Stel je persoonlijke vraag #26

Mijn dochtertje is woensdag voor het laatst op de opvang. Nu wilde ik een knijp fruit ding geven met een wikkel eromheen waarop staat “Ik knijp er tussen uit”. Hilarisch ik weet het. Maar nu is er onverwacht een leidster overleden en weet ik niet of die tekst nu wel zo gepast is :sweat_smile:

Kan de tekst gewoon?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Sorry de poll gaat niet helemaal goed volgens mij.

Lijkt mij heel ongepast

11 likes

Normaal gesproken zou ik het echt heel grappig vinden, maar nu denk ik hmmmmm nee doe maar niet.

34 likes

Ik zeg nee maar dit zou echt iets zijn wat mij zou overkomen want ik ben echt sociaal onhandig

5 likes

Nou inderdaad zeg, als ik ooit een gevalletje ‘bij twijfel niet doen’ heb gezien…

4 likes

Ehh oke :grimacing: Ik probeer ook niet grappig te doen maar wilde gewoon wat leuks doen als afscheid. Ook omdat ze normaal wel van zulke dingen houden.

@Drawster Haha dit is ook van Pinterest. Ik ben zelf niet creatief maar wilde wel iets leuks doen. Iets compleet nieuws zou ik niet zelf kunnen bedenken. Maar ik ga wel iets anders verzinnen wat gepaster is :blush:

5 likes

Misschien is dit een idee. Is met rozijntjes. En dan toevoegen het is tijd om naar de basisschool te gaan of iets dergelijks.

1 like

Kan je het niet met een van de leidsters bespreken? Dat je dat in gedachte had maar nu twijfelt? Ligt ook een beetje aan de mensen die er werken of het gepast is denk ik.

1 like

Die zitten waarschijnlijk met verdriet om hun collega en andere sores nu, die zou ik hier nu juist niet mee gaan lastigvallen eerlijk gezegd. Die hebben wel wat anders aan hun hoofd.

Denk dat je het dan ook groter maakt dan nodig, volgens mij kun je prima dat zakje knijpfruit geven maar dan zonder dat zinnetje, komt nu even niet uit en better safe than sorry in dit geval. Gewoon bedankt en tot ziens.

37 likes

Je hebt ook helemaal gelijk hoor! Ik zet er wel gewoon een ander tekstje op. Ik wist gewoon even niet zo goed wat ik nou moest doen maar eigenlijk is het wel duidelijk. Niet iedereen kan zoiets leuk vinden op zo’n moment natuurlijk.

@FrozenFlame @Drawster Ook heel leuk! Alleen gaat dit om een babygroep want m’n dochtertje is bijna 1 :sweat_smile: dus veel dingen om te eten vallen helaas ook al af.

3 likes

Heb je de Do not disturb functie al uitgeprobeerd?

• ja
  • nee
  • tisdat? (lees de update dan)

0 stemmers

1 like

Owhh beter geen rozijntjes dan nee :joy::joy:

3 likes

Gelukkig staat het internet vol ideeën die je kan overnemen😅

1 like

Ja jeetje ik vind het ook heftig allemaal, kan me niet herinneren dat wij dat vroeger ook deden toen ik klein was? Krijg er nu al stress van en ben totaal niet met kinderen bezig nog. Is een doosje rozijntjes niet goed genoeg meer? Dat is het type moeder dat ik aspireer te zijn geloof ik. Ain’t nobody got time for that

13 likes

Ik doe mezelf dit aan. Mijn moeder maakte altijd de mooiste en creatiefste traktaties voor mij op school en ik was daar altijd zo trots op. Dus ik wil een beetje zoals haar zijn hierin haha

5 likes

Bij mij in de straat zijn er drie huizen naast elkaar die alle drie hun keukenraam (aan de straatkant) om de paar weken thematisch versieren. Het lijkt net een wedstrijd. Dan weer een welkom sint en piet slinger, raamschildering met een paaskuiken, welkom zomer versiering etc. Niet zo aardig van mij maar ik noem ze de luizenmoeders :sweat_smile:

9 likes

Maar niet lullig bedoeld maar welke volwassene wordt er überhaupt blij van knijpfruit?

Dat is iets wat je in een noodsituatie aan een chagrijnige peuter geeft toch? Kan me niet voorstellen dat een volwassen vrouw denkt oh chill kan ik warm fruit uit een zakje persen.

Zou gewoon Chocolonely geven of zoiets.

31 likes

Lijkt me vooral iets wat ouders elkaar aandoen. Echt, wat is er mis met een zakje chips voor je klasgenootjes en een reepje merci (of een mini Tony’s) voor de juffen en meesters

6 likes

Dit is voor de kinderen toch haha

38 likes

Dacht ook dat dit was om te trakteren aan de andere kindjes toch? Of heb ik het helemaal verkeerd gelezen haha?

3 likes