Nice!! Wat een leuke opzet van de studie
Mari is een man en is way back in EGF tijd begonnen met samenvattingen maken van beautygloss vlogs, en altijd blijven plakken. Admin2 is de vriend/man van Nescio maar post volgens mij niet echt actief mee maar is onze achter-de-schermen-man?
En dan was er idd nog een Vlaamse jongen, hij had altijd een avatar van Lady Gaga. Maar geen idee of hij hier nog rond hangt.
Waarom vergeet ik keer op keer om nieuw afwasmiddel te kopen maar onthoud ik dit wel niet zo efficiënt brains
Noh bar zeiden we niet echt, maar wel â't is weer bar en boos (en dan zoân dakje op de o)â. Vriendinnetje van vroeger zei altijd âheenendâ en terugend", daar bedoelde ze de heen-en terugweg mee. Zij was wel echt een Westfriese in hart en nieren, haha. Mijn roots liggen in Westfriesland-Oost, maar ben gelukkig het accent wel wat verloren in de afgelopen jaren.
Begrijp ik hier nou uit dat je het vervelend vindt als hij degene bent die altijd moet trakteren maar andersom vind je het niet erg (om altijd getrakteerd te worden)?
Ohh wat interessant. Wordt deze dan wel goed heet?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
- Ik heb geen verwarming
0 stemmers
Heb jij de verwarming al aan (gehad) deze herfst
Haha nee want als hij meer verdient betekend het toch niet dat hij meer trakteert? En daarnaast zou dat van mij ook niet hoeven
Ik had meer iemand als uitgangspunt die net genoeg verdient om rond te komen en waarbij geld vaak een issue is(toevalig had een vriendin een relatie met zo iemand en diegene had nooit geld om âiets leuksâ te doen). Ik snap goed dat je dan een andere levenstijl heb(minder uit eten, minder vaak op vakantie, minder vaak leuke uitjes), maar dat is niet de mijne.
Oh er er zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen hierop: mensen die met weinig geld toch creatief zijn, mensen met veel geld die nooit iets over hebben enz. Mensen die ondanks weinig geld erg ondernemend zijn.
Ok dat haalde ik er niet uit!
Oh, ja ik noemde gewoon een paar argumenten waarom als de ander minder verdient het voor mij wel een issue kan zijn en wilde daar aan toevoegen dat, als ander meer verdient, die issues waarschijnlijk niet op gaan.
Ik zit al de hele dag te bedenken wat de forumnaam was van die jongen, maar ik weet alleen zn insta. Bijna de neiging een DM te sturen van halloooo wie was jij.
Maar wat als jij dan degene bent met een veel lager inkomen? Zo vatte ik hem op. Als ik degene zou met inkomen waar ik amper uitjes enzo kan betalen lijkt het mij ook niks als die ander altijd zou moeten betalen.
Ik snap het ook niet, het is overduidelijk dat ik een onsteking heb daar en dan moeten sommige mensen het nog even extra duidelijk maken.
Haha hij was fan van de Viva Glam lipsticks van Mac, maar dat was niet zân forumnaam toch? Of wel?
Oh hmm maar ik mijn huidige staat of als ik idd ook moest leven van een bijvoorbeeld een uitkering?
Zoals @Penny_Lane zegt ben je door ons sociale opbouw bijna verplicht dat je financieel moet rekenen op steun van je partner(ook doordat de regering rekening houdt met jullie gezamelijk inkomen). Tja, ik denk dat je daar dan bewust samen voor moet kiezen?
Nou ik las het als samen zijn met iemand met een minimuminkomen: liever niet. Maar ik met mijn minimuminkomen met iemand die meer verdient: geen probleem. En vroeg me af waarom dan.
Maar volgens mij bedoel jij dat je het vergelijkt met je huidige inkomen en dat als dan iemand meer verdient het geen probleem is.
Maar dan alsnog zou die ander dus wel dat âprobleemâ kunnen hebben door jou lagere (maar wel goede) inkomen en bv een minder luxe vakantie of lagere hypotheek kunnen krijgen. Dus ook in dat geval vroeg ik me af waarom dat dan geen bezwaar voor jou zou zijn.
Zensy. Hebben ze gekocht voor de kinderen toen ze babyâs waren maar nooit voor hen gebruikt. Maar zelf lig ik elke winter met twee van die kruiken in bed hahaha
Ik heb er zelfs 2. Eentje voor het voeteneinde en eentje om het middendeel van mijn bed voor te verwarmen. De ene heb ik een paar jaar geleden zelf gekocht en de ander is nog van mijn moeder geweest. Die had ze al even voordat ik werd geboren dus die is zeker zoân 35 jaar oud. En dus ook van Fashy haha
Edit: sorry hoor lekker laat ook, zag hierna pas dat de poll al van gisteravond is
Ja! Of Nja, niet heet heet. Je kan het gelijk op je buik leggen (gebruik ik 'm vaak voor) en dan schroei je niet weg ofzo. Hij koelt heel regelmatig af waardoor het ook lang lekker warm blijft
Oke goeie ik ga er 1 proberen! Verslijt die dingen echt haha (gebruik t elke dag tegen pijnklachten)