Stel je persoonlijke vraag #21

Ik heb zelf geen huisdieren dus vind over het algemeen het prima als mensen een dier meenemen maar je interactie met iemand wordt altijd zo anders als er een kind bij is, want je kan dat kind natuurlijk niet anderhalf uur straal negeren. Uitzondering is trouwens een specifieke hond van een vriendin, dat beest moet altijd overal mee naartoe en is belachelijk slecht opgevoed, komt ongeveer op hezelfde neer als een jengelende kleuter waar de ouder om de twee zinnen het gesprek voor onderbreekt. Echt schijtirritant, die frustratie zit echt hoog ook haha

5 likes

Iemand die onverwachts zijn/haar PARTNER meeneemt :weary::weary::weary::weary::weary:

• Ja dit is kut
  • Nee dit vind ik leuk

0 stemmers

2 likes

Oh lol ik maakte net een poll
En het dan ook niet vertellen (want dan zou ik gewoon zeggen NEE) maar dat die er opeens bij zit als je arriveert op de afgesproken plek

2 likes

Ik vind het sowieso kut als mensen onverwacht extra mensen meenemen/uitnodigen ongeacht of dat nu je kind, partner of buurvrouw is. Ik spreek toch met jou af, als ik behoefte heb om andere mensen te zien bel ik zelf wel aan bij de buurvrouw. Maar dat heb ik niet, dus laat haar thuis.

44 likes

Hangt een beetje van de situatie af, als vrienden bij mij thuis langskomen is mijn vriend er meestal ook want we wonen samen, dus helemaal prima als je dan met z’n tweeën komt (al heb ik eigenlijk geen vrienden die dat niet van tevoren laten weten). Buiten de deur afspreken vind ik een ander verhaal, dan verwacht je lekker één op één te kunnen kletsen en dan is er ineens een derde persoon bij, dat vind ik wel kut

2 likes

Ik had een vriendin die heel vaak haar partner meenam als we eigenlijk met z’n tweeën hadden afgesproken. Vervolgens zei hij eigenlijk alleen hallo en de rest van de tijd zat hij er maar wat bij en zei helemaal niks! Gadver dat vond ik altijd echt zo verschrikkelijk ongemakkelijk, blijf dan lekker thuis.

9 likes

Voor wie in coronatijd een toets/examen/tentamen moest maken met camera aan (en controle van de ruimte), mocht je een koptelefoon op (of soortgelijk) tijdens het maken?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Wow wat voor super kong heeft jouw rond :flushed:

Heftig hè. Hij heeft ook de Kong Extreme XL :sunglasses:

Maar ok hij doet er niks mee hij loopt alleen met knuffels rond te sjouwen de hele dag.

1 like

Een van mijn vrienden had een partner die totaal niet van spelletjes hield, maar wel altijd meeging wanneer we een spelletjesavond hadden. Die zat erbij en keek ernaar.

15 likes

Ja ik vraag nu van tevoren of het kindje mee is, anders blijf ik lekker thuis werken. Naast m’n rustig slapende honden :joy:

We hebben een groot kantoor en hebben samen een onderneming, de vader zit hier ook locatie en is de primaire ouder dus het idee is allemaal prima maar in de uitvoering wil ze toch vaak bij ons zitten. Het is niet ideaal maar heel moeilijk om een gesprek over te hebben, het ligt echt gevoelig.

Waaaaaaarom ging hij dan mee? Is toch voor niemand leuk zo.

1 like

Ligt aan de situatie, als je met een groep hebt afgesproken om te chillen en iedereen kent die persoon wel dan is het prima. Maar als je 1 op 1 of met een klein groepje bent kan ik het niet zo waarderen.

Dat eerste hangt overigens ook af van de persoon haha, als die partner een leuk persoon is waar je het goed mee kan vinden is het natuurlijk minder erg dan als dat niet zo is

Ik vind alles kut, maar zolang het een hond zoals de mijne is, vind ik het prima. Beest slaapt alleen maar en heeft alleen voor het avondeten de zoomies.

Mijn nicht had eens de hond van haar tante meegenomen en dat was zo’n kutbeest. Blaffen en piepen tegen mijn hond. Toen moesten we onze hond opsluiten, omdat hij te bang werd.
Dan zou je denken dat mijn nicht ook wel zou begrijpen dat we die hond stom vonden, maar nee… “De volgende keer neem ik de hond weer mee.”
NOOOOOO

3 likes

Dit. Vooral als je na een lange tijd even met een vriendin wil bijkletsen en die partner zit er dan zo bij: :slightly_smiling_face:. Een vriendin van me die ik door afstand maar 2x per jaar zie heeft een Engelse partner die ook altijd mee moet. Dan moeten we dus de hele dag in het Engels praten en dan erger ik me de hele tijd omdat ik mezelf niet kan uitdrukken op de manier waarop ik dat wil :triumph:

2 likes

Ja plus ik heb geen zin om intieme details met een bijna-vreemde te gaan delen?

1 like

Ja precies. Uiteindelijk wordt het dan zo’n half koetjes en kalfjes gesprek waar niemand iets aan heeft. Struggles

2 likes

Hoe spreek je dit spelletje uit:

• Uuno
  • Oeno

0 stemmers

Kan ook zijn omdat ik het ooit tegen een Duitse kleuter gespeeld heb. Die zei steeds Oeno

2 likes

Wanneer boek jij een zomervakantie?
(Even los van Corona)

• Niet - op de bonnefooi
  • In november
  • In december
  • In januari
  • In februari
  • In maart
  • Daarna
  • Ik ga niet op vakantie

0 stemmers