Ik voel me nu heel oud, maar ik heb echt geen idee meer? Wat erg.
Wat is voor jullie “afstuderen”? Ik lees vaker dat dit bij andere studies echt een onderdeel is, maar bij ons moest je gewoon een aantal dingen (vakken en stages) doen en genoeg studiepunten hebben en dan was je klaar.
Heeft dat met scriptie te maken? Dat hadden wij niet namelijk (in plaats daarvan een grote stage + stageverslag).
Heb gingerbread huisjes gemaakt met mijn vriend en nu wil hij dat ik jullie vraag welke mooier is
(Dat elmo-achtige figuur op de rechter moet mijn hoofd voorstellen)
Dus, welke is beter gelukt?
- Links
- Rechts
0 stemmers
De kerken ook (en dat zeg ik als praktiserend christen).
Marsof is idd heel tof om te kijken als je Kamp van Koningsbrugge ook volgt, dan zie je het echte werk.
Gewoon je laatste studiepunten halen/laatste gedeelte van een studie. Vaak een scriptie ja maar ook niet altijd (toets die nog gemaakt moest worden, essay dat nog geschreven moest worden).
Het jaar na mij werd in België ook pas een scriptie schrijven ingevoerd (bij mijn opleiding dan).
Er is een ook een Belgische versie, Kamp Waes (volgens mij is de Nederlandse versie daar op gebaseerd). Ik heb de afleveringen alleen nog niet online kunnen vinden maar als jij dat wel kan heb je nog een seizoen kijkplezier haha.
Mijn ouders toevallig. Eerst in het land van mijn moeder en een dik half jaar later in het land van mijn vader.
Ja in conservatief katholieke kringen is dat redelijk standaard, ik ken veel stellen die daar voor kozen.
Zelf vond ik dat stom dus hebben we wel stadhuis en kerk op 1 dag gedaan.
Dan krijg je ook geen vaccin.
Als Corona voorbij is, ga je dan je mondkapje/mondkapjes houden als aandenken?
- Ja, ik ga mijn mondkapje/mondkapjes houden als aandenken voor mezelf
- Ja, ik ga ze houden voor mezelf en om ze later te laten zien aan mij kinderen/kleinkinderen
- Gewoon ja
- Nee, ik pleur ze meteen weg. Ik wil geen aandenken aan de Coronatijd
- Gewoon nee
- Ik weet het niet
- Anders
0 stemmers
Ik denk dat ik ze sowieso hou voor het geval dat, en anders maak ik zakjes van de stof.
Op mijn studie schrijf je je scriptie tijdens je laatste stage en daarna maak je afstudeerproducties die je moet verdedigen tijdens een assessment
Ik ga ze bewaren maar niet als aandenken, maar voor als we ze weer nodig gaan hebben.
En ik heb ontdekt dat ik ze erg fijn vind op de fiets als het koud is, het houdt de koude wind tegen waardoor je gezicht niet zo pijnlijk en koud wordt. Ik krijg soms ook keelpijn van die koude lucht, daar helpt het ook tegen. Die toepassing ga ik er in houden haha!
Oh? Dat is ook veranderd dan. Ik heb eerst mijn afstudeerstage gedaan en daarna had ik de rest van het jaar voor tegelijk mijn scriptie en productie. Was wel relaxt haha.
Ja misschien kan het ook wel zo hoor! Maar de vierdejaars die ik ken doen het op de manier hoe ik het zei, haha
Nu wil ik wel weten welke van wie is natuurlijk!
Ik kijk nu voor de 1000ste keer The Holiday
Als je moest kiezen, zou je dan liever in Amanda’s mansion of in de cottage van Iris wonen?
- Amanda’s mansion in Los Angeles
- Iris cottage in Engeland in een klein dorpje in de buurt van London
- Ik weet het niet
- Ik twijfel
- Geen van beide
0 stemmers
En ga je voor Miles of Graham aka Mr Napkin Head?
- Miles voor mij!
- Graham (inclusief de twee kids)!
- Doe mij toch maar Jasper Bloom
- Geen van beide
- Ik weet het niet
- Ik twijfel
0 stemmers
Wij! Was eerste een financiële afweging. Trouwen op locatie op zaterdag zou iets van 1000/1500 meer gekost hebben. Toen maar do op het gemeentehuis getrouwd, za op locatie de ceremonie voortgezet. Klinkt misschien gek, maar was echt heel tof. Do nog even met directe familie een champagne lunch gedaan, za het grote feest. In onze ringen staat trouwens de za als trouw datum.