Stel je persoonlijke vraag #22

I wish dat de Mac in Nederland voor poor people was.

Kan daar nooit eten zonder €15 uit te geven.

15 likes

Dit beeldje:

• grappig
  • mooi
  • nmsvpe
  • creepy af
  • lelijk
  • anders

0 stemmers

Hoevaak doe jij bodylotion op je benen?

• Wel dagelijks in fases
  • Dagelijks
  • Vooral op vakanties
  • Vooral in de winter
  • Minder dan 30x per jaar
  • Minder dan 10x per jaar
  • Het liefste elke dag
  • Vooral als ze droog voelen
  • Ik gebruik geen bodylotion

0 stemmers

Stranger things much

9 likes

Ik vind het een beetje lijken op een demogorgon

een heel schattig monstertje maar niet heus

image

14 likes

Haha ik heb precies dit ook. Ben tegenwoordig ook blijer met een douchegel ipv lichaamscreme. Moet ook zo lang intrekken en plakt…

1 like

@Luzarl @Evenveel oh stranger things nooit gezien maar daar lijkt het wel op ja. Nu vind ik het nog creepier

Ik gebruik alleen geen bodylotion maar olie.

1 like

Ik wil het eigenlijk het liefst altijd doen na het douchen maar ik ben zo luiiiii.

1 like

Ik denk dat ik het al dagelijks doe sinds mijn 15e? Als ik het niet op hebben voel ik het ook gelijk aan mijn huid die dag. Ik vraag expres vaak bodylotion omdat ik het wel opmaak en als ik me dan bedenk hoeveel kilo’s ik al in mijn leven heb gebruikt :thinking:

1 like

Altijd na het douchen!! Hele jaar door.

Tip voor een lotion die snel intrekt, niet plakt en parfum vrij is.
Cerave moisturising lotion. Love it!!

4 likes

Ik vind mn routine voor het gezicht al zoveel tijd kosten, laat staan als ik ook nog moet gaan bodylotionnen

15 likes

Is super snel gedaan, ik kom nooit buiten zonder bodylotion. Is bij ons ook ingeburgerd.

10 likes

Is batjauw in België ook een ding? En het droge stukje huid tussen duim en wijsvinger?

Ik had me ooit eens niet ingesmeerd en toen sloeg mijn hele huid wit uit. En toen vroeg een Afrikaanse kennis of ik ziek was haha. Het is echt een ding.

2 likes

Elke ochtend smeer ik mn benen in. Mn vriend trouwens ook en die moet aldus hem per se het merk fair & white hebben. Ik gebruik gewoon dove.

2 likes

Het betekent uitgedroogde huid? Ja dat stukje moet je altijd meenemen :stuck_out_tongue:, Je hebt zo’n grijze schijn anders. Net als een dagje naar de zee gaan met al dat zand, ashiness gegarandeerd!

3 likes

Hij is meer van de lightening producten :sweat_smile:

1 like

Dat zei ik ook al tegen hem, zn zus smeert hem dat altijd aan. Hij zegt zelf dat hij dan licht is voor een donkere huid en dus dat dat het beste is. En ik denk dan, ja het zal wel? Witte mensen smeren weer bruine lotion op zichzelf. Vrij krom eigenlijk.

1 like

Haha ja batjauw is een vertaling/afleiding van kabeljauw. Een droge schubbige huid dus. Ja strand is echt de hel.

2 likes

Was heel even in de war want ik dacht dat batjauw = bakkeljauw was en ik dacht wat heeft dat met een huid te maken. Weer wat geleerd haha

5 likes