Oh lol
Ik zou die kinderen niks geven eigenlijk, die hebben niks gedaan toch? Zou alleen de leidsters iets leuks geven als ze met mn kind hadden moeten dealen.
Oh lol
Ik zou die kinderen niks geven eigenlijk, die hebben niks gedaan toch? Zou alleen de leidsters iets leuks geven als ze met mn kind hadden moeten dealen.
Ik gil. Ik wou dat jij mijn moeder was.
Hahahahaaa ik zie jou al voor me met een kind. Heel die school heeft allemaal tradities. Kom jij aan met âNee kids jullie krijgen geen traktatie want jullie hebben niks gedaanâ
Of tijdens de verjaardag van jouw kind âNee jongens mijn kind is jarig dus jullie moeten hem/haar trakteren niet andersomâ
Team frigo en living
Wel jammer dat vaders niet kunnen knutselen he.
Mijngod ik had er echt niet bij stil gestaan dat er ĂŒberhaupt ook kinderen op een kinderopvang rondliepen waar je iets mee moest dacht je dealt alleen met de leidsters en verder ga je je eigen weg.
Wat gecompliceerd.
Holy shit wat een verhalen man ik wil nooit iemands ouder worden want ik doe sowieso alles fout dan, zou echt clueless zijn, traktaties knutselen, afscheidsgedichtjes, raamversieringen??? Wat een stress man
Voordeel van een grote klas = veel traktaties voor de juf. Extra leuk als de juf (ik dus) een doos chocolaatjes krijgt en de klas droge popcorn
En on topic, knijpfruit met een kaartje, bedankt voor de leuke tijd, groetjes pietje kan toch ook gewoon. het gaat de kinderen om het eten en de leidsters vinden het echt niet leuker of minder leuk vanwege een tekst die niet past bij je traktatie.
Ik ga zo stuk hierom. Hoe kut als je zon juf bent en je krijgt dan van die zelf geknutselde zooi. Die door volwassenen is gemaakt.
Mijn vader was ooit eens vergeten dat de juffen en meesters ook ergens op getrakteerd moesten worden en toen wilde hij me naar school sturen met een rol Maria kaakjes.
Geneerde me kapot.
Wel jammer dat mijn vriend dat zeker niet kan.
@Zemraluani Haha de leidsters krijgen gewoon lekker chocolade. Zou hun echt niet blij maken met knijpfruit
Mn moeder was vroeger juf en dan kreeg ze soms ook een fotolijstje met een foto van dat kind erin?? En soms ook nog beplakt met geschilderde macaroni ofzo
Alsof ze dat kind ergens in huis ging neerzetten van ja dit is lenthe een of andere kleuter die ik 3 maanden les heb gegeven?
Geef gewoon iets chills voor een volwassene denk ik dan. Niemand wil een kleurplaat van iemand die nog niet binnen de lijntjes kan tekenen. Na Sinterklaas hadden we altijd een vuilniszak vol tekeningen die weggeflikkerd moesten worden.
Favoriete boeken genre?
0 stemmers
Houd je van gruwelijke boeken? Met afgehakte lichaamsdelen, martelingen etc?
0 stemmers
Dit is juist de reden waarom ik kinderen wil. Kijk er echt naar uit om traktaties voor mijn toekomstige kinderen te maken.
Mijn moeder was kleuterjuf voor haar pensioen en de week voor de zomervakantie was altijd feest thuis. De laatste paar jaren kreeg ze zoveel chocola, drop, en ander vreten als afscheid van die kinderen mee. Was echt genieten.
Ze was zelf ook nog wel even blij met een beker met het hoofd van een kleuter erop, maar gelukkig ook al snel genoeg het besef dat die beker dus echt niet de kast inkwam, haha.
Maar even serieus hoor, kan me dit echt helemaal niet herinneren uit mân eigen jeugd en echt niet alleen omdat je dat als kind niet meekrijgt. Traktaties in onze klas waren 9 van de 10 keer een zakje chips of zoân per stuk verpakt snoephamburgertje (lekker veel plastic afval he hiephoi jaren 90), wat is daar mis mee dan? Waarom moet ĂĄlles een wedstrijd zijn van welke overspannen volwassene de meeste tijd en werk en geld in zoiets onzinnigs kan steken?
Oja op de kinderopvang werd trouwens door de kinderopvang zelf getrakteerd als je jarig was, taart.
Ik trakteerde als kind op de basisschool de juffen en meesters altijd op Ferrero, omdat ik wist dat er over bleef en ik dat dan kon opeten
Dat je dat zĂł leuk vindt joh. Maak een bedrijfje erin! Zou goed verdienen denk ik, ik zou er dik voor betalen hoor wat een vreselijk gedoe traktaties en surprises.
Chips en snoep mag niet meer, is niet gezond. Dus je moet dan iets van fruit of smakeloze popcorn geven en dat is natuurlijk fokking saai en niet-feestelijk, dus nu moet je er iets leuks bij knutselen ofzo.
Nu ik dit typ herinner ik me dat ik in groep 1 of 2 een keer een meloenboot ofzo als traktatie had? Met een zeil van eetpapier en ik had het in de prullenbak gegooid want wtf wie eet er papier en ik lustte ook geen meloen.
Toen ik heel jong was werkte mân vader in een drukkerij en had hij daar wikkels gedrukt met âhoera Acquiesce * jaar!â voor om de zakjes chips die ik uitdeelde. Maar ik schaamde me echt helemaal dood, vond het zo overdreven! Iedereen gewoon chips en lollies uitdelen en ik weer met zoiets