Stel je persoonlijke vraag #26

Van mij mag die hele trakteertraditie, ongeacht leeftijd, afgeschaft worden.

8 likes

Mag je niet gewoon wat pizzas laten komen?

51 likes

Ik wil nu al jouw kind zijn

6 likes

@Karl_Lagerfeld ik wil jouw kind nu al in mijn klas :heart_eyes:

1 like

image

Tuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:!

Die deceptie als een kind met pizza dozen binnenkomt en dan bij openen dit er in zit hahaha

26 likes

Als je iemand vraagt om af te spreken en diegene zegt dan nee ik kan niet, maar komt niet met een datum waarop diegene wel kan, wat denk je dan?

• Irritant
  • Geen probleem
  • Vergeet diegene vast
  • Is vast bewust
  • Diegene heeft er geen zin in
  • Dan stel ik nog wel een andere datum voor
  • Laat dan maar

0 stemmers

1 like

Herinner me nu dat ik op de basisschool een asbak heb gemaakt als geschenk voor m’n ouders. Raar eigenlijk? Wat betreft de onwenselijkheid van rook in de buurt van kinderen waren de inzichten nog niet die van nu maar je moet maar net roken wil het van toepassing zijn?

16 likes

Dan vraag ik ‘wanneer kun je wel?’

4 likes

Heb jij ooit iets per ongeluk doorgeslikt wat niet de bedoeling was? Zoals een stuk plastic, een knoopje, een stuk speelgoed etc.

Kauwgom en :sweat_drops: (dit is geen water) hoef je niet mee te rekenen in je stem

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet 

0 stemmers

Een vliegje. En vast nog wel meer.

4 likes

I gotchu :handshake: Vind ze trouwens niet persé sexy ofzo maar ik vind (enigszins verzorgde) voeten gewoon lief met die wiebeltenen (vooral op het strand in het zand!) en als ze van mijn partner zijn vind ik het ook fijn om ze te masseren en vast te houden.

3 likes

De aluminium velletjes van een Sint chocolademunt

Ja! Of van paaseitjes!

1 like

Oh ja indd ik ook! En die chocolade sigaretten trouwens van vroeger (hoezo was dat een ding), heb daar ook wel een kilo papier van binnengekregen denk ik

4 likes

Een vriendin van mij werkte op een bassischool en daar heeft een leerling dus voor iedereen door z’n moeder een Big Mac menu laten bezorgen :roflmao:

39 likes

Als kind had ik net geleerd dat je zuinig op het milieu moest zijn en dus geen afval op straat moest gooien. Bij de bakker had ik van mijn moeder een surprise ei gehad en mocht die achterop de fiets naar huis al opeten. Ook had ik net een nieuwe zomerjas gehad dus no way dat ik het aluminiumfolie van het ei in mijn gloednieuwe jaszak ging bewaren, maar op de grond gooien kon dus echt niet. Dus at ik het maar gewoon op, leek me de beste oplossing.

Ik ben trouwens echt gek op knutselen en dat is dus als volwassene niet sociaal verantwoord. Dus nu ik een kind heb ga ik helemaal los. Dus ik wil met liefde voor een habbekrats jullie uitdeelknutsels maken. :rofl:

30 likes

Niets van plastic maar ik heb wel een keer per ongeluk zo’n dik Wilhelmina pepermunt in zijn geheel doorgeslikt en dat deed echt zo’n pijn. Nooit meer een gegeten daarna.

7 likes

Ik mis rechts een stuk oorlel, maar vind dat wel wat hebben hahah

1 like

Op de basisschool hadden we potjes lijm (gewoon behangselplak volgens mij) en dat vond ik echt lekker dus ik likte regelmatig dat kwastje af. :face_with_monocle: Maargoed, ik likte ook bevroren lantaarnpalen en heb eens kauwgom van de grond opgegeten. Die kauwgom was niet uit mijn eigen mond gevallen ofzo, was ook al platgetrapt door iemand anders.

Vraag me soms af hoe het kan dat ik nog leef.

21 likes

@Spaarlamp ik kan me echt nog levendig herinneren dat mijn moeder die ingepakte meloen aan het volstoppen was met snoepspiesjes. Een van de betere avonden uit mijn leven denk ik

2 likes