Ik heb nu leuk contact met iemand, maar hij is dus even lang. Mijn exen waren allemaal langer dus ik weet niet helemaal hoe ik me er bij voel haha. Wilde even peilen hier
Ik datete hiervoor ook iemand die even groot is en vond het wel okƩ. Hij zei wel dat ik gewoon mijn hakken moest aandoen als ik daar zin in had. Niets van aantrekken
Ik vind mannen ook altijd zo snel klein ogen. Dan is iemand 172 bv en dus groter dan ik ben, maar het lijkt veel kleiner.
Kleiner of even lang vind ik echt helemaal niks.
Ik zou in een club ofzo niet zo snel naar even lange mannen/iets grotere mannen kijken, maar als je iemand leert kennen via een app of werk ofzo is het al anders.
Ik heb als kind een hoekje in onze tuin speciaal voor pissebedden ingericht. Op een dag was ik door het dolle heen, want ik had een paarse pissebed gespot. Blijkt ie dan ziek te zijn, aw
@Bridgetogantry
Ik ben maar een cm langer dan mān vriend en ik vind het echt super handig dat onze handen op dezelfde hoogte hangen haha
Ik ben 1.80 dus zoveel keus heb ik niet :p. Vind het ergens wel fijner als de man wat langer is. Maar mān huidige vriend is precies even lang, ook prima.
Nou dit dus, ik ben 169 en hij is 170.
Haha, ja ik snap wel dat je er de kriebels van krijgt. ik gruwel dus ook echt van zilvervisjes en krijg daar ook echt rillingen van. Die zijn echt zo zo goor. En als je ze dood maakt is het ineens stof ofzo ik vind ze echt nasty. Brr.
En @mercurysummer dit is echt te schattig
Ik heb dat dagdromen nooit zo gehad (dat rauwe vlees in de supermarkt ziet er toch niet verleidelijk uit ook hahaha) maar ja tuurlijk miste ik vlees weleens! Wel altijd heel specifieke dingen zoals dingen die mijn ouders kookten, of dat ik met kerst een beetje jaloers naar de rest keek terwijl zij ham en kalkoen aten terwijl ik een kleffe tofu burger at (2010 waren andere tijden voor de vegetariĆ«r qua vleesvervangers en niemand kon nog fatsoenlijk vega koken ). Dus wel altijd vlees met specifieke ānostalgischeā waarde. Heb dat ook als ik tijdelijk met alcohol kap, mis dan niet per se de drank zelf maar de momenten die er voor mij bij horen. Ik was ook pas 21 ofzo toen ik met vlees stopte en had er niet echt uitgedachte redenen voor, was een onderbuik ding. Dus het was niet dat ik mezelf met allemaal goede argumenten kon overtuigen. Voor iemand met mijn gebrek aan discipline een godswonder dat ik het heb volgehouden eigenlijk.
Maar! Het trekt echt weg, er zijn super veel alternatieven, en ik denk ook: als je het zo mist, dan spreek je toch met jezelf af dat je een paar keer per jaar vlees mag eten? Weet dat dit vloeken in de vega kerk is, maar 360 dagen per jaar geen vlees is al grote winst en je bent er niet allergisch voor ofzo. Zo lang het bij jou niet leidt tot nog vaker en meer vlees eten denk ik . Zelfs mijn meest hardliner vegan vriendin eet weleens vlees of vis als het bijv anders weggegooid wordt, want verspilling vindt ze ook niet ok. Ik vind helemaal niet makkelijker dan meestal niet, maar mss is dat bij jou gewoon anders.
Ik had liever Bernie Sanders maar helaas, Biden is echt verre van perfect en ook best een creep maar het is ook belangrijk dat de cheeto geen president meer is.
Is Biden dan eigenlijk over 4 jaar automatisch weer de kandidaat voor de democraten of hoeft dat niet perse, weet iemand dat?
Je moet jezelf verkiesbaar stellen, ook als je al president bent.
Dan hoop ik echt dat AOC bij de volgende verkiezingen een grote aanhang heeft en zich verkiesbaar stelt Met Bernie die helpt achter de schermen want hij was al oud maar over 4 jaar is hij echt te oud
Volgens mij is het wel vrij ongebruikelijk om je verkiesbaar te stellen als de huidige president van jou partij ook weer kandidaat is. Er waren nu volgens mij ook geen andere Republikeinen die het tegen Trump wilden opnemen.
Geloven jullie dat de Men in Black echt bestaan/bestaan hebben?
- Ja
- Sommige verhalen geloof ik wel
- Nee
- Ik heb altijd in Will Smith geloofd
- Wie?
0 stemmers
Men in Black (films) zijn mijn favo films denk ik wel.
āāIt always seems to rain when Iām sadāā
āāIt rains because youāre sadāā
Biden heeft al aangegeven maar Ć©Ć©n termijn ter willen regeren. Dat is het plan dat dan automatisch zijn vicepresident Kamala Harris kandidaat wordt.
Gisteren bij Op1 hadden ze het er ook over dat het dan niet eens onwaarschijnlijk is dat biden in zijn termijn aftreed en Harris dan het overneemt voor er weer verkiezing komen.
Vrouwelijke zwarte president! (Jamaica India)
Edit: jemig excuses voor mijn warrige taal en spelfouten. De hoofdpijn regeert
De nostalgie
En nu heb ik zin in roze koeken.
Was jij je handen nog net zoveel/goed als aan het begin van Corona?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Draag jij (vrijwel) elke dag mascara? In een leven zonder thuiswerken.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hebben jouw ouders een rijk sociaal leven?
- Ja
- Nee
- Een van de twee wel
- Niet van toepassing
0 stemmers
Als je moet kiezen
- Plantaardige melk
- Gewone melk
0 stemmers
Mijn vriend en ik zijn even lang en dat vind ik helemaal prima. Ik vind het fijn om niet omhoog te hoeven kijken tijdens het zoenen: geen pijn in de nek
AOC heeft toch al gezegd dat ze volgende verkiezingen nog niet mee gaat doen, volgens mij pas over acht jaar. Volgens mij is nu het beste scenario dat Biden dood gaat en zijn Vice President het over neemt.
Mijn ouders hebben altijd een hekel gehad tov elkaar en nu nog steeds.