Jaa ik ben nou ff niet thuis maar als het goed is kan je het nog vinden. Anders kan ik wel weer voor de 100ste x een verhaal vertellen over fatshaming en de discriminatie en alles haha.
Ik ben er vrij zeker van dat ik een andere biologische vader heb maar helaas mijn vader wil geen DNA test doen (denk omdat hij het antwoord al weet want zijn antwoord was: nee doe ik niet want je bent en blijft hoe dan ook mijn dochter).
Samenvatting
Schijnbaar weet mijn moeders familie allemaal dat ik dus een andere vader heb officieel. Hun kwamen er ook mee ineensā¦ van hey je weet inmiddels al toch dat je vader niet je echte vader is? Uh nee. Mijn moeder wou er niet over praten en werd alleen maar kwaad en die is nu ook overleden dus ik kom nooit meer achter de waarheid. Maar reactie van mijn vader en mijn moeder zeiden genoeg voor mij.
Ik vind het alleen wel jammer met erfelijke ziektes enz dat ik nu niet zeker weet of ik het ook kan krijgen als mijn vader iets heeft.
Nou dan moeten ze die prijzen maar lekker over de hele range uitsmeren hoor, dan betaalt iedereen evenveel.
Ik wilde al zeggen: petite is volgens mij ook niet goedkoper dan tall en ik zou het raar vinden als dat wel zo was.
Marketing/pricing op zān smalst vind ik dit
No pun intended
Had er op die manier nog niet bij stil gestaan eigenlijk. Maar denk niet dat het voor bedrijven echt heel verlieslatend is om een aparte productie van grotere kledingmaten op te zetten aangezien er wel veel vraag is naar grotere maten en veel te weinig aanbod momenteel
https://www.forumfeminarum.nl/t/stel-je-persoonlijke-vraag-24/23879/1908?u=soy.peor
Mn uitleg over waarom het bullshit is om meer te vragen bij grotr maten
Jeetje heftig dat je familie daar opeens mee komt, en dat je dat niet van je ouders gehoord hebt. Ik hoop dat je vader hier een keer met je over kan praten, het lijkt me heel lastig om met vragen te blijven zitten.
Mijn vader wil het er niet meer over hebben helaas. Ik denk dat hij bang is dat hij mij dan kwijtraakt en dat kan ik ook wel weer begrijpen van hem. En reacties van mijn ouders zeiden voor mij ook wel genoeg.
Wat rot zeg.
ā
Ik herinner me opeens een verhaal van iemand. Haar vader twijfelde in stilte of zij zijn dochter was omdat ze qua uiterlijk heel anders was dan hij. Toen heeft hij stiekem haar gebruikte ondergoed laten testen. Ze bleek gewoon zijn dochter. Ik vond dit zo heftig.
Dat is wel heftig ja, ja ik wil het niet stiekem doen. Weet niet of zoiets nog kan als iemand is overleden? Anders moet ik het over 20 jaar ofzo maar een keer doen maar ja wat heb ik daar dan nog aan als geen 1 van mijn ouders dan nog leeft. Enige reden waarom ik het dus zou willen weten is voor erfelijke ziektes en voorheen om te weten of mijn moeder een leugenaar is maar ja die leeft niet meer dus dat doet er niet meer toe.
Ewww what the fuck, dit is op zoveel levels niet oke.
Lijkt me heel moeilijk dit maar ik vind het ook wel mooi hoe je vader erover denkt!
What?! Als hij dat zo graag wil doen waarom niet gewoon een haar uit dr borstel? Of kan dat alleen in films.
Ken jij mensen die bekeerd zijn tot een geloof?
- Ja tot christendom
- Ja tot islam
- Ja, beide
- Alleen via via gehoord, ākenā niemand
- Nee niemand
- Ikzelf
0 stemmers
Vind jij buiten zitten met mooi weer echt lekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, wat doe je dan? Naast dat ik t vaak gewoon teveel werk vind, insmeren, omkleden, daarna douchen, vind ik t ook saai
Muziek luisteren, boek lezen, slapen
Boek lezen, spelletje spelen (of een puzzelboekje als je alleen bent), eten en drinken, mensen kijken.
Ja, ze hebben ook ooit onderzocht dat mensen vaker een voorkeur hebben voor mensen die genetisch op hen lijken.
Heeeerlijk, echt mān hobby. Ik doe ook gewoon wat ik binnen ook zou doen als ik op de bank hang. Muziek luisteren, lezen, puzzeltjes maken, kleuren, serie/tv kijken, dutjes, eten/drinken, kletsen, door kookboeken bladeren, soms als het heel warm is ga ik in de schaduw zitten met mijn laptop.