Mijn vriend komt net chocomelk brengen met een EETLEPEL er in.
- De vent is niet wijs
- Niks aan de hand
0 stemmers
Mijn vriend komt net chocomelk brengen met een EETLEPEL er in.
0 stemmers
Ik verwachtte op z’n minst een hele grote mok, maar met zo’n klein kopje is ie niet wijs nee
Zou die van mij ook kunnen doen haha. Als we bij hem aten was dat meestal ook van ontbijt bordjes. Avondeten dus he, vond ik ook gek.
Hmm misschien moet ik ook maar met de hand doen in vervolg, vorige huis iets te vaak beugels in de wasmachine gehad. Is er een reden waarom je deze wasmiddel gebruikt voor BH’s? Ben gewoon nieuwsgierig.
Hij snapt ook gewoon niet dat ik dit gek vind?!
Ik had het met mijn man over het uitnodigen van een vriend van hem en z’n vriendin om hier te komen eten. Zij hebben een hond, dus ik zei tegen mijn man: zouden ze dan die hond meenemen? Mijn man vond het heel raar dat ik dat vroeg want natuurlijk nemen ze die niet mee. Hij had nog nooit gehoord dat mensen hun hond meenamen als ze op visite gaan, terwijl ik dat vaak heb meegemaakt dat mensen dat doen.
Wat denken jullie? Het gaat trouwens om een middelgrote hond, en het is 45 min met de auto afstand. Misschien een super rare vraag trouwens maar wij hebben beide nooit zelf een hond gehad.
0 stemmers
Mogen alleen mensen met een hond reageren? Of ook wat niet-hondeneigenaren hun mening delen?
Heb er overigens geen ervaring mee, maar moet er niet aan denken dat iemand zijn/haar hond meeneemt naar mijn huis. Vind dat ook echt niet kunnen.
Als ik mijn tante uitnodig dan neemt ze haar hond mee zonder te vragen terwijl ze weet dat ik 2 katten heb, echt een top combinatie.
Heb haar daarom al 2 jaar niet uitgenodigd.
Mijn schoonouders nemen hun honden overal mee naartoe haha maar ze checken wel altijd eerst even of we dat OK vinden ivm de katten
Reageer maar raak hoor.
Als je iemand uitnodigt, en diegene vraagt je of het ok is de hond mee te nemen, hoe denk jij daar dan over?
0 stemmers
Ik heb zelf geen hond maar vind het wel leuk als bezoek zijn/haar hond mee neemt. Dus dat vragen we dan (omgekeerde wereld dus haha).
Maar zou het raar vinden als dat zonder overleg zou gaan. Mijn ouders uitgezonderd.
Mijn ouders vragen dit zelfs altijd terwijl ik het hartstikke gezellig vind als de hond meekomt. Maar ik vind het wel netjes want hij laat haren achter en een hond stinkt vaak ook gewoon.
Ik zou het absoluut niet oké vinden als iemand ongevraagd z’n hond mijn huis in zou brengen. Sowieso is het antwoord al voor de vraag nee bij mij Heb gestemd op het toestemming antwoord, want kan me met veel moeite voorstellen dat hondeneigenaren helemaal idolaat van hun hond zijn en dan graag meenemen maar eigenlijk vind ik dat hij gewoon thuis moet blijven
Mijn zwager nam een keer ongevraagd zijn enorme hond mee. Die kon dus niet mee naar binnen, want ik heb 2 katten die ik niet ergens ga opsluiten. Dus die hond moest in de tuin blijven. Ze bleven ook nog eens de hele dag, die hond heeft dus de hele dag zitten blaffen, planten uitgegraven en overal gekakt.
Dit was iets van 8 jaar geleden, en de laatste keer dat hij bij ons is geweest.
Ja dat haal ik expres niet in huis want dan gaat het mis.
Heb jij al een keer een Go Sharing scooter ergens zien staan?
0 stemmers
Sterker nog, er staat er regelmatig een bij mij op de stoep (waardoor mijn geliefde PostNL bezorger zijn bus niet meer kan parkeren dus )
Vooral omdat het zo snel en makkelijk is en je niet hoeft uit te spoelen of te wringen! Alleen even laten weken en dan ophangen. Heb hem in eerste instantie gekocht omdat ze het aanraadden bij mn favo lingerie winkel (Superbra Store) en sindsdien blijven gebruiken omdat het zo chill werkt. En ze hebben lekkere geuren, ook wel fijn haha.
oh das irritant! zie ze hier ook overal en nergens staan ineens sinds deze week.