- Neh
- Jazeker
0 stemmers
het is vjeze fur en ik was even van de leg toen ik daar achter kwam
0 stemmers
het is vjeze fur en ik was even van de leg toen ik daar achter kwam
Ik heb met kerst hele tutorials gevolgd en ik bak er nog steeds niks van.
Hoezo van de leg? Is hij zo veranderd of had je hem nog nooit gezien ofzo?
Haha ja ik had hem gezien in die clip van Watskeburt etc maar daarna eigenlijk nooit meer. Zie hem nu bij Weet Ik Veel en herkende hem eerst niet
Dus je hebt ook geen lekker fred filmpjes gezien
Het interview gaat zeker niet over zijn seksualiteit/veroordeling?
Lastig wel. Mn gevoel zegt brr waarom wil je dit? Maar aan de andere kant heeft diegene dan al z’n “straf gehad”. Ik denk dat het tijdschrift veel klachten kan verwachten. Ik zou het zelf iig niet doen en ook niet dat interview willen afnemen.
Ben je jezelf wel eens op google maps tegen gekomen?
0 stemmers
Ik hoopte toen dat ik mijn moeder ook zou tegenkomen, maar helaas.
@GEEZ Jij was je moeder wel tegengekomen toch?
Er reed laatst weer zo’n auto door de straat toen ik in de woonkamer stond, dus wie weet binnenkort!
In een ander huis? Hoe zag je dat dan, door een raampje ofzo?
Nee, heb ik wat gemist?
Jup haha. De filmpjes staan op zn insta haha.
Mn lieverlings is met Monica Geuze en dat hij aan haar vraagt. “Heb je wel eens echt gewerkt?”
Oh wow, ik dacht eerst misschien een interview wat over zijn veroordeling gaat (wat ik ook een bijzonder interviewkeuze vindt), maar daar gaat het niet eens over?! Hoe denk je dat dit een… goed idee is??
Als hij zijn straf erop heeft zitten zou het moeten kunnen. Dan heeft hij gezeten/straf gekregen en is hij weer zoals iedereen.
Weet even niet hoe ik dat laatste moet verwoorden.
Mijn opa en oma wel meerdere keren, die zitten schijnbaar altijd buiten als die Google maps auto door onze woonplaats rijdt.
Mijn planten webshop ben ik in april vorig jaar als hobby begonnen tijdens corona. Ja, en sporten. Maar dat noem ik geen hobby want dat haat ik.
Als collega van mensen met schoolgaande kinderen ben ik heel blij. Zowel voor wat minder stress bij collega’s als minder irritatie bij mij als ik weer naar jengelende kinderen moet luisteren.
Dit deden we vaak op kinderfeestjes.
Heb je wel eens in een situatie gezeten dat je in een vriendengroep zat en wist van een stel dat de een de ander bedroog? En dat steeds meer mensen dit wisten behalve de bedrogenen?
0 stemmers
Het kutste weer is
0 stemmers
Bestel je wel eens bij
0 stemmers
30 seconds
0 stemmers