Zie tegen deze lockdown vééél meer op dan de vorige. Toen vond ik het nog wel een soort “leuk”. Niet het goede woord maar toen was het nog nieuw ofzo? En nu ugh. Zo klaar mee. Ben al zo depri door de winter, heb geen fijne thuisplek (huisgenoten, drukte, wil al maanden weg maar nik anders te vinden) en ben single. Vind het zo’n gigantisch eenzaam vooruitzicht.
Er was toch al geen reet te doen dus dit maakt weinig meer uit, ik heb me er al bij neergelegd. Ja, het is balen dat bijv. mijn sportschool weer dichtgaat maar ik heb 2020 toch al een soort van opgegeven. Kan me er echt niet meer druk om maken en ik hou mezelf gewoon voor dat het allemaal maar tijdelijk is.
Ik ben vooral gewoon blij dat mijn familie nog gezond is en mijn vriend en ik niet zonder werk komen te zitten. Feestjes etc komen allemaal wel weer.
Neuh ik werk toch volledig vanuit huis en dat gaat gewoon door, verder ging ik toch al nergens naartoe behalve mijn ouders en zus dusja.
waar ik woon is de lockdown sinds vorige week maandag net voorbij maar wordt er ook nu alweer gesproken over de volgende gaat wel lekker zo
De echte Vraag Des Levens is natuurlijk: was het papier om chocoladesigaretten nou wel of niet eetbaar? Ik vond altijd van niet maar had vriendinnen die vonden van wel.
Ik heb nu een bijbaan (0-uren) in de kinderopvang, dus daar ben ik voorlopig niet te vinden en ik heb geen inkomsten zolang de lockdown duurt. Dat vind ik wel heel naar
Huidhonger denk ik eigenlijk
Edit: ik lees nu de verdere posts. Is dus niet genomineerd
Je hebt ook met een nul-uren contract rechtsvermoeden van arbeidsomgang en moeten ze je het gemiddelde van de afgelopen 3 of 6 maanden uitbetalen. Hebben ze geen now steun? Want daar is dat voor.
Arthur Abbot
Nou ja heel veel dingen zijn in principe eetbaar, maar het was wel de bedoeling dat je dat papiertje er gewoon af haalde ja.
Druk maken niet, maar verhuizen en geen bureau voor thuiswerken en ongetwijfeld tantje veel dingen zijn vergeten te kopen bij bouwmarkten is niet een heel chill vooruitzicht
Ik zou ook echt net vanaf morgen weer op locatie gaan werken, haha guess notttt
Ik denk zo vaak aan een jaar geleden toen we nog van helemaal niets wisten en we toen niet zouden snappen wat deze woorden betekenden. Ik ben echt sentimenteel.
Had je de Coronapandemie liever op een ander moment in je leven gehad?
- Ja, nu komt echt extreem kut uit. Had het liever eerder gehad, basisschoolleeftijd ofzo
- Ja, zelfde als hierboven maar dan liever middelbare schooltijd
- Ja, zoals boven maar dan studententijd
- Nee, het is altijd kut maar nu is prima
- Ja, had het liever later gehad (omdat ik dan een groter huis heb/baan heb die vanuit huis kan/minder feestjes hoef te missen of een andere reden)
0 stemmers
Ik vind het prima omdat ik er (over het algemeen) mee om kan gaan maar ben wel heel blij dat mijn dochter pas 2 is en er dus niet zoveel van meekrijgt. Niet bewust iig.
Voor mezelf vind ik het niet echt een groot probleem, behalve dat ik het jammer vind dat ik mn zwangerschap niet echt actief kan delen met mn vrienden/familie.
Voor mn moeder vind ik het heel sneu. Ze werkt al maanden niet (nadat ze keihard heeft gewerkt als 55+er om nieuw werk te vinden na ontslag) en als ze begin 2021 voor het eerst oma wordt (en dat 2x) mag ze haar kleinkinderen waarschijnlijk niet of maar heel even/weinig zien. Dan breekt mn hart wel even voor haar.
Ik woon nu in een studio en dat is niet heel prettig om maandenlang als enige uitzicht te hebben. Het gebrek aan scheiding van woon- en werkruimte (of slaap- en werkruimte) vind ik ook lastig. Over het algemeen mag ik echt niet klagen en ik had het veel slechter kunnen treffen hoor. Maar als ik mocht kiezen had ik dit toch liever gedaan in een huis met een extra kamer en iets meer ruimte!
Ik ben na mijn bachelor eerst gaan werken en ben van plan volgend jaar een master te gaan doen. Vind het wel chill dat ik niet 2000 euro betaal om te zoomen
Haha pijnlijke realiteit dit. Vriend van mij noemde het zijn duurste streamingabonnement ooit
Coronaproof vind ik ook nog een optie!
Ik heb dus gewoon geen colleges meer. En geen ondersteuning voor scriptie, die meid laat het afweten. Dus ik betaal nu echt 2000 euro voor NIKS