Stel je persoonlijke vraag #21

Hahahahaha wat bezielt mensen toch.
Ik had een keer een collega die een shiatshu-massage had gehad en vertelde mij dat het echt heerlijk was, ook echt iets voor mij. Toen ik doorvroeg zei ze dat de vrouw die haar masseerde wel de hele tijd boeren liet, maar dat kwam omdat ze collega’s ellende voelde en via boeren kwam dat eruit, maar voor de rest was het heel fijn hoor! :confused:
Euhhh nee dankje, ik ga dus echt kokhalsen als iemand de hele tijd zit te boeren?! Wat de fuck is daar fijn en ontspannend aan?! :o_o:
Bizar.

8 likes

Hahaha wtf. Er zijn ook mensen die de hele tijd scheten laten ben ik achtergekomen. Sliep een keer een week in een hostel op een kamer voor 4 mensen, en een kamergenoot liet de hele nacht scheten. Mensen werden er gewoon wakker van :joy:

1 like

In het kader van onaangekondigd mensen meenemen schiet me nog iets te binnen: ik had een keer een date met een jongen gepland waarbij we naar de bios zouden gaan. Toen hij me kwam ophalen zei hij ineens: ‘ik had eigenlijk al met Pietje afgesproken om naar deze film te gaan en dat was ik vergeten, vind je het goed dat hij ook meegaat? Ik vind het anders lullig’. Toen ik voorstelde om dan een andere film uit te kiezen zei hij ‘ik heb de tickets voor deze film al gekocht en het eigenlijk ook al met hem afgesproken’. Ik was toen een jaar of 17 en wist niet zo goed wat ik ermee aanmoest dus ik ben er maar in mee gegaan en later stapte Pietje bij ons in de auto. Dat was erg bijzonder :joy:

17 likes

Oooh er schiet mij ook opeens een verhaal te binnen. Ik was een jaar of 15 en een vriend/date zei dat hij met zijn vrienden naar de film (ice age) ging. Leek mij ook leuk dus hij vroeg of ik ook meewilde. Dat wilde ik wel, maar dan nam ik ook twee vriendinnen mee. Toen ik en mijn vriendinnen bij de bios aankwamen, was hij daar alleen?? Had hij dus helemaal niet met vrienden afgesproken. Ice age bleek uiteindelijk vol te zitten en toen belandden we tussen allemaal oude mensen op de voorste rij bij the Reader :sweat_smile: was allemaal vrij ongemakkelijk

6 likes

Ik vind dat heel stom, dus als ik bij een ander merk ook een andere tas zou kunnen vinden waar ik net zo tevreden mee zou zijj zou ik het niet doen.
Maar als ik na een paar weken zoeken niets anders zou vinden, het logo klein en het verder echt de perfecte tas/keus zou zijn zou ik misschien na een tijdje wel zwichten.

3 likes

Kaas loopt uit dr oren

9 likes

Doe jij vanwege corona alsnog de deur open voor kinderen die meedoen aan Sint Maarten?

• Jazeker!
  • Dat doe ik niet vanwege corona
  • Ik deed sowieso al nooit open tijdens Sint Maarten

0 stemmers

Ik zou in normale omstandigheden wel open doen maar er komt hiet nooit iemand :joy:

7 likes

Kinderen komen hier niet aan de deur. :woman_shrugging:

3 likes

Zo het was fijner dan ik dacht dat anderen net zo onaardig zijn haha

1 like

Ik heb het licht in de gang uit en het gordijn voor de deur maar er werd net alsnog aangebeld :sweat_smile: vind het wel sneu, maar ja pandemie libie :woman_shrugging:

1 like

Ik eigenlijk alleen gestemd op dat ik niet opendoe omdat er gewoon nog nooit heeft aangebeld bij me met Sint-Maarten en dit kwam nog het meest in de buurt, haha.

3 likes

Nog nooit in mijn volwassen leven heb ik een kind aan de deur gehad met Sint Maarten (geen kinderen in mijn wijk), maar het gaat me niet gebeuren dat er voor het eerst een kind komt en ik geen snoep in huis heb. Dus 11 en 12 november zijn de dagen dat ik me verschrans aan minikitkatjes

ben vast maar begonnen

38 likes

Ik ben vergeten snoep te kopen, dus ik hoop dat hier niemand komt.

1 like

Bij mij heeft eigenlijk ook nog nooit iemand aangebeld, maar mogen ze nu aanbellen heb ik welgeteld 1 zo’n uitdeelzakje chips in huis. En anders moeten ze aan de Liga Evergreen haha

Ik heb een papier op de deur met de tekst dat we niet opendoen vanwege corona.
Overburen hebben ook een papier hangen. Toen ik net het papier op de deur hing, stond daar een kind in zijn eentje met lampion de tekst voor te lezen. Kreeg toen wel een beetje medelijden haha

16 likes

Heb je weleens gedacht dat een verhaal hier over jou ging? Dus als iemand een situatie of verhaal schetst over iets in hun dagelijks leven, niet een voorbeeld over forumleden.

• Nee
  • Ja
  • Twijfel

0 stemmers

Heb jij als kind Sint-Maarten gevierd?

• Ja en in woonde in Noord-Holland
  • Nee en ik woonde in Noord-Holland
  • Ja en ik woonde in Zuid-Holland
  • Nee en ik woonde in Zuid-Holland
  • Ja en ik woonde in Zeeland
  • Nee en ik woonde in Zeeland
  • Ja en ik woonde in Flevoland
  • Nee en ik woonde in Flevoland
  • Ja en ik woonde in Utrecht
  • Nee en ik woonde in Utrecht
  • Ja en ik woonde in Friesland
  • Nee en ik woonde in Friesland
  • Ja en ik woonde in Groningen
  • Nee en ik woonde in Groningen
  • Ja en ik woonde in Drenthe
  • Nee en ik woonde in Drenthe
  • Ja en ik woonde in Overijssel
  • Nee en ik woonde in Overijssel
  • Ja en ik woonde in Gelderland
  • Nee en ik woonde in Gelderland

0 stemmers

• Ja en ik woonde in Noord-Brabant
  • Nee en ik woonde in Noord-Brabant
  • Ja en ik woonde in Limburg
  • Nee en ik woonde in Limburg
  • Ja en ik woonde in België
  • Nee en ik woonde in België
  • Ja en ik woonde ergens anders
  • Nee en ik woonde ergens anders
  • Je bent een optie vergeten

0 stemmers

Is corona en daardoor niet open willen niet een beetje een smoesje eigenlijk :sweat_smile: Als je mee wil doen aan Sint Maarten kun je toch een bakje snoep voor de deur zetten voor het geval er een kiddo langskomt? Mocht je aan de straat wonen dan.
Hier wordt geen St Maarten gevierd dus geen kinderen aan de deur.

1 like

Ik kwam er echt laat pas achter dat Sint-Maarten niet in het hele land is, best wel jammer eigenlijk want lampion maken vroeger en vet veel snoep verzamelen is echt een jeugdsentiment

Hoop dat het er later ook nog is :pleading_face: of Halloween mag ook

2 likes