Ik mis dat iedereen gewoon z’n ding doet en het daardoor rustig is in de natuurgebieden zodat ik daar kan hardlopen zonder overprikkeld te raken of route aan te moeten passen om drukte te ontwijken
Met zweten in de club vooral dansen tot het zweet in straaltjes van mijn hoofd loopt
ALLES ik zou een moord doen voor een kringverjaardag bij mijn tante of vieze wijn drinken (‘we hebben Frans of Spaans’) in een kroeg of op een medium leuk feestje net iets teveel te drinken uit verveling en de volgende ochtend spijt te hebben
Elk moment dat je wil zitten? In de Aziatische landen waar ik ben geweest zag ik regelmatig mensen zo zitten.
Ik had eerst tien dingen aangevinkt en toen kwam ik erachter dat je maar op 3 mocht stemmen haha
In veel Aziatische landen zitten ze vaak op de grond ipv een stoel, maar dat is net wat je voorkeur heeft. (Als je echt op de grond aan een tafel zit, zitten mensen trouwens meestal in kleermakerszit, niet de squat)
Ik zou het even googlen en bij afbeeldingen kijken, dan zie je wat foto’s van wanneer mensen zo zitten!
Ik mis vacatures in de culturele sector, maar dat gaat waarschijnlijk nog heel lang duren voordat dat weer op peil is. En gewoon winkelen in winkels, bijv een fietsenmaker is al een probleem. En normaal bij mijn ouders langs kunnen ipv een week lang in quarantaine voordat ik bij ze op bezoek mag
Boodschappen doen in Duitsland en de DM leegtrekken.
Ik vind dit ook heel fijn als ik ongesteld ben, maar dan op de bal van mn voet. Dus dat telt niet haha.
Ik kan al niet in kleermakerszit zitten, ik pas deze!
Dat je gewoon weer dingen kunt doen zonder er bij na te denken of je wel je mondkapje hebt , zonder dat je eeuwen moet wachten om naar binnen te gaan , zonder mandje en shit de winkel in kunnen.
En vooral uitgaan en dansen tussen honderde mensen. Ik mis alle lieve meiden die om 4 uur snachts dronken in de wc staan.
Als je op de bus moet wachten
Je heb van die aftandse stations hier in NL waar je nergens bankjes hebt (echt hoezo) en dan ga ik ff zo hurkend zitten. Staan is vermoeiend
Heb je een crush op Ruben Nicolai (gehad)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha dit komt wel echt uit de krochten van mijn herinneringen, ik was ook echt een klein kind geloof ik
Nadat ze een homoseksuele drill sergeant moesten nadoen en Ruben: 'inspectie? super sexy!’ zei ben ik nooit meer dezelfde geweest
Nav de BOOS docu vandaag:
Vind jij dat euthanasie mogelijk moet zijn?
- Ja
- Ja, maar alleen om medische/lichamelijke redenen
- Nee
0 stemmers
Vind jij dat iemand zelf (dus niet een professional) moet kunnen bepalen of die euthanasie krijgt of niet? (wel met een bedenktermijn)
- Ja
- Ja, maar alleen in het geval van lichamelijk lijden
- Nee
- Weet niet/geen mening
0 stemmers
Vind jij het terecht dat iemand die om euthanasie vraagt, gedwongen wordt opgenomen voor behandeling?
- Ja
- Nee
- Geen mening
0 stemmers
Vind jij dat het proces om euthanasie te kunnen krijgen/goedkeuring te krijgen versoepeld moet worden? (nu moet je o.a. uitbehandeld zijn)
- Ja
- Nee
- Geen mening
0 stemmers
Ik had voor de docu er nog nooit bij stil gestaan dat “Gewone zm” erg veel ellende met zich mee brengt. Natuurlijk zijn er mensen die je van die donkere gedachtes af kunt helpen door middel van therapie. Maar lang niet iedereen. En dan vind ik dat iemand gewoon een respectvolle dood verdient. En euthanasie is daar dan de beste oplossing voor.
Ik vind dat het recht om te sterven op jouw moment en jouw manier echt een basisrecht zou moeten zijn.
Ik heb er niet voor gekozen om geboren te worden, geef me dan in ieder geval de regie over mijn eigen dood.
Ik had hetzelfde. Ook nooit bij stilgestaan bijv dat je dmv een euthanasie nog waardig afscheid kan nemen, terwijl zelfmoord altijd stiekem moet en je niet normaal afscheid kunt nemen.