachos_met_pulled_chicken_©-bettyskitchen_DSC_1103
  • Schermafbeelding 2021-03-30 om 21.53.28
  • Schermafbeelding 2021-03-30 om 21.54.04
  • unnamed

0 stemmers

Uiteindelijk zou ik alles naar binnen schuiven

28 likes

Mijn keuze maar dan wel met kaas. Kaas is de baas.

Edit: ja ik zou ook alles zo maar binnen kunnen schuiven.

2 likes

Ik moet eerst specificaties hebben over hoe pittig dit is. Want ik hang bij een halve peperkorrel al aan de tuinslang.

1 like

Ik heb nog nooit pittige nacho’s gegeten :crazy_face:

3 likes