Stel je persoonlijke vraag #22

Bestelling alleen kattenvoer (niet in supermarkt te koop)

1 like

Ik zie die marketingafdeling al helemaal denken, ‘laten we dit jaar gaan voor een mooie robuuste houtenkist met heerlijke leren eyecatchers’
Ik zou ook balen, maarja iets met gegeven paard enzo :laughing:

7 likes

Hahah echt he ik voel me ook zo’n ondankbare trut maar ik vind het gewoon zo’n zonde van al die moeite en die spullen!! Overigens was de kist gevuld met wijn en snacks en die zijn nu al op dus met de inhoud was ik zeer tevreden :joy:

6 likes

Hoe oud schat jij hem?
09f597bae02e5f5581f74e3595bc0e2a

• 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 30+

0 stemmers

Is dat niet dat jochie van Love Actually? (in dat geval weet ik dat hij ouder is dan ik zou denken op basis van de foto, doordat die film uit 2003 komt of zo :laughing:)

4 likes

Ohja hij is dat! Ik dacht even dat het die van Charlie & the chocolatfactory was. Die speelt ook in heel veel films en heeft ook echt een babyface.

Ging laatst ook al over hem geloof ik, hij bleek 15 te zijn geweest toen ie een 6-jarig jochie speelde ofzo,
Echt forever 15 man

5 likes

Woooow hahaha, ik heb die serie niet gezien en ken hem alleen uit Love Actually maar ‘heet’ is daardoor niet een term die ik met hem associeer hahaha

8 likes

Ja ik vind het echt apart gewoon. Het is meestal wel leuk om iets jonger te worden geschat maar dit lijkt me gewoon kut. Moet vast tot zn 60e nog zn legitimatie laten zien als hij alcohol koopt.

3 likes

Haha in deze scĂšne wel ja. Maar met die mega cowboyhoed en jas niet, daar verdrinkt ie volledig in. :joy:

4 likes

Ieder zo z’n ding haha!

1 like

Ik weet niet of je into dat soort dingen bent, maar misschien kan je hem vullen met leuke/lekkere dingen en weggeven aan iemand die dat kan gebruiken?

1 like

Hahaha ja precies, vind het echt een 15 jarig jochie met een opgeplakte snor :crazy_face:

8 likes

Maar hoe oud issie nou?

15 likes

30

1 like

oh my god Penny ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen

37 likes

Ik heb ook wel eens een kerstpakket gekregen in een soort Riviera Maison / landelijke stijl buffetkar :thumbsup: ik heb die toen op de lokale weggeefhoek gezet, binnen 15 minuten had ik iemand die ‘m kwam ophalen! Genoeg mensen met een Leen Bakker interieur die dit Ă©Ă©Ă©nig vinden

7 likes

Wowowow dat had ik ook niet aan zien komen hahaha

1 like

Ja dat is ook wel een goede. Het ergste vind ik ook nog dat dat hout echt vet hard stinkt?? Echt ga weg

2 likes

Heel herkenbaar. Ik zo hier dus ook niets mee hebben, heb bijna alles al wat ik nodig heb. Dit zou ook echt niet in mijn huis passen.

3 likes