Mijn ouders wisten t niet meer en was behalve mn geboorte nooit in t ziekenhuis geweest oid dus hoe ik daar achter had moeten komen?
Ben toen maar bloeddonor geworden om erachter te komen
Mijn ouders wisten t niet meer en was behalve mn geboorte nooit in t ziekenhuis geweest oid dus hoe ik daar achter had moeten komen?
Ben toen maar bloeddonor geworden om erachter te komen
Ja, dat is ook zo! Dat snap ik. Het is voor mij ook meer dat ik er gewoon altijd vanuit ben gegaan dat het voor iedereen een soort algemene kennis is, haha. Misschien ook omdat het vroeger altijd voorin je agenda stond om in te vullen. Dat deed ik dan ook altijd braaf (wel dus met de verkeerde bloedgroep, zo bleek achteraf )
Ik vind het vooral âcreepyâ omdat hij zijn telefoonnummer erbij heeft geschreven. Dan zou ik me een soort van verplicht voelen om hem te contacten want je weet dat hij bijbedoelingen heeft.
Zonder telefoonnummer zou ik het ook niet prettig vinden (want buurman, dus je ziet hem sowieso vaker), maar dan had ik nog gedacht dat hij het oprecht als compliment bedoelde, zonder bijbedoelingen.
Als je visite hebt en iemand vraagt thee als drinken, stop je dan 't zakje erin of laat je je gast het werk doen?
0 stemmers
Haha dit is echt een hele neutrale vraag, âlaat je je gast het werk doenâ
Hahaha ik wist niet hoe ik ât anders moest verwoorden
Ik heb allerlei losse theesmaakjes op tafel staan dus ik geef ze altijd een beker heet water en zeg âje mag zelf een smaakje kiezenâ. Hoop niet dat iemand dat ooit verkeerd heeft opgevat
Iedereen wil zijn thee op een andere manier (sterk, slap etc) dus ik geef het er los bij. Ik hou zelf bijvoorbeeld alleen van hele lichte groene thee en die moet je op 80 graden trekken anders wordt âie bitter. En ook maar kort, anders is het veel te sterk. Als ik dan een mok kokend water krijg met het theezakje al een minuut er in waardoor hij veel te sterk en bitter is vind ik dat echt zonde. Ik drink het natuurlijk wel zonder morren op haha, maar daarom geef ik het aan anderen altijd los, omdat ik dat zelf ook zo zou willen.
Hoe weet jij je bloedgroep?
0 stemmers
Na 29 jaar weet ik sinds kort mân bloedgroep omdat ik voor het eerste bloed moest prikken voor mân zwangerschap. Daarvoor nooit iets medisch gehad waar het weten van mân bloedgroep nodig was
Je âmoetâ groene thee juist toch 3 minuten laten trekken? Ik laat het altijd lang trekken iig.
Oh bah nee ik vind dat ook heel vies, haha. Drink groene thee het liefst zo licht mogelijk, anders wordt ie idd zo bitter.
Ik weet mijn bloedgroep niet, maar ik heb wel een groot vermoeden wat mijn bloedgroep is. Mijn vader is AB negatief en dat is niet erfelijk in combinatie met die van mijn moeder.
Misschien toch maar bloed gaan doneren. Dan weet ik het echt zeker
Moest ivm zwangerschap
Ohh ik zet altijd direct een pot, maar misschien moet ik eens overstappen naar heet water met los zakje als ik dit zieâŠ
Vind ik niet lekker, ik houd van lichte thee! Ieder zân eigen voorkeur toch?
Hahaha ik ben jouw moeder, zit ook altijd als een hyena naar dat zakje te loeren om hem
er meteen uit te grissen als het kan
Maar drinkt iedereen dan altijd dezelfde soort? Of heb je sowieso maar 1 soort in huis.
Nee ik heb heel veel soorten, drink zelf super veel thee! Meestal vraag ik waar mensen zin in hebben (tenzij het goede vriendinnen zijn, daarvan weet ik wel wat ze lekker vinden) en dan zet ik daar een pot van. En zodra die leeg is een nieuwe pot.
Ja ik heb altijd maar 1 soort thee eigenlijk⊠drink het ook bijna nooit thuis. doe een half jaar met een pakje
Hoeveel soorten thee heb jij?
0 stemmers
Er liggen verdwaalde zakjes van de afgelopen jaren, wat verse en een paar doosjes Clipper die ik pas heb gekocht. Heb 4 soorten slaap thee :â) Op zoek naar de fijnste
Ik ben alleen niet meer zoân theeliefhebber als vroeger. Vind dat best raar, dronk zo veel thee altijd. Maar nu vind ik dat je er snel zoân volle warme weeĂŻge buik van krijgt. En het is dan eerst te heet en dan opeens te lauw en ik zit altijd nog met een halve kop nog over die ik dan eigenlijk niet meer moet.