Net als dat het ook altijd JOUW schuld is als een hond ongevraagd je komt bestormen en op je springt. Sorry maar ik heb nooit toestemming gegeven dat die aan mij mag zitten? Als ik dat bij het baasje zou doen zou die mij aangeven bij de politie voor seksuele intimidatie.
Dit, plus soms zou ik eigenlijk liever alleen met de hond afspreken zonder baasjes maarja
Ik heb geen kat of andere dieren, maar zelf gewoon een schijthekel aan alle beesten. Komt er écht niet in, ook niet als je het lief vraagt.
Mijn beste vriendin wilt een pup, misschien dat ik die een kleine kans geef maar daar blijft het bij
Ik had eerst heel vrolijk op ‘ja hoor’ gestemd, want ik houd van honden. Maar toen realiseerde ik me dat ik twee katten heb en dat lijkt me toch geen goed plan dan. Dus nu maar mijn stem veranderd.
Aanvullend: hond mee naar werk?
- Ja gezellig
- Hell no
- Anders …
0 stemmers
Een sollicitant van ons vroeg het echt tussen neus en lippen door van “oh maar dat kan wel toch”. NEE.
Ik zou het vet leuk vinden als iemand een hond mee naar kantoor zou nemen maar lijkt me niet echt te doen? Genoeg mensen die dat niet leuk vinden of allergisch zijn. Maar in mijn wereld zou dit wel echt goals zijn.
Duidelijk, ook maar eens naar kijken dan. Dankje voor je duidelijke antwoord
Ja ik vind het vreselijk, haha! Was vooral verbaasd over hoe luchtig zij het eigenlijk meedeelde, alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
hell no omdat ik allergisch ben
Alsjeblieft niet zeg. Nu ik momenteel geen kat meer heb vind ik het echt niet erg dat ik geen haren van dieren in huis heb.
Als er bij ons een kantoorhond komt wil ik nooit meer thuiswerken
Ik ook niet roeren = roeren
Ik ben echt verbaasd over al deze reacties. 70% wilt liever geen kantoorhond?!?!? Honden zijn toch gewoon als kaas? Hoe meer, hoe beter!
En probeer je hond ook vooral niet ongevraagd mee te nemen want je komt er gewoon niet in. En dan denk je; nou Lul dat zal toch wel meevallen. Nee, ik heb mensen om minder niet binnen gelaten.
Ik ben echt verbaasd dat er nog steeds mensen zijn die niet snappen dat niet iedereen honden leuk vind
Wij hadden vorig jaar op één dag een kantoorhond, op een dag dat er weinig medewerkers waren (en iedereen akkoord was)
Het was zo leuk
Ik dacht altijd dat een kantoorhond heaven was. Maar ik ben er echt door afgeleid. Ik hield hem onbewust toch steeds in de gaten, hij blafte soms onverwachts en plaste tegen mijn bureau (territorium afbakenen) .
Was niet mijn hond overigens.
Sorry vriendin, doet me niks.