Stel je persoonlijke vraag #22

Ik zei een keer op de basisschool bakkeljauw en toen lachte de docent me uit omdat ik vast kabeljauw bedoelde… sukkel

3 likes

Doe je mee met de oudejaarsloterij?

• Ja
  • Nee, en ook niet aan een andere loterij
  • Nee, maar wel aan een andere loterij

0 stemmers

Ik hoor dus wel dat je net een tikje Limburgser praat dan Marit en ik (ongeveer zelfde afkomst), maar vooral het dialect van jouw regio is echt heel anders dan bij ons, maar zo in ABN hoor je weinig verschil, het is nog niet zangerig, haha. @Jumpsuit

Ik vind je stem btw echt prettig om naar te luisteren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Haha heel gedetailleerd, ik hoor dat niet zo. Ik bedoel dus die vriendin van Dylan haegens. Ik zal wel onder een enorme steen hebben gelegen maar ik dacht meer dat Limburg en Brabant 1 accent/dialect was. Ja ik heb echt onder een steen gelegen. Het spijt me.

Haha ja ik weet wie je bedoelde hoor! Zij praat min of meer hetzelfde als ik.

Kijk en daarom moet het hier zo vaak over Limburg gaan, er is veel te weinig kennis. :joy:

6 likes

Wat een leuke challenge! Laatst postte je ook al een leuk doel, iets met sparen voor het aantal kilometers dat je hardloopt?
Goede motivaties zo :smile:

1 like

Nee nee nee nee nee nee

15 likes

Ja, klopt! Leuke spaar manier is het.
Hardlopen vind ik altijd leuk, maar dat soort kleine extra uitdagingen maken de magie (en liefde ervoor) nog wat groter.

1 like

Omg ik doe dit precies zo met mijn ouders! Inclusief voiceberichten met het woord en bij hoeveel seconden er nog over zijn, zodat we zeker weten dat we het eerder hadden dan het team op tv. Ik hou hier zo van hahaha, mijn weekend begint ook echt als ik Tudududututututuduuuu mee kan zingen met de intro❤️

5 likes

Bij 1 poll ontbreekt de vraag!

En bij het aantal zoenpartners: haha waarom geen staffels

Oh zal ik hem dan meteen maken:

• 0
  • 1-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • Meer dan honderd

0 stemmers

Staffels?

Edit: ik slaap al. Dacht dat het een vraag was: hoeveel staffels heb je gehad? En voelde me heel erg oma dat ik niet wist wat een staffel hier betekende hahaha

21 likes

Wat zijn staffels?

3 likes

Edit: Never mind… heb nu goed gelezen :nerd_face::nerd_face:

1 like

Wat verwacht je dat voor jou persoonlijk een beter jaar zal zijn?

• 2020
  • 2021

0 stemmers

Huh ik dacht dat staffels een heel normaal woord is :stuck_out_tongue: ik gebruik het vaak in offertes dat je een staffel prijs hebt voor verschillende volumes.

Btw, hoe weet iemand met +20 zienoartners hoeveel het er exact zijn

2 likes

Haha oh ja ik wist ff niet hoe ik het anders moet noemen, dacht al dat dit niet zou kloppen in deze context. Ik bedoel grotere categorieën! Is daar een woord voor? Ik heb geen idee.

Ja ik weet het ook niet precies maar ik weet wel dat het er meer dan 50 zijn :crazy_face: maar het zouden er ook 70 kunnen zijn I don’t know

Toen ik in mijn ik-zoen-veel periode zat deed ik om de zoveel tijd wel eens iedereen in mn hoofd opnoemen en toen kwam ik rond de 65-70 uit maar na een tijdje vergat ik sommigen dus stopte ik ermee. Daarna heb ik er nog een aantal gezoend dus zo kwam ik op mijn antwoord

2 likes

Haha ja dat heb ik ook. Ik denk dat het sowieso het dubbele moet zijn van mijn sekpartner en dat weet ik wel precies, maar eigenlijk heb ik geen idee

1 like

Las net op de fb van de Jamin dat je kunt bestellen om je lokale Jamin te supporten. Maar als je wil langskomen kan dat ook want de meeste winkels zijn gewoon open :thinking: vind dat ook zo vreemd.

• Jamin is geen essentiële winkel dus die moet gewoon dicht zijn nu
  • Jamin kan/mag best open blijven
  • Ik heb hier geen mening over
  • Ik weet het niet
  • Anders

0 stemmers