Stel je persoonlijke vraag #21

Ik vind loslopende honden echt kut. Vind het niet erg als een hond even komt snuffelen als 'ie aan de leiband zit, maar los moeten ze gewoon uit mijn buurt blijven, kan me niet schelen hoe goed 'ie luistert. Als kind net iets te vaak (onbekende) blaffende honden in mijn persoonlijke ruimte gehad.

10 likes

En ze kunnen altijd ergens van schrikken en de weg op rennen. Zonde van je hond dan wel.
In de natuur prima, maar ook dan is het irritant als er honden zijn die totaal niet naar hun baasje luisteren en die baasjes hysterisch staan te roepen naar dat beest en je snuffelende of springende honden tegen je aan krijgt. Ze moeten ook echt altijd in je kruis ruiken waardoor ik denk wtf ruiken ze daar :’).
edit; oja de altijd kut als je aan het hardlopen bent en je je al meters van te voren afvraagt of die hond denkt dat je met hem speelt en je achterna gaat rennen. Of je mogelijk wilt bijten :’)

1 like

Er is geen probleem? Dit was ook niet heel serieus bedoeld, ik kan er ook gewoon om lachen. Ik snap soms gewoon niet wat er in zijn hoofd omgaat als er ook gewoon koffie/theelepels zijn.

Die hij overigens wel gewoon gebruikt voor de koffie.

1 like

En in de natuur (waar loslopem overigens meestal helemaal niet eens mag) kunnen ze juist achter de wilde dieren aanrennen en opjagen, met alle gevolgen van dien. Oh en als hondeneigenaar vind ik t ook niet leuk als al die loslopende honden dan op je hond afkomen want je weet nooit hoe aardig ze zijn

5 likes

Ik vind een eetlepel ook fijner in de chocomel hahaha misschien hij ook?

Vind ik niet kunnen maar niet om de reden die jij noemt per se. Het is meer dat ik mijn hond altijd heel netjes aan de lijn heb (en kort houd!) omdat hij naar andere honden niet altijd heel aardig is. En dan komt er zo’n persoon met een hond die dan naar mijn hond toe komt rennen. Ik vraag dan altijd of ze hem vast willen doen maar krijg zo vaak een grote bek van “hij doet toch niks?!?!!” Nee maar die van mij wel als jouw hond hem uitdaagt. Houd gewoon je hond bij je.

3 likes

Ik ben al twee keer gebeten door een loslopende hond in de stad :weary: dus lekker aanlijnen wat mij betreft, ook al vind ik een random hond aaien heel leuk

Van die nesquick of andere soort poeder moet je goed roeren

Ik heb mijn OV kaart per ongeluk in mijn broekzak laten zitten toen die in de was ging. Zou die kaart nu kapot zijn? :neutral_face:

Om de slagroom op te lepelen

3 likes

Neuh die dingen kunnen wel wat hebben hoor!

1 like

Morgen (of vandaag) is het

• De 11e van de 11e, start van carnaval
  • Sint Maarten
  • Beiden
  • Pleur op met die onzin

0 stemmers

Morgen is het woensdag

7 likes

11 november is de dag dat mijn lichtje branden mag :notes:

8 likes

Ha, ja sorry kan me voorstellen dat deze poll elk jaar voorbij komt. En ik moest bij beiden ook even 2x knipperen hoor! Niet eens CNN gekeken maar heel trouw de topics hier meegelezen

1 like

Beiden nog nooit gevierd. Houwe zo

Singles Day

19 likes

Als het een losloop gebied is dan wel.

1 like

Ik heb zulke leuke herinneringen aan Sint Maarten, vind het echt een beetje zielig voor die kinderen die nu misschien niet gaan :pleading_face: vooral als het hun laatste keer was geweest

2 likes

Achterlijk maar heb wel iets besteld met singlesdaykorting gisteren. Maar goed, ik moest dat toch hebben dus de korting was mooi meegenomen.

2 likes