Stel je persoonlijke vraag #21

Sorry misschien heel dom maar wat betekent ‘primaire ouder’?
Dat hij op die dag eigenlijk voor het kind moet zorgen maar dat ze toch bij jullie komt? Of zijn ze uit elkaar en is het kind het grootste gedeelte van de tijd bij hem en maar soms bij je collega? Of is hij thuisblijfvader maar zit hij bij jullie op kantoor?
Het maakt verder niet uit maar ik snap de betekenis van de zin niet helemaal!

Dit is toch ook niet iets dat je aankondigt maar gewoon moet vragen? Echt sommige mensen.

Maar, maar, ik heb zoveel vragen :smiley: hoe herken je of iets een hondenuitlaatbos is? En wat is hondenuitlaattijd? Ik denk dat het probleem is dat die mensen, net als ik, echt geeeen idee van al deze concepten hebben haha en zich dus puur aan het ‘honden lopen los’ storen. Ik wist niet eens dat dit mag.

2 likes

Er staan (voor zover ik weet) altijd bordjes met hondenspeelweide of hondentoilet of honden losloopgebied of iets dergelijks. Bij mij in de buurt staan er dan ook weer bordjes vanaf waar de hond weer aangelijnd moet.

Wow dat zoveel mensen zomaar hun partner of iemand anders meenemen! Heb dat echt nog nooit met mijn vriendinnen meegemaakt ;o. We hebben nog geen kinderen maar partners bijv of iemand anders.

Heb jij dat weleens meegemaakt? Dus dat iemand onverwachts iemand anders meenam. Kan dus ook een dier zijn. Parkiet ofzo

• Nee
  • Ja, maar zelden
  • Ja, soms
  • Ja, vaak

0 stemmers

Jaren geleden ging ik winkelen met mijn destijds beste vriendin. We hadden afgesproken in de stad. Kom ik daar aan, is haar vriend er ook bij ??? Was een rare middag haha. Kon het ook echt niet waarderen.

4 likes

Oh zo, ja dat is natuurlijk ook weer waar haha. Had even niet aan strand enzo gedacht :smiley: ik erger me persoonlijk niet zo aan die dingen, maar wilde meer het andere perspectief laten zien dat mensen die geen hond hebben geen idee hebben van wat hondenuitlaattijden enzo zijn

Haha dit is een overtreffende trap maar dit doet me denken aan een situatie die ik ooit heb gehad toen ik met een vriendin naar de film zou gaan.
Ik ging haar ophalen en toen stelde zij voor dat ik beter met haar vriend kon gaan in plaats van met haar, want hij was down.
(Een van hen moest thuisblijven ivm hun kindje dat lag te slapen.)
Dat was nog vreemder :sweat_smile:

45 likes

Ik vind het allemaal kut.

Ik vind het eigenlijk altijd wel gewoon gezellig :see_no_evil:

Behalve de parkiet dan. Die mag thuisblijven.

Maar al mijn vrienden hebben leuke partners en leuke kinderen.
Maar wij hebben ook wel veel gemeenschappelijke vrienden en waarbij de partner ook gemeenschappelijke vriend/in is

3 likes

Bij ons hoefte helemaal geen camera of microfoon aan

Hahah wat?! Dat is echt wel de overtreffende trap haha. Ik zie nu voor me dat zij heeft verteld dat ze naar de film gaat en hij vervolgens heel sneu was. Ben je uiteindelijk met hem gegaan?

Ik heb een vriendin waarbij haar vriend altijd op de een of andere manier wel opduikt. Soms is het op het einde van de avond dat hij er opeens is, soms zet hij haar af en blijft hij te lang hangen maar vaak is hij er ook direct al bij. Hij is ook nog eens echt niet sympathiek en heel erg aanhankelijk naar mijn vriendin toe. Heel vervelend, zie haar ook een stuk minder nu

5 likes

Zo een soort situaties was voor mij ooit de reden om een vriendschap te beëindigen :stuck_out_tongue:

ik had een vriendin al een tijd niet gezien, want zij nam weinig innovatief en ik was daar klaar mee. Toen zouden we samen een middag gaan bakken(en ik rekende ook op samen eten, want ik had haar al lang niet gezien) en kort van te voren zei ze dat haar vriend er ook bij zou zijn :roll_eyes: en we moesten ook nog langs een aantal oppashonden en de brownies die we bakte waren voor haar collega’s en ze moest om 5 uur weg omdat ze nog langs de action moest.

Dat was de laatste dag van onze vriendschap :stuck_out_tongue:

10 likes

Hahaha. Vergeet je geen adem te halen?

15 likes

Sorry wat :joy::joy:??

11 likes

Bij de vriendengroep van mijn vriend is het dus heel normaal dat mensen zichzelf uitnodigen en ik vind dat normaal al irritant, maar nu met coronatijd al helemaal. Afgelopen weekend had ik voorgesteld om met een vriend van hem en zijn vriendin af te spreken bij ons thuis omdat daar meer ruimte is en dan appt die vriend ‘oh Truus vindt het ook leuk om mee te komen’. Dus ik geef aan dat dat niet kan omdat ik me aan de maatregelen wil houden van maximaal twee personen buiten het huishouden en vervolgens ben ik weer de zeikerd. :roll_eyes:

Haha ja als ik het zo teruglees is het echt best een rare actie. Toen had ik ook wel zoiets van ‘huh wat’ maar achteraf is het eigenlijk nog raarder.
Nee, ik heb toen volgens mij voorgesteld om gewoon thuis met zijn drieën een film van netflix te kijken.

2 likes

Ja precies dat. En dat je daar dan pas ergens halverwege of, nog erger, aan het eind achter komt. Wtf. Dan had ik dit, dit en dit liever niet besproken :face_with_symbols_over_mouth:

Wat een verhaal haha ik ga stuk :joy::joy:

1 like

Zoals die ene Belg het in Temptation Island zei. Ze is koekeroend

16 likes