Stel je persoonlijke vraag #24

Aangezien niemand weet wat het is hierbij mijn gegooglede uitleg om de rest de zoektocht te besparen

Wat is bandhaar?

Niet onbelangrijk: wat is het precies? Kort gezegd is bandhaar haar dat plat is in plaats van rond. In de praktijk kun je het herkennen aan het feit dat het super steil valt. Als je krullen of een slag in je haar hebt, heb je dus per definitie geen bandhaar. Iedereen kan bandhaar hebben, maar het komt vaker voor bij mensen met Aziatisch haar. Of je echt dit haartype hebt is alleen op te meten met een zogenaamde haarmeter. Je kan dus niet zomaar van jezelf zeggen dat je dit haartype hebt, maar als je vermoedt dat dit wel eens het geval zou kunnen zijn kan je jouw haar laten opmeten bij de kapper.

You’re welcome :upside_down_face:

5 likes

Aan de hand van jouw uitleg zeg ik ja maar bij mij thuis noemt mam dat ‘je melkboerenhondenhaar’

Gotta love my mum

4 likes

Hahaha zoals @Hazel post idd.

Bij mij heeft een docent van de haaropleiding m’n haar gemeten omdat de permanent niet bleef zitten.
Best sneu voor die leerling toen.

Ben jij je steeds bewust van de avondklok?

• Ja ik ben er steeds mee bezig / of me er van bewust
  • Nee ik vergeet steeds dat 'ie er is
  • Af en toe
  • Waar ik woon is er geen avondklok

0 stemmers

De boeken van Hanna Bervoets. Efter en alles wat er was.

1 like

Ik vergeet het steeds maar vooral omdat het hier al lang is en vanaf 12u 's avonds en ik moet/wil dan toch nooit buiten zijn

Ik heb een werkgeversverklaring en een hond dus ik merk er eigenlijk niks van

4 likes

Ik vind alles wat er was echt een kutboek, heb hem niet uitgelezen.

3 likes

Omg ja, ik wist geen antwoord op de vraag van @Marquez, dus bedankt, ik sluit me hierbij aan! Lees ik een keer iets Nederlandstalig, vind ik het dus helemaal niks. :joy:

3 likes

Kan jij goed kaarten schudden? Speelkaarten dus, zoals Uno, Skip-bo of een normaal deck kaarten.

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

Rozijn had wijn kunnen zijn :-1:t2:

12 likes

Bij veel kaarten gooi ik het nog altijd op tafel om te husselen

13 likes

Ik mis de optie: zo dramatisch slecht dat je iedere keer weer uitgelachen wordt. :raised_hand:

Ik mis iets in mijn motoriek ofzo.

3 likes

Verstandig, echt een fucked up einde. Efter is nog 200x erger dus niet aan beginnen.

1 like

Deze mensen gaan naar de hel samen met de psychopaten die met Sint Maarten mandarijnen geven.

2 likes

Hahaha ja dat heb ik dus ook :sob: en mijn schoonmoeder is een fanatieke kaartster dus eerst keek ze elke keer zo:

tenor (2)

En nu mag ik niet meer schudden.

25 likes

Haha zo herkenbaar! Ik zit Er ook altijd bij mijn schoonouders bij als een soort kleutertje wat uit medelijden niet hoeft te schudden. :joy:

1 like

image

Me. Daar kan ik echt een momentje voor nemen.

4 likes

Oh dat vind ik echt knap haha

1 like

De bittere realiteit is dat ik een kneus was in de brugklas die kaartspelletjes speelde. Dan leer je nog eens iets.

7 likes