Een kantoorhond is de reden dat ik ooit een arbeidsongeval heb gehad met een hersenschudding en 2 nachten ziekenhuis tot gevolg dus ik ben sceptisch
In Tilburg mogen ze niet meer in het centrum staan en ik gebruikte ze wel eens om van huis naar het centrum te gaan maar dat gaat dus niet meer⊠of van de parkeerplaats naar mn werk (15 min lopen) maar dat kan ook al niet meer
- Ik vind mensen leuker
- Ik vind dieren leuker
0 stemmers
Haha ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zeggen tegen die collega. Ik vind katten ook kut. Wat heb jij gezegd?
Ik zit in een groepsapp waarin ik de enige ben die niet van katten houdt, als er ooit wel eens fotoâs van hun kat gestuurd werden reageerde iedereen met hartjesogen alles. Ik reageerde niet. Praat maar weer over iets anders graag.
Wow ik vind mijn kat echt geweldig, maar dit is next level gek kattenvrouwtje
Haha jawel! Ik kan zeker wel dieren waarderen, in het wild of inderdaad in docuâs vind ik het prachtig. Maar Ă©cht niet in huis of dat je geen keus hebt. Dat dat beest echt aan je opdragen wordt zo van: âhij is echt heel lief hoorâ
Misschien had ie in het âje mĂłet kiezenâ-topic gemoeten
Eigenlijk haat ik allebei
Ja ik vind het echt vettttt chill om mee naar mijn zus te gaan. Heb geen zin om een kwartier te fietsen, met de bus vind ik nu kut, dus dan is zoân scootertje echt top. En het fijne is dat je ze overal neer kunt zetten
Liever niet maar ik weet niet of ik nee durf te zeggen tegen bijvoorbeeld mijn tante. Die neemt sowieso dat beest wel eens ongevraagd mee.
Bij mijn broer vraag, ik het met ook altijd af. Vind het al irritant als we ergens buitenshuis afspreken en hij neemt die hond opeens mee. Helemaal als je dan ergens wat gaat eten/drinken en het altijd irritant is want moet hele tijd gecorrigeerd worden. Net peuters. Die ongevraagd meenemen vind ik ook irritant :â)
Love alle honden (en zolang het geen katten haters zijn, mogen ze bij mij prima langs- want wil op termijn ook een hond).
Maar ik moet toch echt niet denken aan een kantoor hond. Wiens hond is dit dan? Op mijn vorige werk was het idee van 1 van de collegaâs - die dan 3 dagen die hond wilde meenemen. Maar loop je het risico om straks 30 honden op kantoor te hebben omdat het anders oneerlijk is dat Piet zn hond mee mag, maar die van Klaas niet. Bovendien ruikt natte hond niet zo fris, dus kantoren met tapijt gaan ook meuren (tenzij die reiniging veel vaker plaats vind). Lijkt me vooral veel nadeel ipv voordeel tbh.
Weet wel een een bedrijf, die hadden aan werk een soort intern âhonden-opvangâ waar die werknemers hun hond overdag konden laten (mits ok met andere honden) en dan tussendoor zelf uitlaten / knuffelen. Dat lijkt me dan wel top.
@Jeg een telefoonnummer vragen om fotoâs van je kat te delen is toch wel echt vreemd hoor. Zou niet weten hoe te antwoorden eigenlijk, wat gek
@Blush Volgens mij vond je laatst iets wat je vriend had gedaan ook raar dat ik dacht wat is het probleem. Roeren = inderdaad roeren.
Al ben ik pas wel een andere lepel gaan halen toen mijn vriend me een kinderlepel gaf voor het avondeten. Maar roeren kan ook met een mes of vork wat mij betreft. Heb jaren geen theelepels gehad.
Hond los laten lopen (buiten een hondenparkje of bos om)
- Moet kunnen
- Vind ik niet kunnen
0 stemmers
Ik heb hier zelf altijd beetje gemengde gevoelens over dus want ik vind het ergens altijd best kut als er uit het niets een hond naar mij toe komt rennen. Ben benieuwd of ik de enige ben haha.
Ik hoop echt dat mijn ouders de hond een keer meenemen naar mijn huis maar dat willen ze niet want dat is saai voor hem (en ik woon heel hoog dus onhandig met uitlaten) maar ik wil echt dat hij een keer mijn huis ziet
Ligt er totaaal aan hoe je hond is. Die van mijn ouders kan niet los, maar als ik een random loslopende hond kan aaien ben ik ZO blij
Maar hoezo ligt eraan hoe je hond is? Al heb je de liefste hond van de wereld, sommige mensen vinden het niet altijd leuk he. Sommige mensen zijn ook bang voor honden.
Ja nou als je hond dan bijvoorbeeld gewoon zân eigen ding doet en geen mensen opzoekt kan ie beter los dan wanneer ie met de eerste beste persoon meerent, of gaat vechten met andere honden - dat bedoel ik meer
Als je hond 100% luistert en dus bij je zijde blijft, prima⊠Anders niet, want sommige mensen zijn bang - dus ookal doet ie niks lijkt t me niet zo handig. Vraag me dan wel altijd af âhoe verâ, want het is een dier, die kan schrikken en bijv een weg op rennen (met alle evt gevolgen van dien).
Bij ons mag het niet, maar er was een collega die op vrijdagen dus altijd wel zijn (kleine) hond meenam naar kantoor. Even voor de situatie: we werken met cliĂ«nten op individuele kamers. Die cliĂ«nten weten (als het de eerste afspraak is) niet dat deze collega een hond heeft. Ik zou er niet heel blij mee zijn, als ik een cliĂ«nt was. Mân collega noemt de hond wel eens voor de grap zijn stagiair.
Maar die hond kwam dus sinds puppy al mee en ik wil niet weten hoe vaak hij al op het tapijt gepist heeft. Echt ook letterlijk tijdens de lunch dus dat je die hond dan ziet pissen. En mân collegaâs denkt dan ach, houdt er twee seconden een tissue op, en vindt het dan wel genoeg.
Niemand durft er overigens wat van te zeggen, want hij is wel iemand met aanzien en als hij zich al niks van het management aantrekt (die hem wel duidelijk hebben gemaakt dat het niet mag, maar hem nooit zullen ontslaan hiervoor), dan al helemaal niks van ons.