Stel je persoonlijke vraag #22

Lifehack!!!

Als de supermarkten leeg zijn kunnen we die gaan vreten dan

2 likes

Ik drink weleens deze thee bij de Bagels & Beans:

En meestal houd ik me in hoor, maar eigenlijk heb ik dan de neiging om achteraf net als vroeger op die tak zoethout te gaan knagen.

Maar ik vind sowieso alles met drop/zoethout/salmiak heel erg lekker!

7 likes

Oooh haha geen idee, vind pakpindas wel leuk klinken

M’n nachtmerrie dit. Ik word sowieso agressief van dat teringlelijke mismatchende servies daar. Ik vreet wel graag die bagels.

5 likes

Zorg dat je er een neemt met brede gleuven zodat er ook dikkere boterhammen, naan en doorgesneden broodjes in kunnen.
Russell Hobbs is een fijn merk, maar ik heb zelf al 15 jaar een hema broodrooster van 10 euro die ik bijna elke dag gebruik die doet het ook nog steeds top (ben bang dat hij nu ik dit schrijf binnen een week kapot is natuurlijk :joy: ) . Maar volgens mij hebben ze dat model al jaren niet meer

2 likes

Meestal zijn die van plastic, maar ik had laatst dat op de doos stond dat het van maïs was, toen heb ik er wel eentje opgegeten, maar er zat weinig smaak aan, het lost meteen op.

1 like

Ken jij meer:

• Waardeloze mannen?
  • Waardeloze vrouwen?

0 stemmers

3 likes

Dankjewel, goede tip!

1 like

Eetbaar papier at ik vroeger met name om m’n ouders (die het notabene zelf voor me gekocht hadden) ‘voor de gek te houden’. En ze trapte er altijd in haha !!!1!!! Dombo’s!!!

10 likes

Tenminste, niet vergeleken met de rest van 2020. Als je dat bedoelt.

20 likes

Ik kan niet meer werken (onderwijs, en ondersteunende functie dus kan/hoeft niet vanuit huis). Maar twee van de vier weken zou er natuurlijk sowieso al geen les zijn vanwege de kerstvakantie dus dat valt op zich nog wel mee, ik zie het gewoon als een langere kerstvakantie. Maak me wel een beetje zorgen om de leerlingen, voor hen is het veel ingrijpender allemaal. :pensive:

2 likes

Ik heb straks 2 weken vakantie (niet onderwijs oid), dus ik baal wel flink dat ik echt alleen maar thuis op de bank kan zitten of wandelen gedurende twee weken. Als realiseer ik me heel goed dat mijn situatie verder hartstikke goed is, dus ik wil er liever niet over klagen.

Doe ik af en toe toch. Sorry.

2 likes

Op welke lettergreep leg jij de klemtoon bij het woord lockdown

• LOCKdown
  • LockDOWN

0 stemmers

1 like

Wat wordt het woord van het jaar 2020?

• Anderhalvemetersamenleving
  • Blokjesverjaardag
  • Coronamoe
  • Covid
  • Covidioot
  • Eenzaamheidsvirus
  • Fabeltjesfuik
  • Hoestschaamte
  • Infodemie
  • Jojolockdown
  • Kuchscherm
  • Lockdownfeestje
  • Raambezoek
  • Testsamenleving
  • Viruswappie
  • Zelfquarantaine

0 stemmers

1 like

omg als kind at ik ook normaal papier in een soort fase… bijboorbeeld een paar centimeter A4 papier. Mijn ouders / juf wisten echt niet wat ze zagen, gelukkig ben ik erover heen gegroeid. Ik weet nog wel dat een paar andere kinderen dit ook deden

7 likes

Ik stemde op “niet zo veel” en daarna besefte ik me dat mijn kind thuis is ipv 5 dagen per week op school. Maar eerlijk, ik vind het allemaal zo relatief. We zijn gezond, de kachel staat aan, we redden het wel. Ik voel zoveel meer voor mensen voor wie deze situatie echt een nachtmerrie is, op welke manier dan ook.

8 likes

Mijn leven bestaat uit werken in de horeca, wedstrijddansen en naar de kroeg gaan :pensive: Ja vooruit en veel gamen, dat kan dan nog wel maarja…

1 like

Huidhonger vrees ik eigenlijk
Oh grapje dit zijn echt al de genomineerden

Maak jij je druk om de komende lockdown? Zie allemaal mensen paniekerig doen maar ik heb zoiets van ik zie het wel, mijn leven is toch al niet boeiend ofzo.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja verbaasde me dat die er niet bij stond inderdaad

1 like