Oh dat vind ik niet eigenlijk, als het een hele duidelijke verandering is. Dan kan het echt zo ongemakkelijk blijven hangen, want je weet best dat diegene het wel heeft opgemerkt maar er niets over zegt (of over durft te zeggen).
Hangt ook wel van de persoon af hoor.
Dan reageer ik iets neutraals als: fijn dat het zo goed bevalt! Of Ik zie dat je er blij mee bent!! Of je straalt er echt mee! En als je dat met genoeg enthousiasme zegt, heeft diegene (tot nu toe) niet door dat ik eigenlijk niks zeg/geen mening geef. Werkt echt ideaaaaaal
Hm ok misschien moet ik het veranderen naar: als iemand stil is, ook dan is duidelijk dat iemand het niks vindt. Maar dan heb ik dus liever dat iemand helemaal niks zegt. Waarom een verandering benadrukken als je er toch niks aardigs over wil zeggen. "Aaah je hebt je haar geknipt… "
Het boeit me nooit zo veel. Ook niet als mensen het niet benoemen omdat ze het lelijk vinden ofzo. Zolang ik er zelf maar blij mee ben.
Ik zie dit soort dingen heel vaak niet (naar de kapper geweest, nieuwe bril etc.), dus ik zeg er vaak pas iets over als iemand anders er iets over zegt. Nu ben ik bang dat mensen denken dat ik iets lelijk vind omdat ik het ‘negeer’
Ik betwijfel dat ten zeerste haha. Waarschijnlijk zeggen ze er gewoon niks van.
Hoe was jij je bh’s (die je dagelijks draagt, niet de hele fijne kanten gelegenheidslingerie).
- Handwas
- Wasmachine 20°
- Wasmachine 30°
- Wasmachine 40°
- Wasmachine 60°
- Wasmachine 90°
- Niet
- Ik draag geen bh’s
0 stemmers
Wasmachine op delicaat programma en koud
Ohja ik schaarde 20 graden onder koud programma, of is die nog kouder?
Geen idee welke temperatuur het dan is, maar ik kan op mijn machine kiezen tussen 20 graden en koud, dus ik denk nog kouder dan 20? Idk
- Speculoos
- Biscoff
0 stemmers
Hahah ja zo zei een vriendin laatst tegen mij over m’n nieuwe broek niks anders dan: “ben je er blij mee?” Ik: “ja!” Zij: “mooizo!”
Dat zei genoeg maar ach, wel eerlijk😂
lol, “wat vind je er zelf van?”
Elke keer in de winkel vertellen ze dat beha’s op handwas moeten, en de jaren hiervoor deed ik ze vaak tóch in de machine. Nu zijn in korte tijd twee beha’s met een uitgeschoten beugel uit de wasmachine gekomen, dus ik ga toch maar weer richting handwas, maar het voelt als zo’n gedoe
zelfde categorie: “hoe vind je zelf dat het gaat?”
Jazeker. Ik heb echter maar één waszakje, dus daar doe ik er dan vaak wel drie in. Ik ben nog steeds van plan om nieuwe waszakjes te kopen, maar in de winkels waar ik kom verkopen ze alleen maar te kleine (al bedenk ik me nu dat ik dat eigenlijk ook best online kan kopen
Ik moest deze vraag beantwoorden aan het eind van mijn rijexamen. Ik was door mijn instructeur van tevoren gewaarschuwd dat dit kon komen en geïnstrueerd om sowieso “Ja, goed!” te zeggen. Maar ik was stikzenuwachtig en de sarcastische toon van de vraag kwam alsnog onverwacht, dus ik stamelde “Eh ja ik denk wel goed?” En toen zei de examinator “Ja, ik denk heel goed, gefeliciteerd!”
Pfffff.
Oooh ik heb nog nachtmerries hierover, ik kreeg dezelfde vraag. Ik was er ook van overtuigd dat het slecht ging. Dus ik alles opsommen wat beter kon, al huilend van de stress. Eindigde de examinator ook echt met ‘‘dus eigenlijk ging er niks goed?’’. Bleek dat ik toch geslaagd was haha.
Ik was ze ook altijd op de hand maar vind het gelukkig wel meevallen hoeveel werk het is! Ik gebruik Soak wasmiddel, dus je kan gewoon een teiltje vullen met lauw water, wasmiddel erbij, bh’s erbij, 20 minuutjes laten weken, en dan te drogen hangen. Je hoeft niet uit te spoelen of uit te wringen dus dat scheelt echt qua gedoe, echt chill
Haha ja precies, als mijn instructeur niet van tevoren op me had ingepraat had ik precies hetzelfde gezegd Gemene mindgames!!!