Stel je persoonlijke vraag #22

Ik mis de optie: Ik haat Oud & Nieuw tot in mijn botten.

17 likes

Ze woont in Israël maar geen idee wat ze daar doet. Ze post op insta heel veel over eten en heel af en toe een selfie, geen spat veranderd haha.

3 likes

https://www.instagram.com/p/CFkCGFRJu1n/?igshid=doxfq62gqu05
Ik vind haar echt leuk om te volgen op insta

4 likes

Oh wow ik vind haar op charlotte crosby lijken.

Je kunt op haar insta nog helemaal terugscrollen tot in 2011

1 like

@GEEZ
Volgend jaar dikke party!!!

2 likes

Haha ik dacht he mijn naam wordt genoemd.

1 like

Gelukkig kan ik me die van afgelopen jaar niet meer herinneren :joy: :sweat_smile:

Zou je mee willen doen aan kamp van koningsbrugge (zonder camera’s)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Tom en Tom gaan het einde halen, hoop/denk ik!

1 like

Ik zou er na 10 minuten al uitgeknikkerd worden, kan niet eens één push-up. Verder lijkt het me wel gaaf om mee te doen, opdrachten en testen doen onder druk, missies plannen en uitvoeren. Vooral het ‘mentale’ aspect, dus helder en logisch na kunnen denken onder moeilijke omstandigheden en met weinig eten en slaap, ik denk dat ik dat best goed zou kunnen. Maar mijn lichamelijk conditie is hier nooit goed genoeg voor haha.

5 likes

Ze moesten als allereerste taak zich in 2 minuten omkleden en klaar staan. Nou, ik pak vast de bus terug naar huis.

29 likes

In de tvgids stond dat volgende week de laatste aflevering is, maar dat komt voor mn gevoel echt veel te vroeg.:face_with_raised_eyebrow:

Ik kon alle armoefeningen volhouden bij rocycle, 5 min met de lichtste gewichten. Ik ben wel klaar voor dat programma hoor, bring it the fuck on

17 likes

Als je gestudeerd hebt, wanneer ben je begonnen met zoeken naar/solliciteren op je eerste ‘echte’ baan?

• Tijdens het afstuderen
  • Vlak na het afstuderen
  • Een paar weken/maanden na het afstuderen
  • Nvt

0 stemmers

Na mijn mbo doorgegaan met een hbo duale opleiding. Ik bad mijn baan al.

1 like

Tijdens het afstuderen maar ‘afstuderen’ mag je breed opvatten want ik ben al twee jaar bezig met mijn masterscriptie. Maar goed ik heb nu wel een baan dus nu voelt het minder slecht dat ik die scriptie nog steeds niet af heb en nog altijd collegegeld betaal

1 like

Ik ben tijdens afstuderen van mn eerste studie naar het buitenland vertrokken voor een jaar en daarna pas een baan gezocht. Nu doe ik pabo en hoop ik te blijven waar ik stageloop dus tijdens afstuderen al dan denk ik.

1 like

Ik werd benaderd door een bedrijf toen ik aan het afstuderen was

1 like

Onjuist, in 5! Minuten. Maar haha ik dacht precies hetzelfde. Ik zou dan al gewoon gedag zeggen. Ik ben zo ongetraind dat ik te horen kreeg dat ik waarschijnlijk een paar meter verderop zou liggen als ik 1 zo’n klap in die bokstraining kreeg.