Stel je persoonlijke vraag #23

Heeft meer te maken met enkelflexibiliteit

3 likes

Is toch hetzelfde? Dacht ik

Met de lengte van je achillespees vooral. Die van mij is bijvoorbeeld extreem kort dus ik kan überhaupt niet in deze positie komen want dan scheurt de boel :woman_shrugging:t2:

2 likes

Neee da’s toch de Western spy??? Hahahah!

2 likes

Ik probeerde het net en ik viel om haha, met mijn hielen van de grond gaat het prima, maar op de grond heb ik ondersteuning van een muur nodig

Haha ja precies @kali! Met hielen omhoog verraad je jezelf juist als nepperd.

2 likes

Ja maar slav squat is wel wijder dan de asian squat daarom vind ik die makkelijker

8 likes

Zou jij willen dat het deze winter nog gaat sneeuwen/keihard vriezen?

• Ja! Laat het maar winter zijn
  • Nee! Laat het maar snel lenteweer worden

0 stemmers

Ik rol als een egel in een bolletje naar achteren als ik dit probeer.

1 like

Vriend stuurde toevallig vanmiddag een foto van zijn moeder die in Asian squat zit. Geloof dat ze het in die familie uren kunnen volhouden. (Mijn vriend is trouwens verre van lenig dus volgens mij heeft het daar niks mee te maken)

1 like

Ik hoef niet perse lente weer, heb alleen een bloedhekel aan sneeuw. Paar weken lang -5 met een zonnetje vind ik ook prima
Dus vriezen ja, sneeuw nee.

2 likes

Normaal echt niet, maar nu juist wel nu ik toch bijna nergens heen hoef. Kan ik lekker sneeuwwandelingen maken in m’n lunchpauzes

3 likes

Haha maar is optie 2 wel voor volwassenen? Daar kan een gemiddelde man toch niet zn benen kwijt.

Wow heftig :open_mouth: Maar dat was toen je kies er nog in zat dus? Was ie al door of nog ondergronds?

Daarbij doe je toch je benen wijd uit elkaar en bij de Asian squat tegen elkaar aan?

Ohja zei @Karl_Lagerfeld al

1 like

Ik kan het wel maar het doet pijn aan een spiertje aan de bovenkant van mijn voet?? Dat heb ik nog nooit gevoeld

Hahah en dat hij daarover wordt geïnterviewd :slight_smile:
Van seks en drugs naar wholesome

1 like

Ik denk dat ik dit heel lang kan volhouden maar dan wel op mn tenen en niet met met mn voeten plat op de grond. Maar dat telt dan denk ik niet?

Nee, lifestyle

3 likes

Het is alleen niet praktisch als je het niet kunt. Anders zit het gewoon chill.

Nee @Jumpsuit, wel plat!

4 likes