Die Harry is echt net Wallace van Wallace and Gromit…
Ik heb laatst mn vriends naam wel onder een kaartje gezet terwijl ik weet dat ze hem niet kennen maar hij wilde dat. Nouja ok. En een tijdje geleden moest hij mensen bedanken voor steun/hulp/kracht blabla. En toen bedankte hij mij ook, zegt hij 'and my girlfriend, om vervolgens daarna mijn voornaam en achternaam te noemen. Omg, alsof die mensen het kan schelen wat mn voor en achternaam is. Vond het zo achterlijk.
Partner, kind, katten ze komen er allemaal op
Hahaha helaas, ze zijn al onderweg naar postnl. Dan maar geen groetjes van vriendlief.
Hebben jullie al oliebollen gegeten?
- Ja
- Nee, ga ik nog doen
- Nee, ga ik ook niet doen
0 stemmers
Ik heb voor het eerst kerstkaarten gestuurd en besefte me te laat dat ik alle kaarten alleen aan mijn vriendinnen heb gericht en hun partners en eventuele kinderen volledig heb genegeerd, haha ook niet aardig…
Oh klinkt goed! Zo fancy is de kraam hier niet Haha. Hij staat wel direct hier beneden maar tot nu toe heb ik de verleiding nog kunnen weerstaan
Smal hoofd
Snor
Ik heb mijn partners naam erop gezet, omdat mijn vriendinnen kerstkaarten sturen gericht aan Chan & partner Chan. Overigens stuurt mijn moeder ook kaarten uit naam van het gezin met de naam van mijn partner erop, maar dat hoeft voor mij dan weer niet zo nodig.
Hahaha had ik ook. Heb bij 2 kaarten waar ik de partner wel goed van ken de envelop nog weer opengescheurd om de partners naam erbij te krabbelen. Zo stom
Ik heb dat ook wel een beetje als ik ze van sommige mensen krijg, ook van, je gaat mij in sommige gevallen niet vertellen dat Gerrit ook maar 1% heeft meegedaan aan het uitzoeken en schrijven en opsturen van die kaarten, keep him out of it!!
Omdat ik twijfel aan mijn bezoekfrequentie aan de mondhygiëniste even een polletje
Hoe vaak ga jij naar de mondhygiëniste?
- 1x per jaar
- 2x per jaar
- 3 à 4x per jaar
- Vaker dan 4x per jaar
- Nooit
- Eens in de paar jaar
0 stemmers
En om het compleet te maken, hoe vaak ga je naar de tandarts?
- 1x per jaar
- 2x per jaar
- 3 à 4x per jaar
- Vaker dan 4x per jaar
- Nooit
- Eens in de paar jaar
0 stemmers
Wordt bij mijn tandarts standaard gecombineerd bij een controle afspraak. Eerst mondhygiënist en direct daarna controle door tandarts.
Mijn vorige stuurde ook iedereen na een controle afspraak meteen door voor een afspraak bij de mondhyiënist, kwam iedereen achter elkaar bij de balie voor hetzelfde verzoek.
Ben er nog nooit geweest, mijn vorige tandarts was fucking laks en mijn huidige tandarts doet het altijd zelf tijdens de controleafspraak.
Alleen bij kerstkaarten staat zijn naam erop omdat ik dan altijd een pakketje kaarten bestel met korting (dat kan maar met één versie). Maar ik vind het wel een beetje suf staan ja.
Ik ga ongeveer 1x per jaar naar de tandarts en als ik daar geweest ben maak ik een afspraak bij de mondhygienist, dus ook eens per jaar. Ik heb zo’n spalk en daar komt schijnbaar altijd tandsteen op, niet zoveel aan te doen. Volgens mij heeft de mondhygienist wel eens gezegd dat 2x per jaar is aangeraden maar dikke doei, is me te duur hoor haha. Ik heb verder nooit problemen met m’n tanden dus beide 1x per jaar is prima.
Dat doet mijn tandarts ook en ik vind het wel fijn. Ze rekenen een bedrag per 5 minuten en meestal ben ik met 4 x 5 minuten klaar en dan betaal ik zo’n 45€.
Ik doe zelf mijn best met flossen en stoken maar heb vrij snel tandsteen en dat haalt de mondhygiëniste weg. De behandeling zelf vind ik niet per sé lekker, maar het gevoel daarna wel. Voelt zo lekker schoon en fijn.
Is het aso om nu de huisarts te bellen voor iets niet essentiëls? Ben niet ziek, maar ook niet getest omdat ik nooit klachten heb. Het is gewoon iets dat zij in 5 minuten kan verhelpen, maar ik kan er prima mee leven. Is het dom om nu voor zoiets te vragen of ik een afspraak mag, ik wil niet iemands tijd kapen ofzo.
- Ja is aso, niet doen
- Nee kan gewoon
0 stemmers
Ik heb toevallig vanochtend gebeld omdat ik een oproep voor een uitstrijkje kreeg en ook gewoon gevraagd of het ok was.
Dus dat zou je altijd nog kunnen doen? Maar denk dat het eigenlijk geen probleem is.
Ik zou bellen en er zelf al bij zeggen dat als ze het nu te druk hebben, het ook kan wachten. Dan hoor je het vanzelf wel.