Stel je persoonlijke vraag #21

Ligt wel aan het formaat overigens. Spinnen ter grootte van een 5 eurocent muntstuk (incl. Poten) vind ik niet eng, maar zodra ze groter worden roep ik mijn kat hahah.

10 likes

Ik durf spinnen wel op te pakken maar niet met mijn blote handen, zegmaar. Meestal met een glas en papier of ik werk ze op een andere manier naar buiten.

2 likes

Ik laat ze uiteindelijk meestal gewoon zitten eigenlijk

13 likes

Ik dood ze altijd. En daarmee ben ik al panisch :sweat_smile:

2 likes

Samen moeten werken met iemand die alles alleen wil doen en je niks laat doen en vervolgens boos wordt als je tegen je manager zegt dat je niks te doen hebt want ‘dat hadden we toch al onderling besproken?’ Ja wat moet je dan doen, beetje voor je uit zitten staren de hele dag en makkelijk geld verdienen :+1:t3:

Wij geven ze ook namen. Klinkt zo gezellig: ‘zo Gerrit heeft echt een grote vlieg gevangen in z’n web, moet je kijken!’
‘Ohnee, ik heb het web van Frank perongeluk kapot gemaakt’

6 likes

Ik heb echt de irrationele angst dat als ik een spin (zo’n grote of dikke) wil pakken dat ie muteert naar iets engs en / of me iets aandoet. Dus ik vind ze best van een afstandje, maar niet dat ik zelf actief (ergens mee) moet vangen.

3 likes

Af en toe kijk ik even of ze iets bijzonders zoals struisvogel hebben, maar het is meer een fascinatie van “wow dit eten mensen gewoon echt” dan dat ik sta te kwijlen.

1 like

Ik eet het al zo lang niet meer dat ik vlees niet meer als voedsel zie. Hed daar gewoon niet meer die associatie bij.
In het begin mistte ik wel eens specifieke gerechten, maar mijn motivatie om het niet te eten is veel meer rationeel (klimaatverandering) dan emotioneel geweest (de zielige dieren).

9 likes

Ik lustte heel graag vlees, vooral stoofpotjes of spareribs, maar ik zie het niet meer als voedsel. En ik zie niet alleen zielige dieren voor me, maar gewoon lijken en karkassen die in de winkels liggen en dat vind ik niet bepaald smakelijk. Ik word oprecht misselijk van rauw vlees zien en ruiken, ook als m’n vleesvervanger teveel op echt vlees lijkt. In de winkel loop ik er dus ook hard voorbij, niet om mezelf niet in de verleiding te brengen maar gewoon omdat ik er misselijk van word en het niet wil zien.
Zodra het gebakken is heb ik dat minder, omdat dierenvlees dan gewoon op gerechten lijkt die ik nu nog steeds eet en maak met vervangers.
Ik mis vlees werkelijk nooit, verlang er nooit naar en heb nooit cravings naar dierenvlees.

4 likes

Ik heb nooit vlees gegeten. Kan dat gewoon niet als eten zien. Dus ik kijk juist altijd weg als ik langs het vleesschap moet.

1 like

Oh ja herkenbaar. Ik heb vandaag nog staan wegdromen bij de roompaté. Zag helemaal voor me hoe ik dan een dikke laag zou smeren op een verse getoaste boterham
 Tot ik na tien seconden ontwaakte uit mijn dagdroom en ik me realiseerde dat ik helemaal geen vlees eet.

2 likes

Ja, bij van die lekkere soorten salami (spinata romana bijv) maar ook grillworst met kaas erin :new_moon_with_face:
En eerlijk: dat koop ik soms ook wel, dan geniet ik er enorm van en ben ik daarna weer voor een paar maanden voldaan

1 like

Ik vind vlees er zo goor uit zien, ga er er liefste met een grote boog omheen. Beetje jammer dat de vega dingen hier tussen het vlees liggen :thumbsup:

1 like

Wat vind je nou echt van Biden?

• Bij gebrek aan beter hoop ik dat Biden wint
  • Ik ben fan van Biden
  • Ik ben niet fan van Biden maar vind het wel een goede kandidaat
  • Ik vind Biden helemaal niets maar hoop wel dat 'ie wint zodat Trump kan vertrekken
  • Ik vind Biden zozo (wel ok), maar had liever iemand anders gezien
  • Ik hoop helemaal niet dat Biden wint
  • Ik heb geen mening over Biden

0 stemmers

Dooe die spinnen vraag moest ik ineens denken, pak je zonder problemen met blote handen, een naaktslak op?

• Ja zeker
  • Nee echt ieeehl

0 stemmers

En een kikker/pad?

• Ja hoor no problemo
  • Gatver neeeeee

0 stemmers

En een regenworm?

• Tuurlijk, wrm niet
  • Nee! Bah bah

0 stemmers

En welk dier vind je smeriger?

• Zilvervisje
  • Pissebed

0 stemmers

Zouden jullie het een turn off vinden als je date/partner even lang (of kort) is als jij bent?

• Boeit me echt geen fuck
  • Ja, ergens wel

0 stemmers

Vind een lange man heel sexy mja m’n ex was 5 cm groter en vond dat ook geen probleem. Draag toch geen hakken en zowel dan boeit me dat nog niet

1 like

Ik krijg hier helemaal de kriebels van haha, al die beestjes iel.

Terwijl ik ook weet dat ze wel ergens goed voor zijn. Maar pissebedden en zilvervisjes bleegh

1 like

Niet echt een turn off omdat ik altijd op grotere mannen val. ik zou meer een probleem hebben als hij kleiner zou zijn.

1 like