Oh ik dacht dat hij daar 29/30 was!
Ik vind het net een klein jochie met een nepsnor. Geen idee wat zijn leeftijd is, maar denk dat ie ergens rond de 20 moet zijn en zo ziet hij er echt niet uit. Die snor maakt het juist nog erger
Hahahahaa blijft er meer over voor jou laten we maar zeggen
Gelukkig maar
Kerstkaarten sturen naar je eigen vriendinnen, maar kennen je partner wel, maar zijn verder niet bevriend. Wat doe je als afzender?
Groetjes (oid),
- Je eigen naam
- Je eigen naam & partners naam
0 stemmers
Hoooly shit hoe is hij ouder dan ik???
Moet je voor de grap Matthew Lewis (Neville Longbottom) eens opzoeken.
Ok waarschijnlijk weet je dat al maar die is ook flink veranderd.
Maar wat kun je hiermee?
Dat is toch ook Jojen uit Game of Thrones
Hoezo vies/raar?
Eigen maar ik woon niet samen en heb geen gezin ofzo en ben ook niet jaren samen. Dat zou ik nog wel een verschil vinden.
Als een beschimmelde banaan
Edit: en die hierboven lijkt meer op een rare dildo
Hahaha wat moet je hiermee
Hmm snap ik. Ja ik ben al bijna 10 jaar samen, woon ook samen, maar heb nu onder de kaarten alleen m’n eigen naam gezet haha.
Ik dacht even dat dit iets van Easytoys was.
Ja ik heb nu voor de grap zo’n cheesy kerstkaart gemaakt, samen voor de boom, maar ik denk ineens, kut nu moet zijn naam er ook onder natuurlijk. Daar had ik niet over nagedacht…
Ik zou misschien wel de naam van je vriend erbij schrijven. Als vriendinnen dat doen denk ik alleen maar ok ik krijg de groetjes vast, en die vriendin heeft het geschreven. Ik vind het niet minder leuk doordat zijn naam erop staat ofzo. Ook niet leuker. Dus eigenlijk maakt het niks uit :’)