Stel je persoonlijke vraag #21

Ik heb dit dus een keer live gehad haha!
Ik sprak met een vriendin bij haar thuis af, en na uren kletsen en wijn drinken bleek dat haar vriend om de hoek op bed lag?!?! Het was 1 open ruimte dus hij kon ook gewoon alles horen wat wij zeiden. Ik vind hem ook best aardig hoor, maar ik heb helemaal geen hechte band met hem ofzo, vond dat echt heel raar. Dat zij dat niet even meldde of dat hij geen hallo kwam zeggen?

Oeps dit was als reactie op dit bericht bedoeld:

6 likes

Mij is altijd geleerd niet zomaar wat mee te nemen/op te rapen dus ik zou het lekker laten liggen alsnog hahah. Maar toch. Ik zou ook niet snel bij vreemden hebben aangebeld en snoep hebben aangenomen.

Hoezo is dat wel een ding in Noord-Holland? Ik dacht dat we een beetje hetzelfde waren qua festiviteiten

We vierden vroeger wel Sint-Maarten, maar gingen niet langs de deuren. Eerst was er een korte uitvoering met het verhaal van Sint Maarten en dan ging iedereen in Ă©Ă©n grote stoet met hun lampionnen naar een megakampvuur en daar kreeg je dan nonnevotten en warme chocolademelk

2 likes

Kan maar is meestal niet zo succesvol :sweat_smile:
Weet dat sommigen dit wel eens deden als ze weg moesten, kom je na een halfuur terug en ligt je schaaltje aan diggelen. Gok dat de kans niet groot is dat niet iedereen braaf 1 snoepje gepakt heeft en het kind dat een leeg schaaltje vond deze gefrustreerd kapot gegooid heeft.

Toen ik 15/16 was! Herkende haar dus uiteindelijk door dat verhaal over mij :sweat_smile: Werd een awkward discussie op het forum.

Oh ik wist niet dat jij al zo lang op dit forum zat! @midheavenmoon

Bedoel je nou met je laatste zin dat je geen Sint-Maarten zou hebben gevierd als kind omdat je niet bij vreemden wil aanbellen? @ellegirltalk dus, quote gaat mis

Ik mis het nu! Was altijd zo leuk en gezellig.

1 like

Zo noemen ze het zelf trouwens, maar hij draagt de meeste verantwoordelijkheid voor de zorg van hun dochter, sinds corona. Daarvoor was het 50/50, hij is danser dus werkt nu weinig tot niet, terwijl ons bedrijf doorgaat. Eigenlijk thuisblijfvader dus inderdaad!
Hij heeft een kleine webshop en zit daarvoor soms bij ons op kantoor.

Ik heb echt heel veel kids aan de deur gehad en ook extra snoep gehaald :smile: het wordt heel groot gevierd in het dorp waar ik woon, vorig jaar had de buurvrouw wel 40 kinderen aan de deur haha. Heb nu het briefje bij de deur weggehaald want ik wil zelf ook nog een beetje snoep overhouden, had Napoleons gehaald en daar ging echt een mega bak jeugdsentiment open.

4 likes

Ik had Sint Maarten kinderen verwacht en dus mini Snickers en mandarijnen ingeslagen, maar nog niemand gezien. Als ze bellen doe ik wel open, er was in de buurt een initiatief dat er 1 ouder per zoveel kids meeloopt en bij de stoeprand blijft staan. Kom maar door met die liedjes hoor.

Mijn bloedgroep is het enige positieve aan mij, voor de rest ben ik een grote negatieve bende

30 likes

Zelfs mijn bloedgroep is een basic bitch zie ik nu :sob:

3 likes

Maar jij kan wel heel de wereld redden!!

1 like

Dat is wel echt next level, haha. Dat ze dan zelf ook niet even denken van goh laten we je even op de hoogte stellen

Die sint maarten verhalen doen me eraan denken dat wij een keer een mandarijn kregen van een lieve oude meneer, maar dat we alleen snoep wilden en vervolgens die mandarijnen in zijn tuin hadden gelegd :sob: :sob: zo onaardig

4 likes

Waarom krijg ik tranen in m’n ogen van die laatste paar zinnen hahaha

8 likes

Ha vraag 1 doet me denken aan de iPhone die ik had voor ik overstapte op Android. Die ging in sprongen van 76 naar 50 naar uitvallen. Wat een onding was dat.

2 likes

Dat vermoeden heb ik ook. Al mijn collega’s klagen er over terwijl zij redelijk nieuwe modellen iPhone hebben. Ik heb als enige geen last met mijn werk-Nokia en privĂ©-Motorola.

1 like

Ik heb nooit een probleem gehad met mijn batterij. Heb nu een jaartje 11max pro en is nog even goed als in het begin.
Maar ik ben ook team iphone!

1 like

Ik moet al vaak m’n eigen kinderen meeslepen, echt geen zin in het kind van een ander dan :joy: