Haha was natuurlijk een grapje, al kijk ik er wel serieus naar uit om traktaties te gaan maken. Maar ik ga niet voor anderen zitten knutselen voor nog geen 5 euro per uur.
Haha ja dat snap ik wel weer, in de jaren 90 werd daar natuurlijk niet moeilijk over gedaan, denk ook niet dat de crĂšche toestemming vroeg om tweejarigen slagroomtaart te mogen voeren
Maar jemig, geef die kids een bellenblaas en klaar is Kees.
Edit: omg zonde wel, eetpapier was echt DE SHIT in mijn basisschooltijd hoor! Je kon in de supermarkt van die mini-stickertjes van eetbaar papier kopen en cakejes of koekjes ermee versieren dat was echt een enorme rage.
Ik herinner me levendig de totale verslagenheid van een vriendin die haar kind ophaalde van het kinderdagverblijf en die een vingerpoppetje oid bij zich had âvan Jolijn die jarig wasâ en ze zich realiseerde dat dit dus ook al moet.
Wat schattig!! âIk trek de wijde wereld in, ik mag naar de basisschoolâ
Ja vreselijk. En het moet nu niet alleen gezond zijn, maar ook nog Corona proof. Dus het moet voorverpakt zijn. Hoewel dat misschien wel makkelijk is ook, blijven alleen doosjes rozijnen en mandarijnen zoân beetje over.
Overigens waren rozijntjes mijn allerlievelings toen ik zo klein was, steek er een cocktailparapluutje in en feestelijker kan niet in mijn optiek
Oh hou op hoor kom we doen gewoon ff geen eetbare traktaties tijdens een fucking pandemie?? Alsof die kinderen zich herinneren dat ze een keer niet konden uitdelen toen ze 2 werden.
Nee rozijntjes zijn gevaarlijk want die kun je in je neus stoppen.
Dan⊠mag elk kind van 1.5m afstand naar een rozijntje KIJKEN!
Voor een kind van 1 maakt het toch geen bal uit of er nu wel of geen knutselwerkje aan vastzit? Zeker als iedereen 10 dezelfde pinterest voorbeelden gebruikt kan je toch gewoon collectief afspreken om gewoon niet je zondagmiddag hieraan op te moeten offeren? Het is niet alsof wanneer mijn hypothetische kind thuiskomt met een stukje papier dat een horlogebandje moet voorstellen dat ik dan denk JA LEUK dat bewaren we
Fuck man ik ga mijn hypothetische toekomstige kinderen sowieso homeschoolen. Dan trakteer ik de juf elke week op bitterballen en wijn
Voorverpakte popcorn, afgelopen 6 weken 7x getrakteerdâŠ
(+ een pakje thee en 2 x chocola voor de juf dus )
Oh eind vam het jaar vind ik altijd lief als kinderen of ouders iets liefs mee nemen om me te bedanken, is niet nodig, maar wel lief. Geschreven kaartje door ouders is altijd lief en raakt me ook. Vooral als ze schrijven dat kind zo is gegroeid , verder chocola, kaarsjes en plantjes staan ook nog van 3 jaar in mijn kast. Leuke dingen bewaar ik. Notitieboekjes zijn ook leuk.
Snap jij dat sommige mensen voeten sexy vinden?
- Nee ik haat voeten
- Nee niet echt voeten zijn gewoon voeten
- Mwah idk
- Jawel, kan ik me wel wat bij voorstellen
- Ja, ik vind voeten zelf ook mooi/aantrekkelijk
0 stemmers
Hahaha ik denk dat je een van de zeer weinige volwassenen zult zijn die na deze talrijke lockdowns nog steeds de voorkeur zou geven aan thuisonderwijs
Hahah ja en dan van kinderen die je letterlijk nooit meer ziet nadat ze 4 zijn geworden.
Het is allemaal lief bedoeld natuurlijk enzo maar jeetje niemand heeft hier toch iets aan, de jarige niet, de leidsters niet en de andere kinderen niet.
wij mogen over een paar weken weer. Heb helaas vorig jaar dus al rozijntjes uitgedeeld dus ik rol dit jaar wel een zak mandarijnen naar binnen.
(Nee okĂ© ik doe tof. Mijn mom guilt zal wel weer gaan opspelen en dan wil ik er alsnog wat van maken voor inderdaad mân kind van 2 die zich dit ĂŒberhaupt nooit meer herinnert of het ook maar iets uit maakt)
Plz iemand stem met mij
Mss kan je traktatie dit jaar zijn: een levensles, sommige dingen zijn niet de moeite waard kids happy birthday!!
Ik heb zojuist gebeld om mn eierstokken in een knoop te leggen, echt niet klaar om hiermee te dealen.
Nieuwe titel anders?