Dat bestellen was al de gehele corona periode volgens mij
Snoep is duidelijk niet essentieel, maar met waar de grens nu ligt (omdat die ergens moet liggen) kan Jamin gewoon open.
Kocht je voordat er corona was dingen bij de Jamin? (Als volwassene niet als kind)
- Ja, voor mezelf of andere volwassenen
- Ja, voor (mân) kinderen
- Nee
0 stemmers
Ik heb het idee dat niemand daar ooit komt, maar misschien zit ik ernaast en loop ik wat lekkers mis
Een groter huis zou het zo veel fijner hebben gemaakt. Zeker als je ook echt een aparte ruimte hebt om te werken, dan heb je iets meer een scheiding tussen werk en privé. Nu zit bij mij alles op 30m2 en dat is vrij intens.
Ben overigens wel heel blij dat ik nu niet ook met kinderen opgescheept zit (wil ze wel, maar nu was echt een hele slechte timing geweest).
Als we met de auto op vakantie gaan scheppen we een dag van te voren een mega zak vol. Dat is dan ook de enige keer in het jaar.
ik weet niet hoe 2021 gaat lopen maar ik vind 2020 tot nu toe goed voor mijn ontwikkeling. dingen lopen absoluut niet als gepland, mijn werk is al minder dan een half jaar normaal aan het draaien, ik heb allemaal kut gesprekken en kut situaties want dit hele fucking jaar lijkt het slechtste in mensen naar boven te halen (en dan zijn we pas net begonnen) maar ik leer er wel onwijs van. ja lol in zoân poll kan ik 2021 aanklikken en doen alsof dat zo veel makkelijker loopt, maar 2020 was gewoon drie keer kut in veel opzichten en heeft me geleerd dat ik daar goed mee om kan gaan, het bij vlagen heel lastig heb maar ook dat ik dat kan en wil aanpakken. dus ja voor mij persoonlijk is 2020 een goed jaar ook al was het werkelijk een vloerpizza.
Je moet de hele week hetzelfde eten (voor zowel ontbijt, lunch als diner). Wat zou je dan kiezen?
- Boterham met pindakaas
- Pizza
- Patat met (vega)kroket
- Salade
- Broodje hamburger
- Pannenkoeken
- Yoghurt met muesli
- Soep
0 stemmers
Ik heb een lijstje met zoenpartners en het zijn er exact 20
Ik weet dat heel veel mensen gedwongen alleen thuis de kerst door moeten brengen, maar ik heb er helemaal geen zin in. Dus vandaar deze poll. Hoe lullig is het als ik met kerst niet naar mijn ouders ga? Qua aantal en afstand en alles zou het gewoon mogelijk zijn. De reden is dat ik gewoon geen zin heb. Het is normaal altijd gezellig, enz dus heb gewoon geen normaal excuus om niet te gaan.
10= super erg, je ouders gaan het heel erg vinden en je gaat ze kwetsen.
1= totaal niet erg
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Gemiddeld
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Ja, regelmatig eigenlijk omdat ik die Herrs chips lekker vind en vaak voor (overpriced) bijzondere M&Mâs.
Dit is echt niet te beantwoorden want geen idee welke band je met je ouders hebt en hoe zij zijn.
Ik had er iig ook geen zin in en heb ze bij mij uitgenodigd Haha ben ik tenminste thuis.
Ik denk dat ze het best erg kunnen vinden / of jammer oid maar alsnog is zijn het jouw dagen en kun jij ze gewoon invullen hoe je zelf wil natuurlijk
@midheavenmoon @Kauai @punaise
Ja i know het is ook een stomme poll eigenlijk
Voel me gewoon stom omdat ik eigenlijk geen reden heb om niet te gaan, maar het gewoon even niet kan opbrengen ofzo?
Terwijl mijn ouders kerst wel heel belangrijk vinden (het samenzijn) en er zoveel mensen gedwongen eenzaam thuis zitten. Dat het dan verkeerd voelt dat ik niet bij me familie wil zijn terwijl zoveel het gewoon niet mogen/kunnen
Er zitten hier ook best wat Belgen en andere mensen die niet in Nederland wonen, dus denk veel uit die groep?
Gewoon eerlijk zijn en aangeven dat het aan jou ligt. Of anders heel kort gaan�?
Kan je niet op de koffie ofzo alleen? Ik vind t ook vaak lastig bij mn (schoon)ouders, dus ik stel vaak voor te gaan wandelen. Ben je toch samen maar hoef je niet elkaar de hele tijd aan te zitten kijken boven een kopje koffie of een etentje te doen ofzo.
Ik heb echt geen zin om nu persoonlijk een mening te gaan vormen over welke winkels allemaal wel en niet open mogen. Daar betaal ik de overheid voor, laat die maar lekker uitvechten waarom de hema wel en de wibra niet open mag. Ik lig ondertussen zoals mij is opgedragen braaf thuis op de bank en bezoek sowieso geen winkel.
Ja zo kan je t ook zien
Je hoeft niet altijd een reden te hebben toch? Als jij geen zin hebt, niet gaan
Kunnen we al terugblikken op 2020? Ja toch? Heb/ben jij dit jaar:
- Getrouwd
- Een nieuwe baan gestart
- Verhuisd
- Een kind gebaard
- Een nieuw huisdier genomen
- Een nieuwe passie gevonden
- In het ziekenhuis gelegen
- Liefdesverdriet gehad
- Een nieuwe liefdesrelatie gekregen