Of gekarameliseerde peer.
Hazelnut cocoa schoonvader had wat eten/drinken voor ons mee oa deze theemix.
Wat een fucking belediging
Ja maar sowieso fruitsmaken in thee. Ok behalve appelthee, die is wel echt lekker (maar nergens meer te koop).
Oh ik vind de geur van rooibos juist heel uitgesproken. Echt misselijkmakend
Ik dacht altijd dat ik het wel ok vond, tot ik een tijdje heel weinig cafeĆÆne mocht drinken en dus maar rooibos kocht als thee (want ik ging niet mijn caffeine intake aan thee verspillen) en toen dacht ik ineens, wat is dit voor weeĆÆg excuus voor thee?? De smaak van teleurstelling, de eeuwig tegenvallende oud&nieuw, de onverklaarbaar warme wc bril in een kopje. Jeetje ineens komen al mijn gevoelens hierover weer boven gelukkig mag ik weer koffie
Zoethout vind ik echt het smerigste wat er bestaat, maar rooibos kan ik soms best hebben.
Ooohh zoethoud, zie meteen weer kinderen op schoolreisje voor me die letterlijk aan een tak aan het knagen waren.
Heb dat nooit gesnapt als snoep
- Lekker zoethout!
- Vroeger knaagde ik ook aan een tak
- Nee niet voor mij
- Gadverdamme
0 stemmers
En eetbaar papier?
- Lekker!
- Vroeger wel mān ding
- In principe zijn veel dingen eetbaar,maar dat maakt het nog niet lekker.
- Gadverdamme
0 stemmers
Doet me denken aan deze dingen van vroeger, daar zit dan nog zuurspul in omg krijg al rillingen als ik er weer aan denk
Ik vond zoethout goor maar wel stoer dus alsnog knaagde ik aan zoān stok
Omg ja
Dit smaakt echt naar van die kleine dingen die ze in een pakketje doen om de inhoud te beschermen. Enorm vieze textuur.
Hoe heten die dingen nou
Zure hosties
UFOs toch?
En het ergste isā¦ als je het vaker drinkt ga je het lekker vinden
Oh bedoelde eigenlijk hoe heten die dingen in een pakketje
Iets van pakpindaās ofzo?
Dit soort viezigheid heeft altijd net zoān ranzige naam, iets als likkerds ofzo.
Opvulchips?
Ik krijg altijd zoān intense hoofdpijn van rooibos. Mijn collegaās drinken het ook niet meer in mijn buurt, omdat ik er echt misselijk van word.
Haha ja
Nee niet eetbaar, maar als je erin knijpt voelt het als zoān UFO āsnoepjeāx
Omg deze is zo fucking ranzig, die geur alleen al
Ik drink bijna altijd rooibosthee en snap niet waarom mensen hier zoān heftige mening over hebben. Dat het een suf imago had wist ik wel, maar dat het zo erg was