Dezelfde mensen die hun punt ‘filosofisch’ noemen ja ok Plato is quaking omdat jij vraagt ‘maar waarom dan?’ of ‘is het niet zo dat?’
nee
Dezelfde mensen die hun punt ‘filosofisch’ noemen ja ok Plato is quaking omdat jij vraagt ‘maar waarom dan?’ of ‘is het niet zo dat?’
nee
Ik vind jou ook slim!
Ik vind jullie allemaal dom
Daar gaat het dus mis…
Wij jou ook
Toch een gemiste kans dat de eerste optie niet ‘Ja, sorry’ is
Nja ligt eraan of de vibe is ‘omg hihi ik heb het tentamen helemaal verneukt oh huh ik heb een 9???’ of iemand die gewoon niet vindt dat hij/zij uitzonderlijk is. Dat laatste is namelijk ook meestal gewoon zo.
Ik vind het juist raar dat je jezelf niet als slim beschouwt als je in deze fucking ingewikkelde maatschappij je voor jezelf kan zorgen (bedoel overigens niet fysiek voor jezelf kunnen zorgen, maar meer zorgen dat je of je eigen geld verdient/jezelf kan onderhouden/snapt hoe het systeem werkt en ervoor kan zorgen dat je een uitkering krijgt of kan regelen dat iemand voor je zorgt). Ja op een schaal van gewoon normaal slim tot Elon Musk ben je misschien gewoon normaal slim. Maar het is zo’n privilege om normaal te functioneren in deze maatschappij dat ik het echt een beetje respectloos vind naar mensen die dat allemaal niet kunnen. Overigens bedoel ik hier niet mee dat je de hele dag rond hoeft te lopen en te roepen dat je oh zo slim bent ofzo haha.
Ja, tussen toen ik 8 en 16 was, maar die optie is er niet?
Ligt aan de persoon, ik zou in eerste instantie denken; onzekerheid.
Hahaha oeps sorry duidelijk dat uit mijn test geen hoogbegaafdheid is gekomen
Oh maar ik geloof wel in heel veel niveaus van dom
Vanaf tyfusnormalo naar beneden past 95% van de mensen, de 5% daarboven vind ik slim maar die kom ik nooit tegen.
Ok ja precies dat is dan meer een definitiekwestie dus haha
Nou, mensen die vanwege hun ‘hoogbegaafdheid’ juist nooit hun volledige potentie hebben kunnen behalen is echt de meest irritante categorie, eigenlijk is dat dezelfde als van de mensen die vwo konden, maar te weinig deden en daarom op de HAVO zaten.
🥲
De geldingsdrang krijg je er gratis bij
Noemen mensen jou in jouw omgeving vaak slim?
0 stemmers
Im streetsmart. Student van het leven.
Meld je aan bij mijn cursus en word rijk.
Ik vind trouwens wel dat ik soms slimme dingen doe, maar niet dat ik het ook ben.
0 stemmers