Stel je persoonlijke vraag #26

Waarom moet je omkleden en douchen als je buiten hebt gezeten? :thinking:

3 likes

ZWEET OVERAL

2 likes

Heb jij al 1 april grappen gespot?

• Tief op met die grappen
  • Heb er al meerdere gespot
  • Heb er al eentje gespot
  • Ben er al ingetrapt

0 stemmers

Eerst buitenzit outfit aan. Douchen omdat zonnebrand.
Ik verveel me altijd als ik buiten zit.

1 like

Het is toch niet altijd bloedheet als je buiten zit en de zon schijnt? Met 15-20 graden vind ik het ook lekker om buiten te zitten hoor

4 likes

Ik snap het probleem niet geloof ik haha, voor mij is het precies hetzelfde als binnen zitten maar dan buiten, verder verander ik niks, niet wat ik draag en niet wat ik doe. En die zonnebrand trekt vanzelf wel in en douche ik er bij de volgende douchebeurt wel weer af. Voor een kopje koffie in de tuin ga ik er niet een hele onderneming van maken alsof ik een dag in bikini op het strand ga liggen rollen in het zand.

16 likes

Als ik iets heerlijk vind, is het opgewarmd worden door de zon! Als het 28+ graden is piep ik anders, maar zoals nu zou ik zo graag in de tuin willen zitten werken ipv binnen.

3 likes

Ik zit nu aan de tuintafel te werken. Ik word hier zo ontzettend blij van!

Alleen is de tafel wel heel hard aan vervanging toe, het ging hangt helemaal door. Koop nooit ƄPPLARƖ van IKEA, die kan je na een jaar al weggooien!

1 like

Ik heb wel dat als ik nu in de zon zit, ik zoā€™n stroompje over mā€™n been heb lopen.

2 likes

Ik kan eigenlijk sowieso niet in gezelschap verkeren als het warmer is dan 10C. Alles nat.

4 likes

O ja daā€™s vervelend, wil ook niet zweetshamen ofc! Als ik verder nergens heen zou hoeven zou ik het denk ik ook gewoon lekker laten en 's avonds of volgende ochtend douchen, maarja miss ben ik gewoon een smeerpijp. Ik heb ook na elke fietstocht een zeiknatte rug maar daar ga ik niet speciaal voor douchen. Beetje zweet hoort bij het leven.

5 likes

Maarā€¦ het is toch hetzelfde als binnen zitten?

Ja nee binnen heb ik en tv en telefoon. En als ik echt wat te doen heb vind ik t wel oke. Dus haken of sieraden maken ofzo maar ik zit dan net zo lief op de bank. Dan is dat beetje zon geen meerwaarde ofzo.

Ik vind buiten zitten alleen leuk met andere mensrn. Of in een andere omgeving waar je een beetje dingen kunt zien. Maar thuis in mn eentje in de zon hou ik maar een kwartier uit. Want dan denk ik jaā€¦ en nu? Kan mn scherm dan ook helemaal niet zien.
Plus ik woon in herrieworld dus lekker rustig is het ook niet.

1 like

Hm oke, en lezen? Ik vind t juist soms wel lekker om buiten niets te doen, omdat ik wel een goed gevoel krijg van buiten zijn en het is weer eens wat anders dan binnen. Ik ga zo heerlijk naar het park met een kleedje en een boek. Beetje lezen, dutten, mensen kijken, handstand oefenen, eten, genieten van de warmte van de zon etc.

2 likes

Ik vind het heerlijk om buiten te lezen met wat lekkers te drinken en de wind en de vogels te horen en te kijken naar alles wat bloeit in mijn tuin.

12 likes

Is het vandaag rokjesdag?

• Jaa blote benen alles
  • Nee

0 stemmers

Wat is jouw lievelingscitrusvrucht?

• Citroen
  • Limoen
  • Sinaasappel
  • Mandarijn
  • Grapefruit
  • Pompelmoes
  • Yuzu
  • Kaffirlimoen
  • Pomelo
  • Bergamot
  • Tangelo
  • Kumquat

0 stemmers

We gaan op reis naar deā€¦

• Bergen
  • Bos
  • Jungle
  • Zee

0 stemmers

We slapen in eenā€¦

• 5-sterrenhotel
  • Tentje
  • 4x4 met daktent

0 stemmers

We etenā€¦

• Een zelf gekookt potje boven het kampvuur
  • In een luxe restaurant
  • Bij een klein lokaal tentje

0 stemmers

ā€˜S nachtsā€¦

• Hebben we fantastische seks
  • Vertellen we onze diepste geheimen
  • Kijken we naar de Melkweg

0 stemmers

ā€˜S ochtendsā€¦

• Douchen we in de rivier/zee
  • Krijgen we luxe ontbijt op bed
  • Staan we vroeg op, op naar de volgende bestemming

0 stemmers

Als we weer thuis zijn is onze mooiste herinnering

• Goedmaakseks in de jacuzzi
  • Zwemmen met wilde schildpadden
  • Een helicoptervlucht boven een natuurgebied

0 stemmers

Dingen waar ik laat achter kwam (nu): dat pompelmoes niet hetzelfde is als grapefruit :+1:

2 likes

En pomelo is dan weer een kruising tussen die twee, echt complex haha

1 like

's nachtsā€¦

slaap ik, ben al moe genoeg van al dat gezwem met schildpadden enzo. Mijn vakantie is om uit te rusten.

12 likes