Weet jij wat Yeezy sneakers zijn?
- Ja
- Wel eens van gehoord
- Nee geen idee
0 stemmers
En weet je van welk merk + artiest ze zijn? Kanye West + Adidas
- Nee weet ik niet
- Ja weet ik
0 stemmers
Weet jij wat Yeezy sneakers zijn?
0 stemmers
En weet je van welk merk + artiest ze zijn? Kanye West + Adidas
0 stemmers
Ik weet wel werk merk maar niet welke artiest maar dat staat tussen haakjes dus is dat dan ja of nee?
Ah hmm dan moet je nee stemmen inderdaad
Lullig.
Wat vind je van een cremalaag op je koffie?
0 stemmers
Wel van espresso en niet die van varkensvet van Senseo, of wat het ook was.
Stel je krijgt een kerstpakket van je werk, maar je mag kiezen: Of zelf houden of doneren aan de voedselbank, wat kies je dan?
0 stemmers
Ik doneer altijd een aantal dingen uit m’n kerstpakket. Dat wordt dan verzameld door iemand uit de buurt en dat wordt dan als 1 groot pakket naar de voedselbank gebracht.
Krijgt iedereen dan alle afdankertjes? Of dat niet?
Wel een goed initiatief uit de buurt!
Ik zoek wel de goeie dingen eruit maar ook wel dingen die anders een jaar in de kast blijven liggen eerlijk gezegd.
Ik heb hem toevallig vorig jaar volledig gedoneerd aan de voedselbank, maar dat was een bon waar je iets van mocht uitzoeken en wat allemaal net niets was. Dit jaar staat er een enorme doos op me te wachten, en die schijnt fantastisch te zijn, dus die wil ik toch wel graag zelf houden.
Als het een eetpakket was zou ik het wel doneren denk ik.
Maar wij krijgen zo’n carrousel en die hou ik wel zelf (kun je ook doneren) want vind stiekem dat ik het zelf ook wel verdiend heb na 9 maanden fulltime thuiswerken in solitude
Zelf houden want ik vind kerstpakketten heel leuk maar ik doneer ook altijd zelf aan de voedselbank. Tip voor picnic gebruikers: je kan in de app bij het bestellen ook heel makkelijk voedselpakketten doneren
Wat is dat?
Ik vind mijn kerstpakket echt lame dit jaar, had meer verwacht
Is zo’n online cadeaumarkt volgens mij officieel via de Makro. Kun je uit cadeaus kiezen of bijv. een cadeaukaart! Best ok, de spullen zijn vaak wel ietwat prullerig dus ik doe meestal een cadeaukaart haha XD.
Ja kom ik weer met mijn ondankbaarheid maar dit jaar kwam mijn kerstpakket ook weer in één of andere gare halve kist (??) die ik vet lelijk vind en dan zit ik weer met zo’n unit opgescheept die ik nergens kwijt kan. Ik hou gewoon niet van die nutteloze prullaria in mijn huis, en zeker als het zo’n ding ik waar ik precies niks mee kan. Kan hem niet weggooien en een grofvuilafspraak maken voor alleen dit is ook weer zo wat.
Dat is toch gewoon een dienblad? of niet?
Ik snap dat je hem niet hoeft hoor, lastig dat je nu ook niet in kunt leveren bij de kringloop ik denk dat veel mensen dit best mooi zouden vinden
Ja het is gewoon niet mijn smaak. En ik heb geen dienblad nodig. Ik vind het gewoon irritant dat ik dan met zo’n ding zit opgescheept. We wonen niet groot met weinig opbergruimte en dan kan ik het ook niet makkelijk even wegstoppen ofzo. Ik koop zelf ook gewoon weinig spullen, behalve als ik het nodig vind. Mijn moeder komt deze kerstvakantie langs, en zij is altijd mijn kringloop dus ik geef het wel weer mee aan haar haha.
Ik krijg dit jaar geen kerstpakket en eigenlijk vorige jaren ook niet van wat ik me herinner, maar dit doet me eraan denken dat ik ooit als stagiaire ergens begon bij een organisatie waar het kerstpakket was dat de directrice tijdens de kerstborrel rondliep en iedereen een envelopje toestopte en persoonlijk toesprak. Wie het minst verdiende kreeg het meeste geld. Stond daar dolgelukkig met 3 gratis wijn achter mijn kiezen met €50 euro in mijn hand ineens, wat een avond was dat
Haha dit is exact wat ik ook zou doen
@FISSA op mijn vorige werk huilde iedereen om de haverklap