Ik stem voor foto’s van alle nieuwe huisdieren!
Niks van dit alles?
Honden mogen ook Penny. Vogels, ratten, konijnen, slangen alles mag!
Ga jij nu een foto posten van je huisdier?
- Ja
- Ja!
- Jaaaaa!
- Speciaal voor Penny
0 stemmers
Lol, mijn ouders zouden niet eens opendoen als ik aanbelde met kerst
Ik heb het gegokt en deels berekend. Ik weet nog hoeveel ik heb gezoend toen het jaren stilstond en met hoeveel mannen ik seks heb gehad en dan nog een handjevol. Net schoot wel nog iemand te binnen die ik echt niet had hoeven herinneren.
Als ik het zo bekijk is 2020 echt saai geweest voor mij, niet gevochten, geen bekendheid ontmoet, geen auto ongeluk, niet in het ziekenhuis gelegen, niet ontslagen, geen liefdesverdriet gehad …
Er was ooit een tijd dat ik het beide opschreef. Dat heb ik allebei al jaren geleden weggegooid, over seks zou ik het nog wel weten denk ik. Met zoenen kan ik niet beloven dat ik niemand vergeet. Ik weet sowieso niet hoe ze allemaal heten
Ik had tot m’n 16e/17e oid een lijst met iedereen waarmee ik toen gezoend had en dat waren er iets van 40 geloof ik maar dat heb ik toen in een dom moment weg gegooid zou zo leuk zijn om nog eens terug te lezen. Maar alles daarna heb ik een beetje vaag bijgehouden
Tellen calorieën mee? Want daar hangt mijn antwoord erg van af haha.
Ah dat is niet leuk
Reden genoeg lijkt me? Lekker thuis blijven hoor dan!
Ik hou een lijstje bij. Heel stom maar ooit mee begonnen en nu hou ik het gewoon bij
Wie weet er nog een fijn huispak? Gezien we nog thuisblijven…
Ik had ooit een lijst en die is al 10 jaar niet veranderd dus zal nog steeds kloppen, geen idee alleen of die nog ergens ligt. Inmiddels wel 3x verhuisd ook
Maar op die zoenlijst stonden ook dingen als ‘jongen Hollywood hoofdzaal’ enzo
Gek om te bedenken trouwens dat ik die lijst tussen mijn 14e en 22e heb ‘opgebouwd’ en daarna niet meer veranderd is. En hopelijk nog een hele tijd (misschien wel nooit) niet meer verandert. Maarja , misschien begin ik ooit nog eens een affaire of gaan we uit elkaar en beleef ik m’n 2e jeugd Je weet het niet.
Haha geintje joh