Stel je persoonlijke vraag #26

Sorry geen rekening gehouden met oma’s

3 likes

Ageism!!!

Ik zie je wel met een stel breipinnen in het omatopic verschijnen

1 like

Tegenwoordig zijn al die grappen van die verkapte enquetes. Al die merken plaatsen dingen die dan na een halfjaar toch uitkomen. Wegwezen :expressionless:

1 like

Hoe zorgeloos ben jij?

• Vaak zorgeloos
  • Soms zorgeloos
  • Nooit zorgeloos

0 stemmers

Je gaat met een aantal mensen thuis pizza eten. Er blijkt een pizza te weinig te zijn. Wat doe je?

• Mijn leven, mijn pizza. De rest regelt het maar onderling
  • Ik sta de helft van mijn pizza af
  • Ik stel voor dat we allemaal een slice doneren aan degene zonder pizza
  • Ik bestel er nog eentje ook al komt die later

0 stemmers

2 likes

Wat een heftig verhaal, dat lijkt me echt heel erg vervelend om mee te maken. Ik vind het trouwens ook echt megabot van je moeders familie als die dat op zo’n manier tegen jou gezegd hebben, dat doe je toch niet.
Heb je andere familie aan je vaders kant? Zoals ooms/tantes/neven/nichten?
Want dan kun je het misschien op die manier onderzoeken, je hebt er in principe je vader niet voor nodig.
Ik snap ook volledig dat je het niet stiekem wilt doen hoor (lijkt me ook niet verstandig), maar ik vind dat jouw wens hier ook wel belangrijk is. Heel vervelend dat je vader het niet met je eens is, maar het gaat niet alleen om hem.
En misschien heel vaag, maar: weet je toevallig de bloedgroepen van je ouders en van jezelf? Want met bepaalde combinaties weet je het dan in ieder geval zeker als je geen familie bent (maar verder zegt het natuurlijk weinig)

4 likes

Misschien kun je ze een steen geven en dan “je bent een kei!” erbij hahaha nee grap.

Ik vind het wel een leuk idee!

22 likes

JAA MET EEN FLUITJE ERBIJ

edit: van dat keyboard spelen klopt eigenlijk niets he, ze raakt hem amper aan haha

16 likes

Welk masker vind je het chillste?

• Kleimasker
  • Peel off masker
  • Creme masker
  • Sheet mask
  • Corona masker

0 stemmers

Ik stuur op 1 na iedereen naar huis omdat je toch maar 1 bezoeker mag hebben en eet met mijn bestie lekker alle pizza’s op en laat de rest verhongeren.

18 likes

Zeg jij te snel/te vaak sorry?

• Ja, ik verontschuldig mezelf te vaak
  • Ja, denk wel een beetje te vaak
  • Nee, verontschuldig mezelf eerder te weinig
  • Nee, zeg sorry op precies de juiste momenten. Niet te vaak niet te weinig

0 stemmers

Deze fictieve situatie speelt zich uiteraard niet af in corona-crisistijd.

1 like

Hoeveel mensen zijn er? Heeft de persoon zonder pizza genoeg pizza als iedereen een slice afstaat? Hadden we wel voldoende pizza’s besteld? Ik heb zoveel vragen.

24 likes

Welke laptop in de range 500 > 800 raden jullie aan? Met name voor studie bedoeld maar ook voor normaal werk.

Mijn beslissing zou ook wel afhangen van de reden waarom er een pizza te weinig is.
Als er bij het bestellen iemand zei dat ie niet hoeft, zoek het dan maar uit. Als er tussen bestellen en afhalen/bezorgen iemand bij is gekomen ofzo wil ik wel afstaan

3 likes

10 mensen. En nee, iemand heeft verkeerd gerekend en 9 pizza’s besteld. We gaan er even vanuit dat iedereen één eigen pizza heeft.

Zijn jouw vragen hiermee beantwoord?

• Ja, thanks Lul
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Fijn, nu kan ik weer verder met mijn leven. Ik zeg: allemaal een stuk afstaan.

Ik bestel er gewoon nog 1. Want geen enkele groep van 10 mensen bestellen allemaal de zelfde pizza. En ik denk dat die ene die de sjaak is ook geen zin heeft in allemaal smaken waar diegene niet zelf voor heeft gekozen.

3 likes

ahaha omg ik denk hier nog sporadisch aan, maar nu ik het voor het eerst in lange tijd weer zie is het nog erger dan ik dacht :joy: god je zou maar een volwassen vrouw zijn nu en dit staat nog online :see_no_evil:

3 likes