Wij hebben dus al 2 jaar zelf geen nieuwe vaatwastabletten gekocht
Hahha mijn afwasmiddel is net op. Mijn contract liep in feb af
Ik hoef voor minstens 2 jaar geen koffie meer te kopen.
Ik dacht dat dat wel zou komen, maar na 5,5 jaar denk ik nog steeds elke dag: ‘wtf ben ik aan het doen?’
Er zijn natuurlijk situaties waarin een kind krijgen wel echt een uitdaging is. Maar meer in het algemeen denk ik dat het zo’n misvatting is om een kinderwens te rationaliseren. Of te denken van we moeten eerst een koophuis of x euro op de spaarrekening of x jaar bij elkaar zijn en dan hebben we de perfecte situatie! Want dan komt er een baby die echt schijt heeft aan al je plannen en geld en organisatie. Beter vraag je jezelf af of je er zin in hebt en je partner niet te trash is/je het alleen wil proberen en je echt bereid bent je beste zelf aan je kind te geven. De rest is bijzaak (nogmaals, bepaalde omstandigheden daargelaten) en niet te voorspellen.
Niet express maar ik neem vaak per ongeluk bestek en mokken mee Als ik van mijn werkplek terug loop naar de algemene ruimte heb ik vaak mijn handen vol met spullen en dan doe ik die snel even in mijn tas en dan vergeet ik het en kom ik er thuis achter dat ik het per ongeluk heb meegenomen.
Ja zo ervaar ik het ook @Jeg. Heb het de eerste maanden wel even hormonaal / mentaal lastig gehad, maar ik ervaar het niet als een blok aan m’n been. Ik ben flink ambitieus qua werk en ook mega gesteld op mijn eigen tijd en ben graag buiten de deur. En eerlijk, ik was ook niet aan een kindje begonnen als ik niet zo’n opvangnet had gehad als ik nu heb. Dat is een luxe, maar voor mij persoonlijk wel een must. M’n zoontje (1,5) gaat regelmatig uit logeren zodat wij kunnen chillen / uitslapen / feesten / uit eten / whatever. Hij vindt het fantastisch en wij ook. Dus win win.
Maar goed zeer grote kans dat ik het wel bij 1 kind hou JUIST omdat het ouderschap voor ons allebei nu zo goed te combineren is met ons werk en sociale leven.
Edit: oh ja trouwens een kind combineren met corona / lockdowns is overigens wel echt een uitdaging. Nu aan het werk met hem thuis en dat is echt niet te doen gewoon. Dat brengt wel veel stress moet ik zeggen.
@Soy.peor ik mis dat ooook echt wat je hierboven beschreef over stappen en andere meiden enzo. En dit gevoel ook mega. Toilet momenten zijn wel van other level he Haha
Ik begrijp je helemaal. In mijn situatie is er gelukkig geen sprake van een ‘uitdaging’. Ik heb er ook vertrouwen in dat ik het kan, dus tijd om te stoppen met rationaliseren.
Ik neem niet echt spullen mee die niet van mij zijn, maar ik print wel altijd stiekem dingen voor mijn studie en zzp projecten op mijn werk, wat misschien toch ook wel een soort diefstal is.
Ben of ken jij iemand die met een waargebeurd verhaal in een meidenblad heeft gestaan?
- Ja.
- Niet in een artikel, maar wel in een rubriek (met een brief, bijvoorbeeld).
- Nee.
0 stemmers
Zoja: waarom?
Ik heb in de girlz gestaan over vaginisme
Ik print op mijn werk. Helaas werk ik nu al bijna een jaar thuis, dus zelf maar inkt aangeschaft voor de verzendlabels van vinted (naar frankrijk)
En ik heb wel eens zout en peper zakjes meegenomen voor een weekendje weg. lekker geks.
Een oude kennis heeft met haar verhaal in zo’n blad gestaan als Mijn Geheim (niks juicy’s, maar over een moeilijke gebeurtenis in haar leven).
Iemand die ik ken heeft ooit een lang verhaal gehad in de Fancy. Maar we dachten allemaal dat ze een artikel had in een blad van defensie. We kwamen er pas na een lange tijd achter dat ze eigenlijk het meidenblad bedoelde.
Zijn er eigenlijk ook mensen die een kinderwens hebben uit de gedachte dat het leven zo mooi/bijzonder is, dat ze dat een kind, een nieuw leven, ook gunnen om mee te maken?
- Ja, is de hoofdreden voor de kinderwens
- Ja, speelt/de deels mee in de kinderwens
- Nee, speelt/de niet mee in de kinderwens
- Nee, hoofdreden om het juist niet te doen
- Nee, speelt/de juist deels mee in de keuze om het niet te doen
0 stemmers
Als ik hoofdpijn heb pak ik een paracetamol van iemand, ik prik wel eens in mijn vinger voor een glucosemeting en test mn urine wel eens.
Het leven is doelloos
Ik dacht juist altijd, op mn 25e wil ik moeder zijn. Nou ik werd zwanger en zou dan op mn 25e moeder zijn. Ik moest er niet aan denken, vond het echt een mega shock en was er totaal niet aan toe.
Hahahaha oh nee ik heb verkeerd gestemd ik heb geen kinderen maar wilde mijn haat graag uitdrukken