Ik mis over het algemeen geen vlees en dierlijke producten, maar ik mis wel het gemak waarmee je een snelle hap kan halen. Als ik na een lange dag geen zin heb om te koken zou het me zo chill lijken om een heel schap aan kant-en-klaar-maaltijden of thuisbezorgd te hebben om uit te kiezen. Nu moet ik een kwartier verpakkingen lezen voor ik tot de conclusie kom dat het weer dezelfde falafelsalade wordt, en op thuisbezorgd heb ik altijd dezelfde 3 restaurants waar ik uit kan kiezen. En dat is dan nog in een stad, in een dorpje in Gelderland zal het nog een heel stuk erger zijn dan baal ik soms wel dat ik niet gewoon een pizzaatje of stoommaaltijd kan meenemen.
Ze hebben het bij mijn plus, het staat niet op de website! Het ligt bij de biologische producten zoals zo natura en Smaakt, daar staat een koeling met allemaal vegan producten. Zowel plakjes (6 of 7 geloof ik per pakje) voor €3 of een worstje voor €6. Weet vanmiddag het merk haha☺️
Een lekker chemisch bruistabletje elke ochtend
Drinkyoghurt drink ik de laatste tijd wat vaker.
Ik vind het zo jammer dat Milk & Fruit sinaasappel niet meer bestaat! Die van AH huismerk lijkt er op maar is het helaas toch niet helemaal.
Drink ook zo’n drie glazen zero aanmaaklimonade per dag, als afwisseling op water, koffie en thee. Ohja en ook bijna dagelijks een glas cola zero
Aanmaaklimonade
Thee, zero
Limonade mojito en veel Spa rood
Spa blauw for the win en als ik zin heb in frisdrank dan een blikje cola of san pelligrino clementina.
Spa rood all day.
Ik drink echt het meest Crystal Clear (die blauwe pakken zonder prik)
Oh ja die vergeet ik ook nog.
Die ben ik gaan drinken toen ik zwangerschapsdiabetes had (inmiddels 2,5 jaar geleden) en nooit mee gestopt. Erg lekker, wekelijks drink ik wel 2 pakken leeg.
Same here, dat zou echt raar zijn
Ja heerlijk deze drink ik ook veel. Meestal wel aangelengd met water.
Ik drink altijd bolero, van die poederzakjes ranja
Ik twijfel over mijn kerstcadeautje voor mijn vriend. Hij is net verhuisd en heeft nog veel dingen nodig voor zijn huis, vooral om het huizelijker te maken. Ik twijfel tussen een soort ‘adventkalender’ idee met kleine leuke dingen voor zijn huis (wel dingen die leuk zijn en enig nut dienen, geen prullaria) en een aantal dingen om samen te doen, of dat ik gewoon tijdens kerst een aantal dat soort dingetjes geef. Wat zouden jullie zelf leuker vinden om te krijgen?
- Adventkalender idee, elke dag iets kleins krijgen/iets om samen te doen
- Met kerst cadeautjes krijgen
0 stemmers
Edit: heeft iemand dit toevallig zelf wel eens aan een partner/vriend/vriendin/ouder gegeven en een leuke tip?
Er zijn mensen die niet iedere dag water drinken? Hoe dannn
Hoeveel smaakjes thee heb jij in huis?
- 1 - 3 smaakjes
- 4 - 6 smaakjes
- 7 - 9 smaakjes
- Meer dan 10 smaakjes
0 stemmers
Oh ik drink soms weken geen water.
Zeker nu ik thuis werk en een kast vol thee heb om uit te kiezen.
ik drink ook nooit water! alleen spa rood en sinds deze zomer zelfgemaakt met de soda stream. maar verder never
Waar is de optie 0?