Memory!
Qwixx, Regenwormen, Vier op een Rij, The Game, Catan snelle kaartspel, Saboteur het Duel.
Oh en bij mijn vriend Scrabble, toch wel een van mijn favoriete spelletjes! Klassieker, blijft altijd leuk.
Ik heb nu nog niet zoveel spellen maar ik heb er heel veel op mijn kerstlijstje staan, dus hopelijk straks meer
Naar aanleiding hiervan: in welke Nederlandse provincies ben jij allemaal geweest? Voor minimaal een dagdeel, dus er doorheen rijden of alleen tanken oid telt niet.
- Noord Holland
- Zuid Holland
- Zeeland
- Utrecht
- Noord Brabant
- Friesland
- Groningen
- Drenthe
- Overijssel
- Flevoland
- Gelderland
- Limburg
- Geen enkele
0 stemmers
Monopoly deal, regenwormen, Calavera, Qwixx met uitbereidingen, Machi Koro, Yahtzee en het klassieke kaartspel
Secret Hitler! Echt mân lievelings! Nu alleen al heeeel lang niet gespeeld omdat je met minimaal 5 moet zijn, mis het echt haha.
Regenwormen, de slimste mens, de jongens tegen de meisjes, 4 op een rij, triominos en de allerleukste; keezen
Alleen nog Zeeland en dan heb ik bingo
Ik kan me niet voorstellen dat je als Nederlander nog nooit in alle provincies bent geweest. Ik kan in elke provincie wel iets bedenken wat je kunt gaan doen ofzo
Ooooooh zo leuk!! Dankjewel voor het inspreken nou mijn conclusie is:
Ik kan je heel goed verstaan! Je klinkt ook heel lief wat leukâ:heart:
Wat ik ook grappig vind is dat je de âkakkers Râ wel heel goed kan uitspreken want ik dacht dus (ik ben bang dat ik dit beter in het biecht topic kan plaatsen voordat ik straks afgebrand word) dat het samen met een harde G lastig zou zijn om uit te spreken als je deze zelf dus niet âhebtâ.
Ik vind dat zo apart hĂš. Mensen vliegen tegenwoordig naar Bali en Honduras maar hebben bijvoorbeeld Groningen of Limburg nog nooit bezocht.
Zeker omdat je er makkelijk een dagje heen kunt, ik zit nu terug te denken en volgens mij heb ik ook in ieder provincie geslapen, met mijn ouders gingen we vaak in de herfstvakantie een weekendje naar een stad in Nederland.
Ik moet alleen nog Flevoland. Daar ben ik nog nooit een dagdeel geweest. Ik ken er ook niemand.
Jaa echt leuk, ken je De Mol ook? Heeft er wat van weg, echt mn lievelings. Maar je moet daarvoor helaas ook met vijf zijn.
Heb nu al twee keer mân stem aangepast, volgens mij mis ik alleen Drenthe. Was vergeten dat Lowlands in Flevoland is en Pinkpop in Limburg
Ik bedacht me gister nog dat ik me totaal niet verbonden voel met Zeeland! Het zeeuws accent herken ik niet, en behalve de deltawerken, blof en het strand heb ik geen idee van. Moet er echt eens heen. Maar ja, bijna 5 uur reizen. In dezelfde tijd sta ik in Kopenhagen.
Mijn ouders hebben ons op een gegeven moment mee op vakantie genomen naar Friesland toen ik een jaar of 14 was. Want âdadelijk ben je in Spanje, ItaliĂ« en Frankrijk geweest, maar heb je je eigen land niet eens gezienâ.
Met vrienden gaan we elk jaar een of twee weekendjes weg en we proberen alle provincies af te strepen.
Ik vond Friesland overigens zeker aan te raden! Elke provincie heeft zijn eigen charme en ik vind het zo leuk om te ontdekken wat je hier allemaal kunt doen en om lokale lekkernijen te eten
Hoe dan? Of met het vliegtuig bedoel je?
@En_17_Anderen mijn ouders zijn ook met familie alle hoofdsteden van Nederland afgegaan. Dan moest steeds 1 persoon een overnachting zoeken voor die stad. Maar nu hebben ze alles al gehad dus nu gaan ze maar gewoon weer alle provincies af. Ik wil dit ook doen
Betrayal on the house of the haunted hill (ofzo) is echt mijn lievelings. En arkham/eldritch horror ook.
Ik ga echt de annual kerst spelletjes avond met vrienden heel erg missen dit jaar
Ohnee, ik was wat te postief, dat is nog echt wel een stukje langer rijden!