Stel je persoonlijke vraag #26

Denk jij wel eens dat je partner vreemdgaat?
Anoniem.

• Ja, weleens, ook al heb ik daar geen aanleidingen/redenen toe
  • Ja, weleens, maar heb daar wel bepaalde redenen voor
  • Nee dat denk ik echt nooit

0 stemmers

Stel je voor je kon zijn telefoon alles doornemen, zonder dat iemand dit ooit zou weten. Zou je dit doen?

• Ja zou ik wel doen denk ik
  • Nee, omdat ik dit schending van privacy vind
  • Nee, omdat ik hem vertrouw
  • Nee, omdat ik bang ben dat ik iets ga vinden

0 stemmers

1 like

Ik plan niet per se huishoudelijke taken in maar wel administratie en to dos enzo. Ben dol op calendar blocking, dat is momenteel de enige manier waarop ik echt zeker weet dat niks me ontschiet.

2 likes

Ik probeer het steeds opnieuw om mijn agenda bij te houden, op de middelbare nooit gelukt, op het HBO nooit gelukt, op de uni nu 1 maand volgehouden en nu doe ik weer alles uit mijn hoofd. Ben echt de slechtste agendahouder/planner ooit.

2 likes

Schrijf jij nog wel eens handgeschreven brieven?

• Ja
  • Nee
  • Heel zelden

0 stemmers

Zo ja, met wie? En waarom? Ik schrijf zelf met iemand in het buitenland (mail is niet mogelijk) en ik ken vrijwel niemand die nog fysieke brieven schrijft, terwijl het eigenlijk juist zo leuk is om er voor te gaan zitten

Ik schrijf kaarten helemaal vol maar geen brieven

7 likes

Vind jij je oren mooi?

• Ja
  • Nee
  • Neutraal

0 stemmers

Voor degenen die hun oren mooi vinden, als iemand jou zou vragen wat je mooi vindt aan jezelf, zou je dan je oren noemen?

• Ja
  • Nee
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Wat vind je van het mannelijk geslachtsdeel?

• Mooi
  • Niet mooi
  • Neutraal

0 stemmers

En van het vrouwelijk geslachtsdeel?

• Mooi
  • Niet mooi
  • Neutraal

0 stemmers

En wat vind je van je eigen geslachtsdeel? (anoniem)

• Mooi
  • Niet mooi
  • Neutraal

0 stemmers

Ja niet vaak hoor maar ik schrijf nog weleens aan familie of vrienden. Eigenlijk weer een beetje gaan doen tijdens Corona! Is wel een tip: doe gewoon eens een lief briefje of kaartje aan een vriendin ofzo, is amper moeite en letterlijk iedereen vindt het leuk om te ontvangen. En met de PostNL app kun je postzegel-codes kopen dus je hoeft ook geen postzegel in huis te hebben!

4 likes

Ik heb die kast rechtsboven. Met een paar accessoires vind ik het superlelijk (denk aan een stolp, beeldje, schaal whatever) maar ik heb 'm helemaal volgepropt met boeken aan twee kanten en vind 'm nu heel gezellig. Van de Leen Bakker, nooit gedacht dat dat ooit zou gebeuren.

3 likes

Ik vind mijn oren vooral irritant klein. Oortjes zitten vaak net niet lekker en mijn haar blijft er niet goed achter, zeker niet als ik een mondkapje en/of bril op heb.

3 likes

Ik vind witte huizen echt zo mooi, als het mocht zou ik mijn huis ook wit (laten) verven, zo chique.

4 likes

Ben jij team:

• Koelkast
  • IJskast

0 stemmers

• Huiskamer
  • Woonkamer

0 stemmers

Is de 15% die ijskast zegt dezelfde 15% als die huiskamer zegt?

1 like

Is naar jouw idee de geboorte van een kind een positieve toevoeging aan de wereld? Dus niet op persoonlijk vlak maar puur kijkend naar het grote geheel, het belang van de aarde/mens/toekomst

• Ja
  • Neutraal
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ooo ik kan wel janken om die witgeschilderde huizen, wat ontzettend zonde (en deprimerend). Al helemaal met die zwarte kozijnen erbij :sob:

35 likes
  • Koelkast en woonkamer
  • Koelkast en huiskamer
  • IJskast en woonkamer
  • IJskast en huiskamer

0 stemmers

1 like

Wat vind je van posts in het weekend van “ik heb al mijn hele huis schoongemaakt, mijn boodschappen klaar en mijn man gewassen en het is pas (ieder uur voor twaalven)”

• Irritant
  • Niks
  • Leuk! Tell me more

0 stemmers

1 like

Als je doordeweeks (vroeg) opstaat ‘s ochtends, heb je dan zin om te douchen?

• Ja
  • Nee
  • Neutraal

0 stemmers

En als je thuiswerkt, stap je trouw iedere dag onder de douche voor werk?

• Altijd
  • Nooit
  • Meestal wel
  • Meestal niet
  • Werk niet thuis

0 stemmers

Altijd ‘s avonds, ik haat douchen in de ochtend.

22 likes

Ik ben een avond doucher

7 likes

Log jij je soms in op social media gewoon om te kijken wanneer een bepaalde persoon voor het laatst actief is geweest ?

• Ja, ik doe dit soms
  • Ja, ik doe dit vaak
  • Nee, doe ik nooit

0 stemmers