Stel je persoonlijke vraag #26

Oh dat is toch alleen maar leuk en schattig, ik vind dit echt totaal niets om je voor te schamen?
Het is muzikaal niet zo geweldig nee haha, maar ze waren ook gewoon twee kinderen.

Ik heb trouwens nog nooit eurovisie jeugdsongfestival gekeken maar ik moet om de een of andere reden wel vaak aan dit nummer denken. Het blijft wel hangen :joy:

3 likes

Lijkt mij juist wel chill!! Echt wanneer krijg je die kans nou

6 likes

Vind jij het irritant als mensen zichzelf slim noemen terwijl jij denkt “nouuuuuuu nee” of “dat valt echt wel mee”

• Ja echt bloedirritant
  • Een beetje irritant
  • Nee
  • Ik ben deze situatie nooit tegen gekomen

0 stemmers

ahaha nou ik moet er zelf niet aan denken.

Het nummer blijft wel hangen ja :partying_face:

1 like

Sowieso als mensen over zichzelf zeggen dat ze slim zijn

13 likes

Al mijn mannelijke collega’s

7 likes

Hahaha ja ik word daar zo irrationeel kwaad om

ROT OP JE BENT EEN DOMMIE

1 like

Zeg jij over jezelf dat je slim bent?

• Nooit, vind ik ook niet
  • Nooit, ook al vind ik mezelf wel slim
  • Soms, als ik iets slims heb gedaan/goed cijfer heb behaald/iets goeds op werk heb gedaan
  • Jawel, ik vind mezelf ook wel slim
  • Ik zeg het wel eens, maar ik vind mezelf niet echt slim

0 stemmers

En zelfs al is diegene wel slim, het lijkt me zo raar om dat over jezelf te zeggen ‘ja maar dat kan ik wel want ik ben slim’ net zoiets als ‘ja maar ik ben knap’ oid gewoon als mededeling. Doe ff normaal joh.

2 likes

Maar over jezelf zeggen dat je knap bent, waarom is dat erg? Zolang je een ander er niet bij naar beneden haalt zou ik denken good for you dat je jezelf knap vindt en daar voor uit komt.

Zelfde als iemand zichzelf slim vindt eigenlijk. Beter dan jezelf lelijk en dom vinden.

1 like

Volgens mij zeggen alleen vrij middelmatige mensen dit over zichzelf, echt slimme mensen heb ik dat nog nooit horen zeggen.

5 likes

Het gaat denk ik om de manier waarop je het zegt.
Het lijkt me wel irritant als mensen gewoon serieus tegen random mensen zeggen dat ze dat zijn (en dus niet vinden dat ze dat zijn, en ook niet van ‘hee dat heb ik goed gedaan ik ben best slim’ oid), en je hoeft jezelf niet dom en lelijk te vinden als je niet ook tegen iedereen zegt dat je mooi en slim bent.
Maar inderdaad dat is ook niet erg, en idd good for you om daar dan voor uit te komen, maar daar zou ik me gewoon aan ergeren.

1 like

True. Als iemand zichzelf uit het niks de hele tijd gaat ophemelen, wel beetje vreemd en irritant. Maar stel het gesprek gaat erover ofzo en iemand noemt dat hij zichzelf wel slim vindt… tsja, dat vind ik anders.

2 likes

Bij deze situatie denk ik ook echt alleen maar aan mannen. Overschatten zichzelf altijd.

2 likes

Welke 3 van de volgende aspecten vind jij het meest wegen wanneer je iemands intelligentie zou inschatten?

• Totaal IQ
  • Opleidingsniveau en cijfers
  • Redeneervaardigheid/logica/probleemoplossingsvaardigheden
  • Taalbegrip/woordenschat /feitenkennis
  • (Werk)geheugen en verwerkingssnelheid
  • Bepaalde vaardigheden en expertises
  • Hoe makkelijk iemand dingen kan verwoorden en beargumenteren
  • Iemands zelfverzekerdheid en houding

0 stemmers

Hahaha sowieso, hoezo noem je jezelf slim als mensen als Elon Musk of Bill Gates bestaan? Dat zijn de slimme mensen op deze wereld. Niet wij stelletje tyfusnormalo’s die teveel op een forum rondhangen.

16 likes

Hahaha het zegt dan ook echt precies niks over hoe slim iemand is als ze dat zeggen, misschien alleen over hun zelfverzekerdheid.

1 like

Ik vind mezelf slim.

:woman_shrugging:

30 likes

Heb jij weleens een IQ test gedaan?

• Nee
  • Ja, maar ik was jonger dan 8
  • Ja, toen ik 16+ was
  • Ja, vrij recent

0 stemmers

Ik vind jou ook slim

4 likes