Stel je persoonlijke vraag #21

Haha ja was ook echt sneu. Als ik snoep in huis had, kreeg hij de hele zak mee

1 like

Ja ben ik ook wel benieuwd naar!!

1 like

Ja plus de kringloop kan het toch weigeren als ze het niet motten? Hier wordt je waar eerst even gekeurd voordat ze het aannemen. Dus dan vind ik het al helemaal geen opzadelen, ze krijgen dan alleen wat ze willen en waar ze iets mee kunnen. Iedereen blij toch. Liever een tweede leven dan meteen alles weggooien.

3 likes

Ik gebruik wasbare wattenschijfjes maar ga denk ik weer overstappen naar wegwerp want ik vind ze niet zo fijn :frowning: ze verwijderen mijn make-up niet goed en ik moet zo hard boenen dat de huid rondom heel gevoelig wordt. Echt jammer want ik vind het zo’n tof concept. Heb het een jaar gebruikt en verschillende soorten/merken geprobeerd maar it’s just not for me

3 likes

Ik heb mijn batterijpercentage nooit aan staan, dus ik zou het niet weten haha. Ik denk dat het wel meevalt!

1 like

Ik ben net overgestapt en dat heb ik ook. Moet ook veel meer remover gebruiken, dus werkt aan de andere kant weer meer afval in de hand (maar alsnog lang niet zoveel als al die wattenschijfjes)

1 like

Stel, je vindt dit onder je ruitenwissers. Vind jij dit

• Leuk
  • Of creepy

0 stemmers

Heeft zij niet een man en kind? Als in, extra creepy dat een buurman dan zo’n briefje onder je ruitenwissers douwt.

ik dacht eerst ahh leuk. maar nu denk ik, eigenlijk best creepy en raar om dat te doen, als je niet weet wie dit uberhaupt geschreven heeft? ervan uitgaande dat ze dit briefje ineens aantrof en geen idee heeft wie dit achtergelaten heeft/diegene niet gezien heeft. beetje eenrichtingsverkeer dan. ander verhaal als je bijv in de trein oogcontact of misschien kort gesprek gehad hebt en dan een briefje toegestopt krijgt.

4 likes

Ja heeft ze. Maar miss weet die buurman dat niet als hij een stuk verderop woont
 Rare situatie wel.

@joe Ja creepy toch? Zo eenzijdig. Dat zo’n vent naar je heeft staan loeren vanuit z’n raam ofzo. En ik vind het ook typisch dat zij de noodzaak voelde om dit te delen, zo van ‘kijk anderen vinden mij lekker’.

8 likes

Zou het niet zijn waar ze toevallig geparkeerd stond en waar een Volkswagen naast stond? Hoe dan ook, creepy daar niet van.

1 like

Zouden de mensen het ook creepy vinden als er stond buurvrouw :roll_eyes:

100% ja. Hou er niet van als mensen lopen te loeren.

3 likes

ja ik vind dit wel n lastige hoor. eigenlijk is dit een compliment wat ik zelf ook zou kunnen geven (behalve dat ik mn telnr er dan niet bijzet en gewoon “groetjes joe” ofzo). vraag me af of ik niet zo ontiegelijk verneukt ben door de dubbele bedoelingen van sommige mannen dat ik zoiets niet als compliment kan lezen. ik snap van mijzelf dat ik dit creepy vind maar tegelijk vind ik dat belachelijk van mijzelf.

2 likes

Zeker dat telefoonnummer daar heb je een punt, maar ben gewoon van mening dat als er had gestaan ‘buurvrouw’ minder mensen het creepy zouden vinden.

1 like

ik trof ook eens een briefje onder mijn ruitenwisser aan, maar daar stond dit op

wat tref je liever onder je ruitenwisser aan: bovenstaande boze briefje of het flirtbriefje met telnr?

• boze briefje
  • flirtbriefje

0 stemmers

(lekker offtopic maar ik heb al tweemaal in mijn leven zo’n briefje ontvangen. de eerste had als tekst “grote paardenlul, hoe moet ik nu mijn auto uit de garage halen” in kriebelig oudemensenhandschrift. ik begreep dat het boos bedoeld was maar de combinatie van boodschap en handschrift maakte het zo aandoenlijk)

25 likes

Haha ‘grote paardenlul’ heerlijk

3 likes

En ben je op parkeerles gegaan? :crazy_face:

1 like

Ik vind het bijzonder dat veel mensen dit niet weten! Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik weet niet beter dan dat ik mijn bloedgroep weet, al van kleins af aan. En dacht eigenlijk dat dat iets ‘normaals’ was? Haha.

Alhoewel ik daar wel een kanttekening bij moet plaatsen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn ouders mij altijd verteld hebben dat ik A+ heb. Toen ik drie jaar geleden (let op: toen 28 jaar) voor het eerst bloed ging geven, bleek dat B+ te zijn. Mijn verbazing was groot :thinking:

4 likes

Schrok je niet heel erg?

Ik heb ook weleens een briefje onder m’n ruitenwisser gehad. Daarvan schrok ik heel erg, voelde me zooooo naar. Echt hart in m’n keel :sweat_smile: Ik heb in de buurt van die straat ook nooit meer gestaan, dus het was wel effectief