Ja en we moesten ook weleens sigarendoosjes meenemen van onze vaders om die te beplakken en dan aan onze moeders te geven als sierradenkistjes oid? Zoveel lagen fout, die leraar zou nu op het plein opgehangen worden.
Creatief!
Bij ons op de basisschool was een van de vaders ijscoman. Hij kwam dan (met
okay weer) naar school voor een bollletje ijs pp
Gezin met 3 kids dus best veel schoolgenoten waren hier blij mee
Ik wacht even tot mn eigen er is en als die bevalt adopteer ik jou er nog wel bij miss
Leuk krijg ik er een zus bij.
Nu al zin in kerst!
Ik heb een beugel en ik moet ook elastiekjes dragen, in het begin heb ik tijdens het eten regelmatig perongeluk een elastiekje doorgeslikt.
Anders kon hij op tafel met verjaardagen voor de gasten die roken!!
Ik hoop dat dit soort mensen bij een zombie-apocalypse er als eerste aan gaan
In tijden van paniek moeten offers gemaakt worden
“Oh chill diegene heeft er dus ook geen zin in”
En als iemand niet snel reageert?
- Stuur ik een paar uur later een berichtje
- Dan doe ik na twee-drie dagen nog een berichtje
- Wacht ik een week en doe een berichtje
- Stuur ik niets meer
- Denk ik laat maar
- Oké die heeft geen zin
- Pff wat is dit nu weer
- Yeah ik heb mijn plicht gedaan
0 stemmers
Bij een leuk persoon bel ik. Als ik het zelf ook de moeite niet waard vind, laat ik het zitten.
toen ik nog thuis woonde waren mijn ouders altijd even bezig om alle klokken in huis te verzetten naar de zomer/wintertijd.
ik woon op mezelf en heb geen klok in huis (of andere apparaten waarbij de tijd handmatig moet worden aangepast) dus ik hoef dat nooit meer te doen,
hebben jullie een analoge klok in huis?
- nee
- ja
- nee maar wel andere apparaten waar ik de tijd wel moet aanpassen
0 stemmers
Ik heb zo’n fucking irritant weerstation wat al jaren op zomertijd stond, 3 weken geleden heeft mn broertje t aangepast en nu staat t weer verkeerd
Er heeft afgelopen jaar een kindje getrakteerd op zelfgehaakte kabouter vingerpopjes en die vond ik echt superleuk.
Maar je kan ook gewoon voor een euro vingerpopjes kopen bij de Hema en dat is net zo leuk.
(Hadden wij vorig jaar gedaan, lintje met een kaartje eromheen hoppa. Deze ouders werken en hebben geen zin om te knutselen. Ik had ooit een boek gelezen over zo’n vrouw die dan voor het kerstdiner van dr kinderen supermarkt appeltaart stond te bewerken met een deegroller zodat het er huisgemaakt uitzag en ook al als 17-jarige vond ik dat ZO dom. Who the fuck cares en waarom deed die man niks).
Ik vind een kleinigheidje trakteren hartstikke leuk maar begrijp totaal niet waarom moeders zich dan in de stress werken omdat ze perse iets moeten maken (en dan vooral als je het niet leuk vindt. Ik bedoel als je het wel leuk vindt you do you echt super).
Wat kan jou het schelen dat de moeder van Vlinder een mening heeft over jouw traktatie toch. Ga je lekker met je eigen leven bemoeien.
Wij bewaren nu alle tekeningen enzo in een grote doos, en dan als ons kind later een huis heeft met meer dan 1 kamer komt dat allemaal tevoorschijn dat je dan niet meer in een studentenkamer woont en dat je dan moet dealen met tekeningen die je maakte toen je 1 was.
Je hebt moeders en je hebt moeders.
Nog even over omeletten bakken:
- Water
- Melk
- Niks
0 stemmers
Mijn ouders hebben in de woonkamer twee klokken naast elkaar hangen, één op wintertijd en één op zomertijd. Dus die hoeven er nooit een te verzetten, alleen maar even omschakelen naar welke je nu moet kijken de komende zes maanden.
Die twee klokken zijn ontstaan omdat mijn vader destijds in het Verenigd Koninkrijk werkte en we zo dus altijd een klok op zijn tijd en klok op onze tijd hadden, maar omdat dat een uur verschil is komt dat toevallig overeen met zomertijd-wintertijd. Hij werkt er inmiddels allang niet meer, maar de klokken zijn altijd gebleven.
Als jij een bak yoghurt open doet, en er heeft zich een beetje water gevormd aan de bovenkant. Wat doe jij dan met dit water?
- Ik giet het weg
- Ik roer het erdoor
- Soms giet ik weg soms roer ik erdoor
- Dit heeft mijn yoghurt nooit
- Ik eet geen yoghurt
0 stemmers
Ik doe dit bij 1 vriendin altijd. Maar dat is omdat ik een standaard 9-5 baan heb en zij allemaal wisseldiensten werkt. Dan is het handiger als zij zegt wanneer ze kan, en dan kan ik kijken of ik dan ook kan. Als ik begin met data noemen dan valt 90% af omdat ze dan werkt